Ariana dla WS | Blogger | X X

17 gru 2018

Tablica ogłoszeń #18

Cześć!
Coraz bliżej święta; dni w grudniu tak strasznie szybko mi mijają. Pamiętam, kiedy jeszcze byłam w szkole podstawowej, jak bardzo dłużył mi się grudzień! Dni tak strasznie się wlekły, a ja nie mogłam się doczekać Wigiii, a później o północy — pasterki. No i oczywiście prezentów pod choinką! Ach, cóż to było za oczekiwanie na świętego Mikołaja.
Powiedzcie mi — jak spędzacie te grudniowe dni? Ja, oprócz tego że siedzę w książkach, bo za kilka dni mam bardzo ważny egzamin, niektóre wieczory umilam sobie świątecznymi filmami. W tym roku mam żelazne postanowienie, że mimo ogromu nauki i pracy, zadbam o to, żeby wprawić się w świąteczny klimat. Polecicie mi jakiś fajny świąteczny film, który oglądacie co roku? Piszcie w komentarzach jak Wy przygotowujecie się do świąt. Jestem tego niesamowicie ciekawa!

Ach, w tym miesiącu na katalogu całkiem sporo się działo. Już przechodzę do krótkiego omówienia naszej działalności w ostatnim czasie. 

Pierwszym postem, który opublikowałyśmy po ostatniej odsłonie tablicy ogłoszeń, był „Weekend z Fantastycznymi Zwierzętami” — część druga. Tworzenie postów związanych z tym filmem było dla mnie ogromną przyjemnością! Szukanie kolejnych informacji i ciekawostek na temat zarówno pierwszej, jak i drugiej części, zajęło mi ogromnie dużo czasu, dlatego też nie opublikowałam trzeciej części, chociaż miałam taki zamiar. Niestety w tym miesiącu nie mogę pozwolić sobie na to, by tworzyć jeden post kilka godzin; zaczynają się kolokwia, egzaminy, dochodzi do tego praca, świąteczne przygotowania… Mam jednak nadzieję, że po sesji uda mi się opublikować następną część! W tych postach, które już znajdują się na KG (częśćpierwsza, część druga), podałam dużo ciekawostek na temat akcji, bohaterów… Pojawiły się również gify i wypowiedzi aktorów na temat filmu. Bardzo gorąco zachęcam Was do przeczytania tych postów! Uważam, że wyszły ciekawie, więc będę niesamowicie szczęśliwa, jeśli pojawią się jakieś nowe komentarze.
Dwudziestego listopada opublikowałyśmy wyniki konkursu na miniaturkę miesiąca! W głosowaniu brały udział trzy świetne miniaturki – i spośród nich naszemu szanownemu jury (a więc naszej trójce oraz agatte i Night Phoenix — jeszcze raz bardzo Wam dziękujemy, dziewczyny!) udało się wybrać tą zwycięską pracę! Ostatecznie najwięcej punktów zdobyła miniaturka „Nieplanowana lekcja życia” autorstwa Shy. Zapraszam Was na bloga tej autorki; a nuż zostaniecie tam na dłużej! Jeśli chodzi o konkurs na miniaturkę — muszę przyznać, że byłam trochę zawiedziona tym, że dostałyśmy jedynie trzy prace. Wydaje mi się, że zaproponowałyśmy Wam naprawdę fajne tematy, była również do wygrania wybrana nagroda książkowa. No ale trudno! Miałyśmy zamiar zorganizować coś na święta, jakiś konkurs na drabble lub inny krótki tekst, jednak ze względu na brak aktywności w komentarzach pod głosowaniem oraz braku zgłoszeń do jury — zrezygnowałyśmy z tego zamiaru. Na chwilę obecną nie mamy w planach żadnych konkursów. 
Kilka dni temu pojawił się również wywiad ze zwyciężczynią czternastej edycji konkursu — Shy. Zachęcam więc do czytania i komentowania! Nie tylko nam będzie miło, ale sprawicie radość również Shy. Wywiad jest naprawdę krótki, a bardzo ciekawy, więc uważam, że warto poświęcić pięć minut na przeczytanie i skomentowanie tekstu.
Następny post jaki został opublikowany to trzecia część naszej nowej akcji pt. „Co nowegou Granger?”. Akcja ta promuje blogi, na których w miarę systematycznie pojawiają się nowe teksty. Dzięki takiemu przedsięwzięciu chcemy pomóc autorkom, które publikują regularnie posty na swoich blogach. Pragniemy w ten sposób przekazać im, że cieszymy się, że mają siłę i chęci do dalszego prowadzenia swojej aktywności. Zapraszamy do zapoznania się z postami, które pojawiły się w ostatniej odsłonie!
Niezwykle miło jest mi również poinformować, że w grudniu ruszyłyśmy z kolejnym wyzwaniem potterowskim — tym razem Waszym zadaniem jest zdradzenie nam, jaki gadżet z potterowskiej kolekcji chcielibyście znaleźć pod choinką. Pojawiło się już naprawdę sporo komentarzy pod tym postem, bo aż pięć! Jesteśmy z tego powodu baaardzo szczęśliwe i, no cóż, mamy nadzieję, że ktoś jeszcze podzieli się z nami tym swoim małym marzeniem!
I szóstego grudnia, w Mikołajki, postanowiłyśmy opublikować ciekawostki na temat świąt w Hogwarcie! W tamtym roku pojawiło się coś podobnego, jednak były to dokładne cytaty z dopasowanymi do nich gifami. Polecam powrót do tamtego posta! I oczywiście jeszcze bardziej zapraszam na posta, napisanego przez Anę; jest niesamowicie ciekawie napisany, także… klawiatury w dłoń i komentujcie!

To teraz czas na trochę liczb. Od ostatniej tablicy ogłoszeń opublikowałyśmy sześć postów. Ten miesiąc był dla nas bardzo pracowity! Staramy się nie zwalniać tempa, planujemy pewną nowość, jednak szykowanie tego zajmie nam dużo czasu — na co niestety aktualnie nie możemy sobie pozwolić. Mam jednak nadzieję, że już w styczniu ruszymy z nową akcją.
Na naszym katalogu wybiło już prawie 592 tysięcy wyświetleń, To naprawdę bardzo dużo! Jestem ciekawa czy do końca roku uda nam się dobić do okrągłych 600 tysięcy. Ach, byłoby naprawdę świetnie. Opublikowałyśmy 307 postów, a najwięcej komentarzy (pięć!) pojawiło się pod postem z wyzwaniem potterowskim. Świetnie, że trochę bardziej angażujecie się, jeśli chodzi o komentowanie! Muszę przyznać, że jesteśmy o wiele bardziej zmotywowane i zachęcone do dalszego prowadzenia KG. Mam nadzieję, że nadal będziecie aktywni. Dziękujemy osobom, które udzielają się regularnie. To wspaniałe, że nas wspieracie. Nawet nie wiecie, jak bardzo jesteśmy Wam wdzięczne. 

OTWARTY NABÓR
Katalog Euforia — KLIK
Katalog Fanfiction— KLIK
Katalog Szuflada — KLIK

Na dzisiaj to tyle! Przed świętami opublikujemy jeszcze jeden post; zapraszamy 23 grudnia na katalog. 
A ja wracam do nauki. W środę z samego rana czeka mnie niesamowicie ciężki egzamin; jego zakres to dwa semestry wykładów i ćwiczeń. Ach, jeszcze dostałam skrypt! Ale na to nie mam nawet zamiaru patrzeć. Trzymajcie mocno kciuki! Już mnie boli brzuch na myśl o tej zerówce. 

Miłego dnia!
M.

2 komentarze:

  1. Super, dziewczyny! Nie zwalniajcie! Moim codziennym rytuałem stało się odwiedzanie katalogu i sprawdzanie nowych komentarzy i postów :D
    Pozdrawiam,
    Farfocel.

    OdpowiedzUsuń