Ariana dla WS | Blogger | X X

9 lip 2018

Tablica ogłoszeń #14

Witajcie!

Mam nadzieję, że wakacje spędzacie pełną parą. Ciepła pogoda (przynajmniej u mnie), że aż chce się wychodzić na jakiś spacer, czy rower, czy ogólnie, wyjść na ogródek i chociażby poczytać książkę w plenerze. Niestety mało mam takich możliwości przez pracę, a gdy już z niej wrócę to przez pół następnego dnia mam okropnego lenia. Muszę w końcu coś z tym zrobić, bo nie chciałabym, żeby większość moich wakacji przeleciało na jeżdżeniu do pracy i odsypianiu po niej. To byłoby naprawdę smutne.

Macie w ogóle jakieś konkretne plany na wyjazdy? Ja już byłam u swojego chłopaka na Mazurach, za jakieś trzy tygodnie wyjeżdżam też z rodzicami nad morze, w tym roku wybraliśmy Międzyzdroje. Potem jednak chciałam pojechać z chłopakiem do Trójmiasta. Mam nadzieję, że wszystko uda mi się w tym roku zrealizować. Chciałam wyjechać za granicę, ale mam dość dużo wydatków w tym roku i wolę najpierw skupić się na nich. Chcę kupić sobie laptopa, bo już też mam dość używania komputera stacjonarnego. Jest strasznie niewygodny, zwłaszcza, kiedy mam pokój na poddaszu, gdzie jest bardzo duszno i gorąco. Momentami to aż wytrzymać nie można, a takiego komputera niestety nie przeniesie się gdzieś indziej. Mam też drobne problemy z kręgosłupem i siedzenie dłużej w jednej pozycji jest dla mnie okropną zmorą. Laptop jest już o wiele wygodniejszy, zwłaszcza, że nie jestem jakimś maniakiem, jeśli chodzi o gry komputerowe. Taki laptop przydałby mi się np. na studiach czy po prostu przy oglądaniu jakiś filmów. Dlatego mam nadzieję, że uda mi się go w tym roku kupić.
Prócz tego muszę Wam się pochwalić, że napisałam krótki tekst Potterowski! Zamierzam znów wrócić do pisania, jednak nie wiem, czy zacznę publikować. Nie chce odczuwać znów tej presji czasu, kiedy przez dłuższy czas niczego dla czytelników nie napiszę. A na razie mam tylko prolog do historii, więc myślę, że przez pewien czas jeszcze będę pisać do szuflady. Jednakże jeśli coś się zmieni, to osobiście Was o tym poinformuję!
No ale dość tego mojego gadania. Piszcie, co u Was również słychać! Ja już jednak przejdę do meritum naszego dzisiejszego postu. Oto przed Wami tablica ogłoszeń!

Co dokładnie wydarzyło się na Katalogu Granger od czasu naszej ostatniej tablicy ogłoszeń?


Ten miesiąc zaczęłyśmy od opublikowania tajemniczego zaproszenia. Jak się okazało, było to zaproszenie na Wieczorek Potterowski, którego autorką byłam ja. Muszę przyznać, że nie wyszedł ten tekst aż tak tragicznie, jak przypuszczałam. Może nie jest arcydziełem, ale,zważając na fakt, że dawno nie pisałam, to uważam, że wyszło dobrze. Szkoda, że nie dostaliśmy od Was żadnego odzewu, jeśli chodzi o spotkanie… Musiałyśmy pierwszy raz odwołać wieczorek. Nawet nie wiecie, jak bardzo mi było przykro z tego powodu. Zresztą nie tylko mi, ale również dziewczynom. Każda załatwiła sobie wolny wieczór na ten weekend. Nawet ja ustawiłam sobie któryś z dni w weekendzie wolnym od mojej pracy w pizzerii. Kiedy postanowiłyśmy odwołać wieczorek, to no poczułam taką pustkę. Lubiłam nasze spotkania, bo wtedy mogłyśmy pisać o wszystkim przez dwie/trzy godziny. Mamy jednak nadzieję, że następny wieczorek już zostanie tradycyjnie zorganizowany. Zwłaszcza, że ja tak bardzo lubię pisać i wymyślać dla Was różnego rodzaju zaproszenia, a uważam, że nie są one jakoś banalne (ta skromność, wiem…). Pozostaje mi nic innego jak trzymać kciuki za Was, byście znowu zaangażowali się w tę akcję.


Następny post, jaki pojawił się w czerwcu to wyniki Świeżaków — część 3 opublikowany przez Arcanum! Uwielbiamy bardzo tę akcję i cieszymy się, że chociaż jej nie musiałyśmy odwoływać. Jednakże i tak było bardzo mało głosów, bo oddało ich tylko pięć osób. To bardzo mało, naprawdę. Pamiętajcie jednak, że ta akcja jest tylko i wyłącznie dla Was, dla nikogo innego. To dzięki niej staramy się zmotywować osoby z początkującymi opowiadaniami do pisania. Według nas taka akcja może być ogromnie podbudowująca. Jeśli nawet w tej akcji robi się coraz mniejszy ruch, to ja już naprawdę nie wiem, co mamy dla Was wymyślać.

Polecamy jednak do zajrzenia na blog zwycięskiego opowiadania, które jest jeszcze promowane na głównej tablicy Katalogu Granger.


Kolejny post opublikowała M., w którym było parę ważnych informacji, czyli najzwyklejszy w świecie apel. Bez zbędnych tłumaczeń i skrótów, zapraszamy serdecznie do ponownego przeczytania postu. To właśnie tam opisałyśmy wszystkie nasze wątpliwości i dalsze kroki (które w większości są pod znakiem zapytania) odnośnie działalności naszego i waszego katalogu.

Po apelu pojawił się post odnośnie konkursu na miniaturkę miesiąca #13, który opublikowałam ja. Wspólnie z dziewczynami wymyśliłyśmy parę super tematów, więc mamy nadzieję, że dużo osób zainspiruje się, by coś napisać. Mi osobiście najbardziej podoba się temat numer dwa. Kiedy wpadłam na niego, aż sama miałam chęć by coś na ten temat napisać, haha! Może kiedyś… Jak zwykle w tym konkursie będziemy mieć dla Was nagrodę rzeczową! To tym bardziej zachęca, żeby wziąć udział! A nóż widelec komuś z Was uda się posiąść jedną z książek widocznych w poście… Przypominamy, że prace możecie przesyłać do nas do 23 lipca do godziny 23:59! Dziś jest 8 lipca, dlatego macie jeszcze sporo czasu! Liczymy na Was, że zalejecie nas falami swoich prac na mailu!


Po zakończeniu trzeciej edycji Świeżaków, przychodzimy do Was z większą energią i kolejną akcją na ten temat! Kochana Arcanum opisała dla Was czwartą edycję, na którą oczywiście bardzo serdecznie zapraszamy! Tym razem oba opowiadania wyszły od tej samej autorki, dlatego tym bardziej zapraszamy do zapoznania się z jej opowiadaniem! Powiem Wam, że krótkie zapowiedzi tych opowiadań już są bardzo ciekawe, a co dopiero cała historia!

Wszelkie informacje dotyczące akcji macie oczywiście opisane w danym poście. Pozostaje Wam nic innego a czytanie i komentowanie! Ankieta również jest umieszczona poniżej!


I ostatnim postem przed naszą dzisiejszą tablicą ogłoszeń, był post od Iluvii, mianowicie wyzwanie Potterowskie na miesiąc lipiec! W poprzedniej edycji prosiłyśmy o prace związane z sagą HP. Jedynie Izabela wysłała nam swoje dzieła. Naprawdę bardzo szkoda, bo myślałyśmy, że więcej pojawi się u nas ukrytych talentów na ten temat. Mamy jednak nadzieję, że teraźniejsza edycja wyjdzie lepiej od tej. Wyzwanie na lipiec to napisanie krótkiego wypracowania odnośnie swojej ulubionej postaci HP! Oczywiście w komentarzach możecie nam napisać parę słów na ten temat. Prosimy jednak tutaj pisać o innych bohaterach, nie tylko o Hermionie Granger. :)


Teraz jednak pora na małe statystyki! Od ostatniej tablicy ogłoszeń na naszym katalogu pojawiło się 6 postów. W wyświetleniach natomiast aktualnie mamy 548 808 wyświetleń! Bardzo nam z tego powodu miło! Mamy nadzieję, że uda nam się dobić do okrągłego miliona! Jeszcze trochę nam zostało, ale dzięki Wam, jeśli nas nie opuścicie, to może stać się to realne! Jeśli chodzi o komentarze, to najwięcej odzewu pojawiło się w poście odnośnie konkursu na miniaturkę. Prócz tego to niestety bardzo biednie jest u nas. Mamy nadzieję, że zaczniecie znów ładnie komentować. Naprawdę, choćby parę słów od razu podnoszą nas na duchu. Liczymy bardzo na Was.


OTWARTY NABÓR

Księga Baśni — KLIK

Katalog Kreatywność — KLIK

Katalog Euforia — KLIK

Katalog Fanfiction— KLIK


Na dziś to wszystko, co dla Was mam! Mam nadzieję, że spodobał Wam się dzisiejszy post i że trochę odświeżyłam pamięć odnośnie naszej działalności tutaj. Serdecznie jeszcze raz zapraszamy do poprzednich postów, zapoznania się z nimi, zwłaszcza z akcją o Świeżakach i z konkursem na miniaturkę! 

Miłego dnia!
Wasza
Ana Bella

3 komentarze:

  1. Całkowicie rozumiem cię z tą pracą. Zaraz będę wychodzić i świadomość, że pewnie nic dzisiaj nie napiszę, bo padnę na ryj, trochę boli. Ale cóż, trzeba zarabiać piniąszki.
    Pewnie za mało o tym trąbię (ta, jasne), ale zaorałam maturkę i IELTS, więc tym samym skróciłam sobie wakacje. I to sporo, bo o cały miesiąc. Dlaczego? A no bo we wrześniu wyprowadzam się do Anglii. Na studia. Ha! <3 #nie_mogę_się_doczekać Spełniłam jedno ze swoich największych marzeń, ale dotrze to do mnie chyba dopiero jak przejdę próg uczelni już jako studentka.
    Poza tym, moje szalone plany na wakacje to praca przez jeszcze prawie cały lipiec pracy, potem wyjazd do babci, a w sierpniu przyjeżdża do mnie koleżanka na koncert Eda Sheerana. Po koncercie jedziemy nad morze. I to chyba tyle. Zostaną mi niecałe 3 tygodnie na "pozałatwianie moich spraw" (to brzmi co najmniej jakbym była umierająca), zrobienie jakiejś pożegnalnej imprezki i baj baj Poland.
    Strasznie mi szkoda, że aktywność na KG spada, ale tak jak Wam to pisałam kilka postów temu - aktywność na całej blogosferze spada. I to boli. Niestety. Sama zauważyłam, że bardziej opłaca mi się publikacja na wttp, jeżeli chcę otrzymać opinię na temat mojej twórczości. Co nie zmienia faktu, że na blogu jak publikowałam tak publikować będę. Bo kocham bloggera. I kropka.
    Muszę się zebrać i napisać do was dwie prace - miniaturkę i wypracowanie. Jak to wyjdzie, nie mam pojęcia, ale mam nadzieję, że tym razem przynajmniej znajdę czas.
    Jeszcze będę trochę samochwała - Her Draco na blogu przebije zaraz 780 tysięcy, ale zdecydowanie bardziej cieszy mnie to, że Her Draco na wttp brakuje jedynie 49 wyświetleń do 100 tysięcy. To. Jest. Chore. Statystyki mnie naprawdę bardzo cieszą, a te Patrząc zbyt uważnie, aż zaskakują! Wszystkim, którzy się do tego przyczynili mega dziękuję.

    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jadę na koncert rudzielca! Załapałam się na 12 sierpnia, cieszy mnie to bardzo, ale z drugiej strony przeraża, bo nie mam z kim tam wejść i będę sama, jak palec! Smutek i żal się ze mnie wylewa. Chłopak mówił, że pojedzie ze mną i mnie odprowadzi, ale jako tako na koncercie go nie będzie, a szkoda. :(
      Gratuluje studiowania za granicą! Jaki kierunek sobie wybrałaś?
      Ja to prócz pracy i wyjazdów zamierzam rozwijać swoje zainteresowania, przefarbować włosy (wreszcie ten nudny ciemny blond pójdzie w zapomnienie), planuje też nauczyć się nowego języka. Myślałam właśnie nad rosyjskim.
      Ja właśnie też się zastanawiałam, czy publikować tu i na wattpadzie. Chociaż strasznie mnie boli ta witryna, bo ma wiele ograniczeń i strasznie mnie to odpycha. Ach, te problemy...
      A.

      Usuń
    2. Ah szkoda, że 12-ego, bo bym cię chętnie przygarnęła, przynajmniej na czas stania w kolejce ;) Ja i moja kuzynka mamy bilety na 11-ego.
      Na studia filmowe się wybieram. Produkcję, tak dokładniej.
      Ja póki co mam tak zawalone te wakacje, że nie wiem gdzie mam ręce włożyć. Teraz całe szczęście wyjeżdżam na tydzień (polecam last minute) to trochę przystopuję. Włosy zapuszczam i będę ścinać jak będą odpowiednio długie do przerobienia na perukę. Zawsze chciałam to zrobić, a włosów nie ścinałam od zeszłych wakacji (w lutym podcinałam końcówki przed studniówką). Są prawie do pasa. W życiu nie miałam takich długich włosów. Może potem chlasnę je na różowo, a co mi tam. Jeżeli chodzi o naukę języków - polecam hiszpański. Bardzo przyjemny i prosty "w obsłudze" :D
      I wattpad jest denerwujący (najbardziej boli mnie brak wyjustowania, bo te akapity to przeżyję), ale no niestety. Teraz tam ludzie czytają, co też w sumie rozumiem, bo jest wygodniej. Także polecam publikować i tu i tam.
      E.

      Usuń