Ariana dla WS | Blogger | X X

12 cze 2017

Tablica ogłoszeń #4!

Cześć!
Post miał się pojawić wcześniej, bo już przed południem, ale ze względu na czekający mnie jeszcze egzamin postanowiłam odłożyć pisanie na wieczór — i tak więc jestem, zmęczona, z bolącą głową, ale jestem! Koniecznie piszcie co u Was słychać, bo w ostatnich postach niesamowicie smuci nas całkowity brak komentarzy. :< Mam nadzieję, że jest to tylko i wyłącznie spowodowane końcem roku, a na studiach trwającą sesją. Pamiętajcie, że piszemy te posty tylko i wyłącznie dla Was, więc brak aktywności jest naprawdę bardzo demotywujący. Co u mnie słychać? Ano właśnie zaczęłam intensywny czas sesji, przede mną już tylko trzy egzaminy, więc jestem bliżej końca niż początku, co mnie niesamowicie cieszy. Ostatnio też trochę mniej pojawiam się na naszym katalogowym snapie, ale jest to związane tylko i wyłącznie z tym, że non stop siedzę w książkach. Obiecuję poprawę! (nasz snapchat: kataloggranger) 

No dobrze, czas przejść do konkretów. Dzisiaj pojawiam się z kolejną odsłoną tablicy ogłoszeń — już czwartą! Przyznam, że naprawdę lubię pisać te posty, mam więc nadzieję, że Wy równie mocno lubicie je czytać. Od ostatniej odsłony tablicy ogłoszeń minął miesiąc, mało czasu, ale na naszym katalogu dużo się działo! 

A WIĘC...
...co ciekawego pojawiło się w tym czasie na Katalogu Granger?

Przede wszystkim, co dla mnie najważniejsze, na początku maja świętowałyśmy 400 tysięcy wyświetleń na KG! To niesamowite, że udało nam się w tak krótkim czasie zebrać ich aż tyle. Dokładnie pamiętam moment wybicia na liczniku 100 tysięcy, a tym razem świętowałyśmy coś czterokrotnie większego! Post był krótki, bo nie chciałyśmy nikogo zanudzić zbyt długim tekstem, ale treściwy. Podziękowałyśmy za Waszą aktywnością (czasem mniejszą, czasem większą), za udział  w konkursach, które organizujemy, za wszystkie wyświetlenia. Teraz pozostaje nam tylko czekać z niecierpliwością na pół miliona! Jak myślicie, w którym miesiącu pojawi się ta magiczna liczba? (Obecny stan wyświetleń: 414 tysięcy!)

Dalej, co było dalej... Zerkam na listę postów i widzę kolejny ciekawy, bo... konkurs na drabble! To już trzecia edycja, którą postanowiłyśmy zorganizować, ale tym razem trochę się różni, bo przesłane prace mają być serią trzech drabbli. Dałyśmy Wam do wyboru trzy ciekawe tematy. Mimo że czas wysyłania prac jeszcze się nie skończył (bo trwa do 17 czerwca) dostałyśmy tylko jedną pracę, więc nie do końca jesteśmy pewne, czy głosowanie w ogóle się odbędzie. Pozostaje nam tylko nadzieja, że ktoś postanowi przesłać jeszcze drabble w tym tygodniu. Obserwujcie uważnie naszą stronę, a na pewno będziemy na bieżąco Was o wszystkim informować. 

Kolejny post, który pojawił się w maju, to post z głosowaniem w jubileuszowej — bo już dziesiątej! — edycji konkursu na blog miesiąca. Jako że to już dziesiąta edycja postanowiłyśmy zorganizować coś zupełnie innego. A co dokładnie? Ano wszystkie blogi, które zwyciężyły w poprzednich dziewięciu edycjach, wzięły udział w głosowaniu. Wyjątkiem była jedna edycja, która niestety nie doszła do skutku ze względu na brak zgłoszeń. 
Głosowanie trwa jeszcze tylko do północy! Jeśli jesteście ciekawi, które blogi biorą udział w jubileuszowej edycji, sprawdźcie sami (link zostawiam wyżej). No i koniecznie zobaczcie, czy oby na pewno oddaliście głos na swojego faworyta. 

Dwudziestego piątego maja Arcanum napisała krótkie podsumowanie pierwszego miesiąca akcji „Magiczne Smakołyki”. Ostatnio prawie w ogóle nie pojawiały się tam żadne nowe zgłoszenia, ale również, jak wcześniej, mamy nadzieję, że jest to spowodowane tylko brakiem czasu przez natłok nauki na koniec roku szkolnego. Pierwsza edycja tej akcji trwa do 24 czerwca, więc jeszcze prawie dwa tygodnie! Jeśli już oceny na świadectwach wystawione, a egzaminy na studiach zaliczone — nie czekajcie, tylko zgłaszajcie się ze swoimi opowiadaniami!  Powstała osobna zakładka „Magicznych Smakołyków”, po prawej stronie w menu, więc wiecie już gdzie szukać. 

Oprócz tego maj obfitował w wiele innych postów, między innymi druga część „z dziennika Granger!. Została napisana przez Ana Bellę i tym razem w trochę innej formie, niż poprzednio. Jesteście ciekawi? Przekonajcie się sami i zostawcie przy okazji komentarz, żeby naszej Anie zrobiło się miło. :)

Czerwiec rozpoczęłyśmy od kolejnej — już osiemnastej — edycji ciekawostek. Kogo tym razem opisywałyśmy? Aktora, który wcielał się w postać ukochanego Neville'a Longbottoma! Muszę przyznać, że dzięki temu, że tym razem ja pisałam tego posta, mogłam dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy na temat Matthewa Lewisa. Wiedzieliście na przykład, że był w Polsce razem z Bonnie Wright (aktorką, która grała postać Ginny) na premierze w Krakowie? Ja nie miałam pojęcia! W poście załączyłam link do krótkiego wywiadu z obojgiem, więc jeśli jesteście ciekawi tej rozmowy, a także ciekawostek, które udało mi się wyszukać na temat Matthewa — link zostawiam wyżej! 

Ostatni post, który pojawił się zaledwie kilka dni temu, to „nowe rozdziały”. Kiedyś ta zakładka pękała w szwach, teraz jest już nią nieco mniejsze zainteresowanie, ale póki coś będzie się tam pojawiało, my będziemy publikować serię tych postów. Mam nadzieję, że wraz z nadejściem wakacji będziecie chociaż trochę chętniej udzielać się na naszej stronie. Bez tego naprawdę nie zajdziemy daleko!

Tak oto minął nam cały miesiąc. Nie wiem jak Was, ale mnie w następnym tygodniu czeka seria kilku egzaminów, więc może być mnie tu trochę mniej. Ciągle jednak o Was pamiętam, więc i Wy nie zapominajcie o nas!

OTWARTY NABÓR?
Katalog Kreatywność — klik!
Katalog Fanfiction — klik!
Katalog Euforia — klik!
Land of Grafic — klik!
Księga baśni — klik!

Jeśli chcielibyście dołączyć do zespołu któregoś z powyższych blogów, bardzo do tego zachęcamy!

Kolejna odsłona tablicy ogłoszeń już za nami. Ten miesiąc był naprawdę intensywny, ale mamy nadzieję, że kolejne będą równie owocne: zarówno pod względem treści publikowanych przez nas postów, jak i Waszej aktywności. 
A na razie… no cóż, do zobaczenia wkrótce. Ja uciekam spać, a Wam życzę miłego wieczoru. Zapraszamy już w piątek na kolejny post, a będą to długo wyczekiwane wyniki jubileuszowego konkursu! 
                     Buziaki!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz