Ariana dla WS | Blogger | X X

20 wrz 2018

Konkurs na blog miesiąca #12!

Cześć!
Pogoda zdecydowanie nas rozpieszcza. Mimo że powoli zbliża się koniec września i widać, że jesień nadchodzi wielkimi krokami, słońce nadal grzeje! Uwielbiam taką pogodę — z drzew zaczynają spadać liście, dni są coraz krótsze, wieczory chłodniejsze... Jestem niesamowicie ciekawa, jaka w tym roku będzie dla nas zima! W pracy wszyscy mi mówią, że ma być podobna do tej w tamtym roku — czyli naprawdę bardzo mroźna!
Ostatni miesiąc był (i w zasadzie nadal jest) dla mnie bardzo męczący — oprócz tego że miałam na głowie pracę, doszły mi praktyki, a jeszcze na dodatek ciągle choruję. Jestem niesamowicie zmęczona i trochę dołuje mnie fakt, że nie mam za bardzo kiedy odpocząć. Mam nadzieję, że u Was jest trochę lepiej! Studenci zaliczyli wszystkie poprawki? Ja należę do tego grona szczęśliwców, którzy w tym roku chociaż to mieli z głowy. Zaliczyłam wszystkie egzaminy w czerwcu, więc teraz mogłam się skupić na wszystkim innym. Opowiadajcie, co u Was słychać! Czekamy na Wasze komentarze — moglibyście odezwać się, czy podoba Wam się to, co organizujemy na KG, bo brakuje nam motywacji, a naprawdę się staramy. :) 
Wracamy z kolejną edycją konkursu na blog miesiąca!


       Ostatnia edycja była dość dawno (w marcu), więc postanowiłyśmy, że już czas na kolejną. Przed Wami regulamin konkursu — przeczytajcie uważnie, żeby nic nie przegapić! Czekamy na Wasze zgłoszenia; nie zawiedźcie nas! ;)

REGULAMIN:
1. Organizatorami konkursu są administratorzy Katalogu Granger.
2. Zgłaszane blogi, które są aktualnie prowadzone, muszą mieć opublikowane co najmniej trzy rozdziały. Jest także możliwość zgłoszenia blogów zakończonych.
3. Blog, który chcemy, aby pojawił się we wrześniowej edycji konkursu na blog miesiąca, zgłaszamy, wysyłając maila na adres katalog.granger@gmail.com

Aby blog został przyjęty, prosimy o uzupełnienie poniższych informacji:
— adres zgłaszanego bloga,
— pseudonim autorki piszącej opowiadanie,
— i odpowiedź na pytanie: dlaczego wybieram tego, a nie innego bloga? Wypowiedź powinna być długa i dokładnie uzasadniona, więc minimalna liczba słów to 70.
W tytule maila prosimy o wpisanie: „Blog miesiąca — wrzesień”

4. Osoba zgłaszająca blog pozostaje anonimowa. 
5. Każda osoba może zgłosić dwa blogi, więc prosimy o dokładne przemyślenie tej decyzji i nie wybieranie poszczególnych blogów ze względu na sympatię do autora, lecz sposób napisania opowiadania.
6. Zgłaszany blog nie musi należeć do Katalogu Granger — ale nadal jednym z głównych bohaterów ma być Hermiona Granger.
7. Zgłaszający nie może zgłosić swojego bloga!
8. Autorzy swoich blogów mogą reklamować i zachęcać do głosowania jedynie na swoim blogu. Zareklamowanie bloga na fanpage’u, asku, grupach facebookowych, czy innych stronach jest zabronione.

Blogi można zgłaszać do 11 października, do godziny 23.59. Liczymy, że chociaż w tym konkursie wykażecie się zainteresowaniem i dostaniemy od Was mnóstwo zgłoszeń! Konkursy są organizowane dla Was, żeby coś tutaj się działo, więc kurczę, pomóżcie nam trochę ożywić to miejsce! Bez Was, moi drodzy, nic nie zdziałamy.
Na dzisiaj to tyle. Życzę Wam miłego dnia i jak najdłużej pięknej pogody. Do zobaczenia wkrótce!
Buziaki,
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz