Ariana dla WS | Blogger | X X

15 wrz 2018

Wyzwanie potterowskie - wrzesień


Dopiero, co siedziałam nad basenem i popijałam drinki, serwowane przez Dracona, a tu już połowa września. Zdecydowanie za szybko mija mi ostatnio czas...
Studenci cieszą się ostatnimi wolnymi dniami, przed rozpoczynającym się rokiem akademickim, zaś uczniowie już pierwsze dni szkoły mają już za sobą. I jak Wasze plany zajęć? Mam nadzieję, że nie będą takie straszne i znajdziecie czas na odwiedziny, czytanie oraz komentowanie postów Katalogu Granger. 😉
W poprzednim wyzwaniu poprosiłam Was o opisanie Waszej ulubionej postaci z uniwersum Harry’ego Pottera (oczywiście poza Hermioną Granger) — jedynie Ginny Kurogane opowiedziała na to pytanie, za co jestem jej ogromnie wdzięczna!

Oddaję teraz głos mojej cudownej współpracownicy z Ministerstwa — Dolores.

Dekret nr 197
Niniejszym ogłaszam, iż w miesiącu wrzesień zadaniem uczniów jest pochwalenie się akcesoriami szkolnymi (artykułami i gadżetami papierniczymi) z uniwersum Harry'ego Pottera.
Pochwalcie się swoimi pracami, opisując je lub wysyłając ich zdjęcia na maila! Macie czas do 5 października. Wysyłajcie na maila: katalog.granger@gmail.com(*), wpisując w tytule: „wyzwanie potterowskie — wrzesień”.
Przypominam, iż najaktywniejszych czeka wyjątkowa nagroda! Zasłużone miejsce członkowskie w Brygadzie Inkwizycyjnej.

 Wielki Inkwizytor Hogwartu
 Dolores Umbridge

Czekamy na Wasze wiadomości! 
Iluvia

*nadesłane zdjęcia zostaną zaprezentowane w październiku, w postaci kolażu.

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o artykuły szkolne to niestety, ale aktualnie nic nie mam. Kiedyś był jakiś ołówek z napisem "Harry Potter" i na pewno zeszyt, ale nic z czasów szkolnych mi się już nie zachowało. Natomiast ostatnio na mojej półce pojawiło się wydanie angielskie, które będę właśnie czytała :D

    OdpowiedzUsuń