Ariana dla WS | Blogger | X X

26 wrz 2018

Ciekawostki #26

            Witajcie!
            Za oknem jest już stu procentowa jesień. Mimo że promienie słońca próbują przedostać się przez ciężkie chmury, to i tak nie mają szans z zimnym wiatrem, który odsłania drzewa z liści. Z jednej strony bardzo lubię jesień; przyjemnie się wtedy czyta książki, drzewa są kolorowe, ciepła herbata wreszcie smakuje tak, jak trzeba; z drugiej jednak strony jesień jest też smutna, często pada srogi deszcz, przez co świat wydaje się przygnębiony i bez życia. Wiadomo deszcz jest potrzebny i nie mam jemu nic przeciwko, jednakże czasem wpędza mnie w rozpacz. Jak to uwielbiam powtarzać słowa pewnego autora „Idzie jesień, będzie psychicznie trudniej”.
            No i za parę dni jest rozpoczęcie nowego roku akademickiego! Fajnie znów wrócić do znajomych ze studiów, pewnie dużo osób nie widziało się przez wakacje. Będzie dużo nowych wiadomości do ogarnięcia. No i oczywiście nauka… Na szczęście dostałam się na Finanse i Rachunkowość Małych i Średnich Przedsiębiorstw, więc jestem z tego powodu zadowolona. Plan lekcji również dziś otrzymałam i na szczęście nie jest aż taki zły. Mam nadzieję, że poradzę sobie z egzaminami i różnymi zaliczeniami. Chciałabym w tym roku mieć jeszcze lepsze stopnie i wykorzystać jakoś tę szansę, że w ogóle jestem na tych studiach. W poprzednim semestrze miałam małe problemy z matematyką, dlatego mam nadzieję, że w tym roku żaden przedmiot nie będzie mi straszny.
            Z wiadomości organizacyjnych mogę jeszcze powiedzieć, że znów jestem matką kicającego stworzenia! Po śmierci poprzedniego jakoś nie potrafiłam na nowo zająć się nowym królikiem, również przez szacunek nie chciałam od razu zacerować swojej dziury w sercu nowym stworzeniem. Minęło pół roku, może nawet więcej i wreszcie stwierdziłam, że to jest czas, by zająć się nowym króliczkiem. Jest miniaturką, a jego sierść jest calusieńka czarna! Zgadnijcie, jak go nazwałam… Syriusz! Tak bardzo przypomina mi Syriusza Blacka w wersji króliczej, że musiałam go tak nazwać, haha! Niedługo idę z nim do weterynarza na badania kontrolne, chciałabym się dowiedzieć paru rzeczy na jego temat. Zakupiłam dla niego już dużo zabawek, jedzenia, ziół, sianka… wszystkiego, czego akurat potrzebuje. Mam nadzieję, że będę dobrą mamą, haha.
            No ale! Opowiedzcie również, co tam u Was? Jak rok szkolny? W końcu lada dzień i minie okrągły miesiąc! Jeszcze tylko 9 miesięcy i znów wakacje… Nie możecie się doczekać? Czy może jednak tęskniliście za murami swoich szkół? Dajcie znać!
            Dzisiaj przygotowałam dla Was ciekawostki. Tym razem opisałam dla Was kobietę, która wcielała się w rolę Nimfadory Tonks! Życzę miłego czytania!
Ana Bella
NATALIA TENA
Właściwie Natalia Gastiain Tena, która urodziła się 1 listopada 1984 roku w Londynie, w Wielkiej Brytanii. Aktorka obecnie ma 33 lata.
1.       Aktorka w 2013 roku wystąpiła w teledysku Lapalux do piosenki pt „Without you”.
2.      Ukończyła Bedales School w Petersfield w Wielkiej Brytanii.
3.      Aktorka ma 166 cm wzrostu (jest dość niziutka, nie uważacie?)
4.      Natalia śpiewa oraz gra na akordeonie w sześcioosobowym zespole Molotov Jukebox.
5.      Aktorka posiada hiszpańskie pochodzenie.
6.      Grała role w filmach takich, jak „Był sobie chłopiec” (2002, jako Ellie), czy serialach, jak „Gra o Tron” (jako Osha), „Czarne Lustro” (jako Jennifer).
7.      Aktorka na pytanie, jaką inną postać z Harry’ego Pottera chciałaby się wcielić, odpowiedziała, że w Bellatrix (wyobrażacie ją sobie w tej roli?).
8.     Jako ulubioną kwestię, którą wypowiada jej postać, wskazała: „Nie nazywaj mnie Nimfadorą!”
9.      Natalia wyznała w jednym z wywiadów, że pragnie zagrać w końcu jakąś cichą dziewczynę, bo jak powiedziała, ciągle wcielała się w zwariowane postaci.
10.  Lata jej aktywności aktorskiej można przewidzieć na 2000 rok.
11.   Kobieta ma niebieskie oczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz