Ariana dla WS | Blogger | X X

4 sty 2017

Tablica ogłoszeń #1

Głosowanie w konkursie świątecznym –> klik!
Cześć!
Kilka dni temu powitaliśmy Nowy Rok — już 2017. To tylko pokazuje, jak ten czas szybko leci! Rok temu stresowałam się maturą, studniówką, a dzisiaj przygotowuję się do czekających mnie egzaminów, już na studiach, bo skończyłam szkołę. No, ale koniec o mnie, teraz opowiadajcie Wy: macie jakieś postanowienia na ten rok, czy postanowiliście tak jak ja, niczego od siebie nie wymagać? Kto przygotowuje się do zbliżającej sesji, kto do matury, a kto do egzaminów gimnazjalnych? Odezwijcie się, będzie mi bardzo miło!
W poście z reaktywacją (klik) pisałam o tablicy ogłoszeń i to właśnie z tym, jak zresztą można zorientować się po tytule, będzie związany ten post. Miała pojawić się zakładka, w której moglibyście poinformować o zawieszeniu opowiadania/poszukiwaniu bety itp.,(i te właśnie informacje pojawiałaby się w tym poście), ale jak na razie nie udało nam się tej zakładki jeszcze stworzyć, więc w pierwszej edycji obejdzie się bez tego. W tym poście więc trochę pogadam o tym, co udało nam się w grudniu osiągnąć i tak dalej. Mam nadzieję, że to, co napisałam, przypadnie Wam do gustu.

A więc, zaczynajmy.

Pierwsza rzecz, o której nie mogę zapomnieć, to zakończenie głosowania w konkursie na drabble. Zakończyła się druga edycja tego konkursu — jesteśmy bardzo szczęśliwe, że udało nam się ten konkurs w ogóle zorganizować, bo trochę się bałyśmy, że nie wyjdzie ze względu na małe zainteresowanie. Dostałyśmy pięć wyjątkowych prac, a decyzję, kto zasługuje na wygraną, podjęliście wy, głosując w ankiecie. Ostatecznie, przeważającą liczbą głosów, wygrała Johanna Malfoy z pracą „Złota trójca”. Jeśli chcecie sobie ją przypomnieć, zapraszamy do zakładki z pracami konkursowymi! Tam znajdziecie miniaturki/drabble ze wszystkich edycji konkursów. 

W grudniu, oprócz zakończenia konkursu, miało miejsce coś jeszcze — przyjęłyśmy do naszego zespołu piątą osobę: Arcanum Felis. Przeszła staż, więc oficjalnie od wczoraj jest z nami (mamy nadzieję, że na stałe :)). Arcanum pomoże nam prowadzić katalog, a też doda tu trochę od siebie. Chcecie dowiedzieć się czegoś o Arcanum? W poprzednim miesiącu pojawił się też post z siedmioma pytaniami do niej, w związku z wygraną w konkursie na blog miesiąca #8, więc jeśli macie ochotę... nie czekajcie, tylko szybko nadróbcie zaległości!

W międzyczasie zaczął działać nasz snapchat — od tamtej chwili razem z E. i Aną co tydzień zmieniamy się i dodajemy tam co nieco. Jeśli jesteście ciekawi, co tam wymyślamy, koniecznie nas dodajcie! Nie bójcie się, nie gryziemy. :)

Dalej, dalej... Patrzę na listę postów i widzę kolejny post, tym razem związany ze świętami! Pojawił się on 17 grudnia; poczuliście dzięki niemu chociaż trochę magię świąt? Szukając cytatów, gifów, miałam niezłą zabawę, więc... pozostaje mi mieć nadzieję, że Wam również się on spodobał. Wyświetleń przy tym też poście było naprawdę dużo! Był to w ostatnim czasie post, który miał ich najwięcej, a mimo to pojawił się tylko jeden komentarz (agatte, pozdrawiam! :)). Dla przypomnienia –> Święta w Hogwarcie. Dzień przed opublikowaniem tego też posta, pojawiła się świąteczna playlista, której jeszcze przez chwilę możecie posłuchać.

Oprócz tego, żeby podsycić świąteczną atmosferę na katalogu, dwa dni przed Wigilią, opublikowałyśmy post zgłosowaniem w konkursie świątecznym. I to głosowanie nadal trwa! Więc jeśli przeczytaliście miniaturki, oddaliście głos w ankiecie... zostawcie też krótką opinię w tym poście na temat przeczytanych prac. Myślę, że autorki będą naprawdę szczęśliwe.

Uwierzycie, że w grudniu pojawiła się już dwudziesta szósta edycja „Nowych rozdziałów”? Jesteśmy naprawdę szczęśliwe, że ta zakładka ciągle, od praktycznie dwóch lat, non stop, działa. I mam cichą nadzieję, że działać nadal będzie. Klik!

A w Boże Narodzenie i Nowy Rok złożyłyśmy Wam życzenia.

Tak oto minął nam ten miesiąc, kochani! Szybko zleciał ten czas, ale nie ma się nad czym załamywać, bo teraz mamy styczeń i działamy dalej. Może ktoś jeszcze pamięta, ale w poście z reaktywacją było też wspomniane o „komentatorze miesiąca”. Niestety, w grudniu chyba niezbyt to wyszło ze względu na nikłą ilość komentarzy pod postami. Może w styczniu będzie lepiej?
W prawej kolumnie trwa głosowanie na cytat miesiąca styczeń — oddajcie głos na swojego faworyta w ankiecie. Wygra Hermiona Granger, Albus Dumbledore czy może Syriusz Black?

OTWARTY NABÓR?
W związku ze współpracą z innymi spisami/stowarzyszeniami o otwartym naborze informuje:
Księgozbiór Hogwartu — klik!
Katalog Euforia — klik!
I Land of Grafic — klik!
Jeśli chcielibyście dołączyć do któregoś z powyższych blogów, bardzo do tego zachęcamy! :)

Wydaje mi się, że na dzisiaj to tyle. Wszystko, co chciałam napisać, napisałam, więc już nie przedłużam. Życzę Wam miłego wieczoru i do zobaczenia... mam nadzieję, że niedługo!

Jesteśmy jeszcze tutaj:
Snapchat: kataloggranger
Ask: ask.fm/kataloggranger
Fanpage: www.facebook.com/kataloggranger

~M.

4 komentarze:

  1. Dzień dobry w nowym roku!
    Odmachuję, odpozdrawiam! :D Tak ładnie Was czytam, nic mi nie umknie. :3 I na snapie też podglądam.

    Powodzenia na pierwszej sesji w życiu, M.! Będzie dobrze, pamiętaj, że zawsze straszą na zapas. ;) Też już czuję zimny oddech egzaminów na plecach. Czas przygotować się mentalnie na ten bój. ;D
    Ja nie postanawiam nic w tym roku. Może tak luźniej, że powinnam trochę mniej jeść i więcej się ruszać, ale wiem, ze jestem głodomorem i leniem, więc nie spodziewam się żadnych fajerwerków w tym roku. A Ty masz jakieś postanowienia?

    PS Zmieniłam Chrome'a na Operę i wrócił mi czat. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, dzień dobry!
      Bardzo się cieszę, że czytasz co tu wrzucamy, bo czasami naprawdę się zastanawiam, czy ktokolwiek czyta te posty. :D Powodzenia na pewno się przydadzą, bo, jeśli mam być szczera, jestem naprawdę przerażona. Mam tyle nauki i jeszcze nic nie zaczęłam, no ale cóż, skoro tyle ludzi daje radę, to dam i ja!
      Tak jak napisałam w poście — ja też niczego w tym roku od siebie nie wymagam. I widzę, że w kwestii jedzenia i uprawiania sportów jesteśmy identyczne, bo tak samo jestem leniem i czasem wielkim głodomorem. :D
      Uf! Tak myślałam, że to zależy od przeglądarki, bo nikt nie miał podobnego problemu. :)

      M.

      Usuń
  2. Oj, widzę, że nie tylko ja szykuję się do sesji. Też masz takiego ogromnego stresa? Dodam jeszcze, że za naukę kompletnie nie mogę się zabrać, coś tam czytam, coś tam robię, ale ostatnio więcej czasu poświęcam pisaniu niż nauce. Chyba powinno być na odwrót ale co poradzę? A, no i trzymam kciuki za Ciebie na sesji i oby poszło bez poprawek (ale jak to mówią, bez spiny są drugie terminy :D)
    Co do noworocznych postanowień, to banalnie i sztampowo - będę się regularnie uczyć (no na pewno), ćwiczyć (to już lepiej wychodzi) i doceniać małe rzeczy.
    Uwielbiam sposób, w jaki prowadzicie Katalog. Przeczytałam parę postów i naprawdę wielki szacun dla Was, dziewczyny. Bardzo podoba mi się wygląd bloga, to że wszystko jest takie poukładane i na swoim miejscu, konkursy i tę akcję - wsparcie dla autorek, do której z radością się przyłączam.
    Życzę Wam, dziewczyny, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :*
    Pozdrawiam cieplutko,
    Meryem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stres jest, ale jeszcze nie taki straszny, podejrzewam, że zacznę się stresować i przeżywać tydzień przed. :D Haha, też pocieszam się tą myślą! Trzymam kciuki i za Ciebie. :>
      Bardzo się cieszę, że podoba Ci się u nas! Mam nadzieję, że będziesz tu częstym gościem. Akcja niestety na razie nie ma dużego zainteresowania, bo jeszcze nikt nie przesłał do niej żadnego tekstu, ale to ciągle trwa, więc może coś się w końcu ruszy!
      I ja również, w imieniu całej załogi, życzę jak najwięcej dobrych chwil w tym roku. :)

      M.

      Usuń