Ariana dla WS | Blogger | X X

3 gru 2016

Ogłoszenie wyników konkursu na drabble! #2


Dzień dobry wieczór!
Przybywam dzisiaj z kolejnymi wynikami. Kolejnymi, bo to już druga edycja konkursu na drabble. Przysłaliście nam pięć wyjątkowych prac. Ja sama, czytając wszystkie prace, złapałam się za głowę. Nie miałam cholernego pojęcia, na kogo mogę głosować. Dziękuję w imię załogi, że dałyście sobie i nam szansę na rozwinięcie tego rodzaju konkursu. Moim zdaniem wyszło niebanalnie.
Według mojego geograficznego instynktu — mamy dzisiaj wyż atmosferyczny. Innymi słowy, Słońce daje po oczach. Idealnie na sobotę.
Już jest grudzień, dacie wiarę? Pierwszy śnieg... Jeszcze niedawno pisałam ogłoszenie o konkursie na drabble, edycja pierwsza. Gdzie ten czas zwiał? Niedługo święta (przypominam o konkursie świątecznym), kłótnie rodzinne, jedzenie, pierwsza gwiazdka... Ciekawe, ile tego białego paskudztwa spadnie.
Nie przedłużając — (za późno) — dowiedzmy się, kto dzisiaj wygrał.
(Wszystkie prace znajdziecie w poście z głosowaniem.)

PROSZĘ O BRAWA!
...Otwieram kopertę z wynikami...
...Otwieram...
...Rozwijam pergamin...
.
..
...
....
.....
......
.....
....
...
..
.
Szanowni państwo — mamy zwycięzcę!
UWAGA! Wygrał drabble pt. „Złota Trójca”! Autorką jest Johanna Malfoy, gratulujemy bardzo serdecznie! A oto w pełni zasłużona nagroda dla zwyciężczyni drugiej edycji:

Okładka do Twojego opowiadania wykonana przez Land of Grafic!
Dziękujemy za stworzenie takiego cudeńka!

Ponownie gratuluję wszystkim uczestniczkom. Wasze prace były na naprawdę dobrym poziomie. Poradziłyście sobie, jeszcze w takiej krótkiej formie. Jednakże to koniec... Trzeba wytypować jeszcze jednego zwycięzcę.
Czas na zwycięzcę publiczności!
Napięcie rośnie, dłonie drżą, oddech się spłyca... Czy jesteście ciekawi? Ja bardzo! To już druga taka sytuacja w konkursie na drabble, ponieważ... drugą nagrodę zdobywa ta sama osoba! A jest nią oczywiście:


JOHANNA MALFOY! — autorka „Złotej Trójcy”!
Po raz trzeci chcę pogratulować uczestniczkom i oczywiście zwyciężczyni. Wasza obecność wywarła na mnie i na pewno na czytelnikach niemałe wrażenie. Każda praca zyskała jakiś procent uznania i to jest w tym najważniejsze.

Konkurs już, niestety, dobiega końca. Jak zwykle pod koniec pisania posta, moje emocje opadają. Zakończenie pisze się wyjątkowo trudno, więc nie przedłużając — widzimy się w kolejnej edycji.
Do następnego!

Salvio Hexia  

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni - zdecydowanie się należą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Świetne drabble, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej zasłużenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz miałam czas, żeby ogarnąć blogsferę i... wow, tego się nie spodziewałam! To było moje pierwsze drabble i wątpiłam, by ktokolwiek na nie zagłosował. Byłam pewna, że wygra drabble ,,Ciche anioły" (gratuluje autorce! Świetna robota!).
    Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy spośród innych (fantastycznych!) tekstów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako autorka "Cichych aniołów" (które, tak na marginesie też jest moim pierwszym drabble ;)) jest mi bardzo miło to czytać. Powiem szczerze, że Twoje drabble nie zachwyciło mnie za pierwszym razem, ale wczytując się po raz drugi, nie miałam żadnych wątpliwości, że to Twój tekst powinien wygrać. Wielkie gratulacje!
      Oczywiście gratulacje należą się też innym współzawodnikom - naprawdę kawał dobrej roboty.

      Usuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni — bardzo się należą.



    (A ja tak tylko cichutko powiem, że byłaś moją osobistą faworytką <3)
    lady Delphie:3

    OdpowiedzUsuń