Ariana dla WS | Blogger | X X

23 lut 2019

Głosowanie w konkursie... A nie, bo ogłoszenie!

Witajcie!
Dzisiaj piszę do Was tylko krótką informację. Dzisiejszego dnia miało się odbyć głosowanie w konkursie na drabble, jednakże z przykrością oświadczamy, że konkurs się nie odbędzie. Powodem jest brak jakichkolwiek prac. Od rozpoczęcia konkursu aż do teraz (Arcanum sprawdzała pocztę dziesięć minut temu) nie otrzymałyśmy od Was żadnej pracy. W związku z tym oczywiste jest to, że konkurs się nie odbędzie.
Bardzo jest nam przykro z tego powodu, jednakże jesteśmy świadome, że zapewne mieliście jakieś ważne powody, lub mało czasu na stworzenie czegokolwiek. Dzisiaj obejdziemy się bez krzywych spojrzeń, tupania nogą i wspominania po raz tysięczny o braku aktywności (przynajmniej jeśli chodzi o konkursik), bo w sumie mamy wszystkie dość dobry humor, jest sobota wieczór i każda w różny sposób chce dobrze spożytkować resztę tego dnia.
Dlatego życzymy Wam wszystkim miłej reszty weekendu, spędźcie go jak najlepiej potraficie, czy to przy książce, serialach, czy lampce wina (oczywiście od osiemnastego roku życia, pamiętajcie!).
Zapraszamy na KG 1 marca, by świętować z nami czwarte urodziny. Szykujemy coś fajnego!

Pozdrawiam serdecznie

Ana Bella

4 komentarze:

  1. O ja. Miałam wysłać, ale magisterka zżera mi mnóstwo czasu ostatnio :/ Szkoda :( Może za jakiś czas? Mniej zainfekowany przez studia? ;)
    A w ogóle, to jesteście najlepsze! Wasz katalog jest cudowny i stanowi dla mnie wielkie ułatwienie! Dzięki ;)
    Pozdrawiam,
    Farfocel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też myślałyśmy, że przez sesję, brak czasu, pogodę, itp. po prostu nasi czytelnicy nie mieli chęci, żeby coś napisać, nawet jeśli to jest krótki tekst. Jesteśmy w tym wypadku wyrozumiałe, dlatego napisałyśmy krótką informację, że konkurs jednak musi zostać przerwany. Ale kto wie? Może następnym razem? ;)
      Liczymy na to oczywiście.
      Pozdrawiam,
      A.

      Usuń
  2. Szkoda! Ja chciałam wziąć udział, ale lepiej idzie mi pisanie dłuższych prac, nigdy nie udało mi sie napisać drabble :) nie mam do tego talentu :)
    Jestem ciekawa co przygotowałyście na 1 marca, czekam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pisanie tak krótkiego tekstu jest bardzo trudne! Sama o tym wiem, ponieważ kiedyś udało mi się (o dziwo) taki tekst napisać. Może sama tak "do szuflady" spróbuję sama coś napisać? Haha, zobaczymy, co z tego wyjdzie!
      Zapraszamy do najnowszego postu, już post opublikowany! <3
      Pozdrawiam,
      A.

      Usuń