Ariana dla WS | Blogger | X X

20 kwi 2016

Ogłoszenie wyników konkursu na blog miesiąca #6

Dzień dobry wieczór!
Cóż za piękny dzień, wieczór, zależy w jakiej porze to (czytelniku drogi!) czytasz. Jesteś ciekaw wyników konkursu na blog miesiąca? Pewnie tak, dlatego najpierw zjechałeś na dół, gdzie leży odpowiedź na Twoje pytanie. Jeśli ktoś czyta to, co właśnie piszę, przed przeczytaniem wyników, niech da znać. W czasach kiedy jeszcze nie byłam administratorką, wracałam do przedmowy, kiedy już zaspokoiłam swoją ciekawość, mówiąc szczerze.
Skoro mam już Twoją uwagę, z czego się bardzo cieszę, posiadam we władaniu kilka ogłoszeń, które koniecznie musisz poznać. Może Cię zainteresują, kto wie?
Standardowo — nagrodą w tym konkursie był wywiad ze zwycięzcą, prawda? Pytania do tego przedsięwzięcia układałyśmy my same, administratorki... Jednak postanowiłyśmy, że to czytelnicy powinni decydować o tym, co chcą czytać, teraz więc to Wasza broszka:

1. Pytania do zwycięzcy prosimy przesyłać na: katalog.granger@gmail.com.
2. Przesłanych pytań może być maksymalnie cztery!
3. Prosimy także o zatytułowanie emaila: ''pytania", by nic się nie pogubiło.
4. Na Wasze pytania czekamy do 27 kwietnia.

ALE TERAZ DO RZECZY!
W tej edycji brało udział aż pięć blogów! O dwa opowiadania więcej niż w poprzednim konkursie. Mam nadzieję, że ta aktywność będzie stale wzrastać, bo oko się cieszy, a uśmiech błąka na ustach. Oto wytypowane opowiadania:

dracohermiona.blogspot.com — angusa,
— dramione-naucz-mnie-latac.blogspot.com — Cookie Monster & Sappy,
granger-again.blogspot.com — wanilijowa,
tying-the-nott.blogspot.com — Irlandka.

Chyba bardziej tego przedłużyć nie umiałam
więc... WYGRYWA!... 
... Ach, to napięcie...
......................................
.................................
............................
......................
..................
...............
............
..........
........
......
.....
....
...
..
.

Wygrała? Nie, wygrały!
Cookie Monster & Sappy z dramione-naucz-mnie-latac.blogspot.com! Dziewczyny zdobyły naprawdę pokaźną ilośc procentów, zobaczcie:
Serdecznie gratulujemy zwyciężczyniom! A także innym autorkom, jak dla mnie sama nominacja przez czytelnika jest niesamowitym wyróżnieniem. Jednak, niestety, zwycięzca... jest tylko jeden? Zwycięskie panie zapraszam po odbiór nagrody — wywiad! A pytania będą wymyślane przez czytelników, więc na pewno będzie ciekawie, zapraszamy!
Mamy nadzieję, że dostarczyłyśmy Wam samych pozytywnych wrażeń, emocji. Zapraszam do komentowania i do następnego razu! :)

Salvio Hexia
   xx       

PS  Nie wiem dlaczego, ale zakładka, która informowała o nowościach na Waszych blogach, umarła. Obraziliście się? Zachęcam do aktywności, ona nie gryzie... no, może jest tylko trochę zdesperowana.  

9 komentarzy:

  1. Moje gratulację. Dziewczyny zdecydowanie zasłużyły na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) oczywiście zasłużone zwycięstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny jak najbardziej zasłużyły na zwycięstwo. Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy wszystkim z całego serca (a nawet dwóch) :) Naprawdę, nie spodziewałyśmy się wygranej... może dlatego nie mogłam zasnąć, gdy o tym przeczytałam. Jeszcze raz ogromnie dziękujemy za wszystkie głosy i do zobaczenia na naszym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! <3 Właśnie skończyłam Waszego bloga, więc nie dziwię się, że wygrał.
    Lecę wysłać pytania, chociaż mam ich 5. Kurczę. Ktoś chciałby przejąć moje jedno? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczyny!:) Ale również gratulacje, dla każdego nominowanego! Wydaje mi się, że to na pewno wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłyście, że w diagramie jest dwa razy dracohermiona.blogspot.ie? Na jasno niebieski i czerwony? Dużo nie zmienia, ale wciąż Angusa miałaby razem więcej punktów ^^

    A tak to miałam pisać, że jestem w szoku, że TTN nie zajął ostatniego miejsca, no ale, kiedy złączy się głosy dla Angusy, to może i ostatnie bym miała xD

    Wielkie gratulacje dla zwycięzcy! Nie mogę się doczekać lata, wtedy nadrobię wszystkie zwycięskie blogi z tych konkursów, nawet jeśli to nie dramione! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale w ankiecie wszystko było w porządku, nie było dodatkowego linku. Niestety w diagramie coś się pozmieniało i nie miałam już szansy tego naprawić, a próbowałam, trochę nad tym posiedziałam. :(

      M.

      Usuń
    2. Złośliwość rzeczy martwych <3

      Usuń