Ariana dla WS | Blogger | X X

28 lis 2015

Konkurs na blog miesiąca #4!

Witam wszystkich! 
Przybywamy do Was w ten cudowny (nie wiem jaka jest pogoda, nawet nie odsłaniałam dziś rolet:D ) dzień w pewnym celu. Jak sam tytuł wskazuje ogłaszamy dziś nową edycję konkursu na blog miesiąca! Ale zanim przejdziemy do sedna sprawy pozwólmy mi na mały monolog... (;
Jak Wam mijają ostatnie dni? U mnie ostatnio bardzo ładnie, słońce świeci, tylko szkoda, że tak zimno... ;/ Czekam na śnieg, w końcu zrobi się ładnie, biało... chociaż wtedy będę pewnie narzekać, że zimno, że chcę wakacje i tak dalej... Chyba nie tylko ja tak mam? Poza tym dni w szkole mijają mi na testach powtórkowych z trzech lat - nauczyciele obudzili się kilka przed próbnymi egzaminami i każą nam przypominać sobie wszystko... Dobre chociaż to, że cały czas uczyłam się na bieżąco i nie mam dużych zaległości... A próbne zaczynają się już w środę... Trzymajcie za mnie kciuki! Z tego co wiem, to u dziewczyn nie jest inaczej, każda z nas ma natłok zajęć czy to w szkole czy to w domu, ale znajdujemy czas i na katalog. 

Przejdźmy jednak do meritum. Przedstawiamy Wam regulamin konkursu, prosimy o dokładne przeczytanie. 
REGULAMIN:

1. Organizatorami są administratorzy Katalogu Granger.
2. Zgłaszane blogi, które są aktualnie prowadzone, muszą mieć co najmniej opublikowane trzy rozdziały. Jest także możliwość zgłoszenia blogów zakończonych.
3. Blog, który chcemy aby pojawił się w grudniowej edycji konkursu na blog miesiąca, zgłaszamy, wysyłając maila na adres katalog.granger@gmail.com

Aby blog został przyjęty, prosimy o uzupełnienie poniższych informacji:
- adres zgłaszanego bloga,
- pseudonim autorki, piszącej opowiadanie,
- i odpowiedź na pytanie: dlaczego wybieram tego, a nie innego bloga? Wypowiedź powinna być długa i dokładnie uzasadniona, więc najmniej słów, ile można użyć, to 70. Lub oczywiście więcej.

W wysyłanym mailu, w temacie, prosimy także o wpisanie: "Blog miesiąca - grudzień"

4. Osoba, która zgłasza dany blog, pozostaje anonimowa.

5. Każda osoba może zgłosić dwa blogi, więc prosimy o dokładne przemyślenie tej decyzji i nie wybieranie poszczególnych blogów ze względu na sympatię do autora lecz sposób napisania opowiadania.

6. Zgłaszany blog NIE MUSI należeć do Katalogu Granger - ale nadal jednym z głównych bohaterów ma być Hermiona Granger.

7. Zgłaszający nie może zgłosić swojego bloga!
8. W konkursie nie może po raz drugi brać udział blog, który zwyciężył w poprzednim konkursie na blog miesiąca (chcemy dać szansę każdemu ;)), ale wszystkie inne blogi z poprzednich konkursów mogą wziąć udział.

Blogi prosimy zgłaszać do 12 grudnia. Macie czas do godziny 23:59.
Już następnego dnia na katalogu będzie opublikowana sonda, w której będziecie mogli ostatecznie zagłosować na swojego ulubieńca. Głosować na bloga będzie można do 26 grudnia, dokładnie do godziny 23.59. Wyniki konkursu zostaną opublikowane 27/28 grudnia!

Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe, ale jeśli nie to piszcie śmiało pod postem, na e-maila czy GG którejś z nas. Wszystko podane jest w zakładce "Kontakt"
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się z nami swoimi opiniami. Piszcie co wam się podoba, a co nie, co powinnyśmy przemyśleć... Po prostu się odzywajcie, to dla nas najważniejsze, bo ostatnio zauważyłyśmy spadek zainteresowania Katalogiem, co nas niezwykle smuci. Ale mamy nadzieję, że to jedynie przejściowy kryzys - wkrótce rozpoczniemy reklamę Katalogu i może będzie się odzywało ciut więcej osób. ;) 
~E. 

3 komentarze:

  1. A mozna zglosic Wasz katalog?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie można zgłosić samego siebie! :D Chciałam wziąć udział, lecz nie będzie mi to dane bo jestem pewna, że nikt mnie nie zgłosi! To troszkę bez sensu, bo teraz wszyscy będą zgłaszać te popularne blogi o których wszyscy już wiedzą, a te mało znane, albo w ogóle nie znane pozostaną w cieniu. To tylko moje zdanie, proszę o wyrozumiałość! Życzę Miłego wieczoru, lub dnia.
    Pozdrawiam, Jenny!

    OdpowiedzUsuń