Ariana dla WS | Blogger | X X

23 paź 2015

7 pytań do Kerci! + kilka informacji


Cześć! 
Witamy Was już po raz kolejny - tym razem chcemy przedstawić Wam naszą krótką wymianę zdań z Kercią, autorką bloga w-chmurach-milosci.blogspot.com, który zwyciężył w pierwszym konkursie na blog miesiąca.
Nie chcąc przedłużać, bo piszemy dla Was małą niespodziankę, zapraszamy do czytania! Chcemy jedynie abyście napisali nam jak Wam się podobało? A może chcielibyście zapytać Kercię o coś jeszcze? :) 
(+ ode mnie: kochani, wyświetleń konkursu z miniaturkami było naprawdę dużo - wiem, że prac jest wiele, jednak uważam, że napisanie kilku zdań o danej miniaturce nie jest aż tak ogromnym wysiłkiem... Dlatego w imieniu swoim i autorek prac - komentujcie i zostawiajcie punkty! ~ M.)
_______________________________________________________

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? 

Chyba fakt, że ja naprawdę uwielbiam pisać! Możliwość podzielenia się z kimś tym, co siedziało wewnątrz mnie, była naprawdę kusząca. No i stało się! Poza tym, jestem wielką miłośniczką Dramione i czytając tyle opowiadań, trudno było mi nie zacząć układać w głowie własnej wersji historii tej pary.

2. Skąd udaje Ci się wziąć motywacje na pisanie dalszych rozdziałów? 
Na pewno dużą rolę odgrywają komentarze, pytania o kolejne notki i wszelkie ciepłe słowa. No, a już na pewno każda (konstruktywna, oczywiście) krytyka. Popycha mnie do działania, chcę wciąż doskonalić się w tym, co robię i co lubię. Niestety, moje życie jest bardzo zakręcone (chyba odpocznę dopiero na emeryturze…) i mam coraz większy problem ze znalezieniem czasu na pisanie, nawet mając wenę i dużo motywacji!


3.  Czy ktoś z Twojej rodziny lub rówieśników wie, że blogujesz? Jeśli tak, to czy wspierają Cię w jakiś określony sposób?

Nie chwalę się moim blogiem w gronie rodzinnym, ale najbliżsi przyjaciele o nim wiedzą, a nawet i czytają, choć niezbyt regularnie. Niestety, nie mam w swoim bliskim otoczeniu nikogo tak zafascynowanego Potterem, a w szczególności Dramione, jak ja! Zawsze jednak moi przyjaciele po przeczytaniu rozdziału, nawet gdy nie szczególnie podoba im się rodzaj opowiadania, szepną miłe słówko na temat czegoś innego. :)


4.  Swoją przyszłość wiążesz lub chcesz wiązać z pisaniem?

Nie wiąże swojej przyszłości stricte z pisaniem, ale bardzo chciałabym na to znaleźć czas w przyszłości. Aktualnie jednym z moich największych marzeń jest wydanie autorskiej książki, ale co z tego wyjdzie – nie wiem. No ale marzyć zawsze mogę, prawda? :)


5. Zdradzisz nam, czy po skończeniu obecnej historii, masz plan na kolejną?

Mam już chyba pięć pomysłów na kolejne historie! Gdy aktualna dobiegnie końca, będę musiała usiąść i porządnie się zastanowić, który z nich chcę zrealizować. Czytelnicy nie muszą się martwić, nie mam zamiaru robić sobie długiej przerwy pomiędzy jednym opowiadaniem a drugim – długo bez blogowania zapewne nie pociągnę. :D


6. Poza pisaniem, posiadasz jakieś inne zainteresowania, pasje, które starasz się należycie rozwijać?

Jestem osobą o tak rozlicznych i różnorodnych zainteresowaniach, że trudno to wszystko zliczyć, serio. Nie wiem czy cokolwiek z tego mogę nazwać swą pasją, ale tak – każde zainteresowanie staram się rozwijać. Kocham się w filmach i serialach, namiętnie słucham muzyki (głównie rock i indie), no i gram na pianinie. I bardzo, bardzo dużo czytam! :)


7. Chciałabyś komuś podziękować za to, co robisz? Lub może kogoś pozdrowić? 

Chciałabym podziękować dwóm osobom: mojej drogiej Irlandce i Patronusce. Dziewczyny, nie wiem co bym bez Was zrobiła, obie bardzo mi pomagacie, wspieracie i dajecie dużo wspaniałych rad. Dziękuję z całego serducha!
Pozdrawiam wszystkich moich czytelników (tulę Was mocno!), a specjalne całuski przesyłam członkom grupy Dramione PL na Facebooku. :)


E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz