Ariana dla WS | Blogger | X X

16 paź 2015

Konkurs na blog miesiąca #3

Witajcie w ten piękny wieczorek! 
Piękny, bo weekend, taki ze mnie leniuszek. 

Dzisiejszy post zaczniemy od garstki informacji, mianowicie po prawej stronie naszego Katalogu pojawiła się ANKIETA, która mówi, która z nas, administratorek, ma przygotować babeczkę z okazji stu tysięcy wyświetleń! Macie do końca niewiele czasu, ponieważ 100 tysięcy wyświetleń już coraz bliżej, więc jeśli chcecie, by któraś z nas upichciła małe co nieco, to śmiało klikajcie w kółeczko z moją/E./M./Oblivion nazwą! 
Stwierdziłyśmy, że dany post wszystkie razem będziemy pisać, mogłybyśmy też coś razem zrobić w kuchni, ale niestety nie mamy takiej możliwości, dlatego ten obowiązek spada na jedną z nas. :) Którą? To już zależy tylko i wyłącznie od Was! 
Zapraszamy również do zgłoszenia się na naszym Katalogu, jeśli jesteście tutaj nowi! Jak również gorąco polecamy zakładkę "Urodziny", "Fanpage " oraz "Ask". Już od kilku tygodni możecie być z nami wszędzie! (Ode mnie - zapraszam do zgłaszania swoich blogów z nowymi rozdziałami do zakładki 'Nowe rozdziały'! ~ M.)

Tak prócz tego, to co u Was? Ja ostatnio przygotowuje się do zimy, mianowicie musiałam chodzić po sklepach w poszukiwaniu butów. Nie znoszę tego, zwłaszcza w ten okres, bo nigdy nie mogę znaleźć odpowiednich... Wszystkie za duże. :| (Ja też mam ten problem, podobają mi się buty i co się okazuje? Za duży rozmiar... Też coś! To dyskryminacja małych stópek! ~ M.)
Wy już jesteście przygotowani do okresu jesienno - zimowego, czy jeszcze tak jak ja, dopiero się szykujecie do zakupów? 
Pewnie nie tylko ja zauważyłam, że za oknem robi się już coraz szybciej ciemno. Szkoda, gdyż człowiek się nie spostrzeże, a tutaj nic nie widać! Źle to dla mnie, nie mogę się przyzwyczaić. Zawsze lubiłam pobiegać jakoś o dwudziestej, a teraz często zapominam o tym, że tak szybko robi się ciemno. 
No i w ogóle, jedzie ktoś z Was na pga do Poznania? :) Może uda mi się kogoś z Was tam spotkać? :D Piszcie!  

Przejdźmy już do sedna sprawy. 
Wraz z dziewczynami organizujemy kolejny konkurs na blog miesiąca! 
Jak zwykle, poniżej znajdziecie dokładny regulamin konkursu.

Przeczytajcie go całego dokładnie, bo wprowadziliśmy małe zmiany w nim na temat liczby zgłaszanych przez Was blogów! 

REGULAMIN:

1. Organizatorami są administratorzy Katalogu Granger.
2. Zgłaszane blogi, które są aktualnie prowadzone, muszą mieć co najmniej opublikowane trzy rozdziały. Jest także możliwość zgłoszenia blogów zakończonych.
3. Blog, który chcemy aby pojawił się w październikowej edycji konkursu na blog miesiąca, zgłaszamy, wysyłając maila na adres katalog.granger@gmail.com
Aby blog został przyjęty, prosimy o uzupełnienie poniższych informacji:

- adres zgłaszanego bloga,
- pseudonim autorki, piszącej opowiadanie,
- i odpowiedź na pytanie: dlaczego wybieram tego, a nie innego bloga? Wypowiedź powinna być długa i dokładnie uzasadniona, więc najmniej słów, ile można użyć, to 70. Lub oczywiście więcej.
W wysyłanym mailu, w temacie, prosimy także o wpisanie "Blog miesiąca - październik"

4. Osoba, która zgłasza dany blog, pozostaje anonimowa.
5. Każda osoba może zgłosić dwa blogi, więc prosimy o dokładne przemyślenie tej decyzji i nie wybieranie poszczególnych blogów ze względu na sympatię do autora lecz sposób napisania opowiadania.
6. Zgłaszany blog NIE MUSI należeć do Katalogu Granger - ale nadal jednym z głównych bohaterów ma być Hermiona Granger.
7. Zgłaszający nie może zgłosić swojego bloga!
8. W konkursie nie może po raz drugi brać udział blog, który zwyciężył w poprzednim konkursie na blog miesiąca (chcemy dać szansę każdemu ;)).

Blogi prosimy zgłaszać do 25 października. Macie czas do godziny 23:59.
Już następnego dnia na katalogu będzie opublikowana sonda, w której będziecie mogli ostatecznie zagłosować na swojego ulubieńca. Głosować na bloga będzie można do 5 listopada, dokładnie do godziny 23.59. Wyniki konkursu zostaną opublikowane 6/7 listopada!

Razem z dziewczynami mamy nadzieję, że wszystko jest dla Was zrozumiałe, lecz, oczywiście, gdyby tak nie było, to piszcie śmiało, my zawsze odpiszemy. :) Zapraszamy do komentowania i dzielenia się z nami swoimi opiniami. Piszcie co wam się podoba, a co nie, co powinnyśmy przemyśleć... Po prostu się odzywajcie, to dla nas najważniejsze, bo ostatnio zauważyłyśmy spadek zainteresowania Katalogiem, co nas niezwykle smuci. Ale mamy nadzieję, że to jedynie przejściowy kryzys - wkrótce rozpoczniemy reklamę Katalogu i może będzie się odzywało ciut więcej osób. ;)

Życzę Wszystkim miłego weekendu! No właśnie, jakie macie plany na te dwa dni wolnego?

~ Ana Bella

3 komentarze:

  1. Czekałam na ten konkurs. Nawet napisałam sobie listę ulubionych blogów, jeszcze muszę się zdecydować, który naj :D Ja się tam cieszę że robi się zima. Lubię też kiedy o 17 jest ciemno. Preferuję noc :pp A na jesienne zakupy muszę jeszcze trochę uzbierać żeby kupić sobie też buty :D
    Pozdrawiam dziewczyny ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyślę zgłoszenie, gdy tylko przemyślę, kogo zgłosić... Chociaż możliwość zgłoszenia 3 blogów znacznie ułatwia mi życie...
    Pozdrawiam,
    Feltson

    OdpowiedzUsuń