Ariana dla WS | Blogger | X X

16 lut 2019

Tablica ogłoszeń #19

Witajcie!
Jak mnie dawno tutaj nie było! Aż odczuwam z tego powodu ogromne wyrzuty sumienia. Niestety zostałam wciągnięta w wir nauki do przerażającej sesji, która skończyła mi się oficjalnie dwunastego lutego! Rozumiecie to? Dopiero tego dnia miałam ostatni egzamin… Najlepsze w tym wszystkim było to, że odbywał się w sesji poprawkowej, ponieważ w pierwszym terminie nasz wykładowca się rozchorował, a podczas tygodnia sesji nie mógł nam zrobić zaliczenia, bo był na wyjeździe służbowym… Gdybym nie zdała tego egzaminu to miałabym 2 dni na poprawienie tego! Czasami naprawdę brak mi słów na organizację mojej uczelni, a raczej jej kompletny brak! Ale pewnie nie tylko ja doświadczyłam takiej niesubordynacji ze strony uczelni. M. również mi opowiadała, jak absurdalne sytuacje pojawiają się u niej! Czasami naprawdę jestem zaskoczona, jak bardzo niektóre uczelnie są niesumienne. Od nas wymagają nie wiadomo czego, a sami nie potrafią się dostosować do nas. Ale my za to musimy! No bo jakżeby mogło być inaczej?

No ale! Koniec końców udało mi się zdać całą sesję, nie mając żadnej poprawki, z czego jestem naprawdę zadowolona. Fakt faktem niektóre przedmioty zaważyły mi na średniej, jednakże liczę, że w następnym semestrze uda mi się podciągnąć ją, bo naprawdę chciałabym się starać o stypendium naukowe. Zobaczymy! Jak na razie będę mieć około dwa miesiące wolnego od uczelni z powodu praktyk odbywanych u księgowej, więc zobaczymy ile w ogóle przedmiotów będę mieć w przyszłym semestrze… Wiem, że wracam dopiero na początku maja, więc przez dwa miesiące może być naprawdę mało przedmiotów. No ale nie tracę nadziei. Na początku strasznie nastawiałam się na stypendium, ale po rozmowach ze swoimi koleżankami stwierdziłam, że nie powinnam aż tak bardzo brać tego do siebie, bo mogę się bardzo zawieść. Chłopak uważa, że i tak jest ze mnie dumny, bo udało mi się zaliczać przedmioty za pierwszym podejściem i na całkiem dobre oceny, więc to mnie chociaż w tym wszystkim pociesza, haha. A jak jest u Was? Jak rok szkolny, Wasza sesja? Opowiadajcie, chętnie dowiem się, na jakim kierunku jesteście, w jakim liceum się uczycie, czy jesteście jeszcze w gimnazjum? Wiecie, że bardzo lubię się o Was czegoś dowiadywać!
Prócz nauki jeszcze są osoby, które mają ferie, skończyły, albo będą rozpoczynać! Zapewne nie możecie się doczekać tego wolnego? Macie jakieś plany na ferie? Jakieś wyjazdy, czy kompletny odpoczynek w domu? Opowiadajcie! Ja. przed praktykami będę jechać do swojego chłopaka, by spędzić z nim trochę czasu, więc przez jakiś tydzień będę mieszkać na Mazurach, haha. Powiem Wam, że nie mogę się doczekać, bo ten odpoczynek też mi dobrze zrobi.
Przejdźmy jednak już do naszego postu! Dzisiaj po raz kolejny na naszym katalogu zawita tablica ogłoszeń!

Co takiego działo się na Katalogu Granger w ciągu tego miesiąca?

Pierwszym naszym postem po ostatniej Tablicy ogłoszeń były życzenia świąteczne od Arcanum i M.! Ja również chciałam złożyć Wam życzenia świąteczne, jednak, jak w poście było napisane, stało się u mnie coś przykrego, więc nie miałam sił. Mam nadzieję, że zrozumiecie moją postawę. Oczywiście moje życzenia byłyby również tak szczere, jak życzenia od dziewczyn, dlatego dołączam się chociaż do ich części.
W następnym poście po raz kolejny zostały opisane życzenia. Tym razem były to życzenia noworoczne od kochanej M.! Mamy nadzieję, że poprzedni rok był dla Was owocny i że nie żałujecie tego, że się skończył. Jeśli tak jest to trzymam mocno kciuki, żeby nowy, 2019 rok był dla Was przychylny. Odkąd byłam mała zawsze w mojej wyobraźni pojawiał się smutny stary rok, który z opuszczoną głową odchodził w siną dal i pojawiający się nowy rok, szczęśliwy, pocieszający po drodze stary rok. Stwierdziłam, że chętnie się z Wami podzielę moją wizją! Macie jakieś podobne wizje w związku z zmieniającą się datą roku?
Następnym naszym postem były „Noworoczne przemyślenia ─ koniec czy początek?”. Tutaj pojawiły się nasze, jak to opisałyśmy, obrady sejmu na temat naszej dalszej działalności na katalogu. Byłyśmy trochę smutne (a nawet bardzo), same zauważyłyśmy, że miałyśmy coraz mnie chęci do organizowania jakichkolwiek postów na blogu, co kompletnie nas załamało. Miałyśmy również nie lada problemy w życiu osobistym, co starałyśmy się w miarę ogarnąć. Z niektórych postów zrezygnowałyśmy, niektóre zawiesiłyśmy. Wszystko zależy oczywiście od Was, czy mają się pojawiać, czy też i nie. Przykre dla nas było to, kiedy przyjemność z prowadzenia katalogu stała się przykrym obowiązkiem, wręcz zmuszałyśmy się do prowadzenia go, publikowania postów, porządkowania blogów, itp. W tym poście również ogłosiłyśmy, że zmniejszył nam się skład o jedną osobę. Trochę to smutne, ale niestety czasem tak bywa, że człowiek znika. Nic na to nie poradzimy. Każda z nas wypowiedziała się na temat zaistniałej sytuacji na katalogu, więc jeśli chcecie sobie przypomnieć nasze słowa, to serdecznie zapraszamy do lektury.
Następnym postem było „Wyzwanie potterowskie – styczeń”. W tym wyzwaniu Arcanum prosiła o to, byście pisali w komentarzach, jakie magiczne zwierzę chcielibyście mieć, gdybyście zostali uczniami Hogwartu. Pojawiło się tutaj parę odpowiedzi, za co bardzo serdecznie dziękujemy! Szkoda, że więcej nie zechciało wziąć udziału w tym wyzwaniu, bo był bardzo ciekawy! Ja tak sobie myślę, że od zawsze chciałam mieć sowę i Hipogryfa. Byłoby cudownie latać, no i poznałabym bliżej te zwierzęta… No i wysyłanie listów przez sowy od zawsze wydawało mi się cudownym przeżyciem, haha.
Kolejny post, jaki się pojawił to „Co nowego u Granger?” opublikowany przez kochaną M.! Jak bardzo dobrze wiecie, ta akcja pokazuje Wam blogi, na które warto zajrzeć, przeczytać i pozostawić jakikolwiek ślad po sobie. Tym razem M. w większości wybrała blogi, na których można poczytać różnego rodzaju miniaturki. Myślę, że jeśli ktoś jest fanem wielu pairingów z uniwersum Harry’ego Pottera, to na pewno znajdzie tam coś dla siebie! Ostatni blog jaki wybrała jest o parze sevmione, więc jeśli ktoś jest fanem tej pary, to bardzo serdecznie zapraszamy do poczytania! Uważam, że blogi, które Wam polecamy są naprawdę ciekawe, mają dobrą fabułę i zapewniają niezwykłe literackie przeżycia. Dlatego… myszki… a raczej różdżki w ruch, czarodzieje!
Następny post, to taki mały przerywnik, ale za to dość istotny. Dlaczego? Ponieważ w tym poście ogłosiłyśmy 600 tysięcy wyświetleń! To dla nas niewyobrażalna liczba, ponieważ małymi kroczkami zbliżamy się do okrągłego miliona! I to dzięki Wam, kochani! Dziękujemy, że tak chętnie do nas przychodzicie, że zaglądacie, czy czasem nie pojawił się nowy post, jest to dla nas naprawdę motywujące. Mamy nadzieję, że dobijemy z sukcesem do miliona i że po nim pomożecie nam nabić jeszcze więcej wyświetleń. Tym razem naszym głównym celem jest ta magiczna siedmiocyfrowa liczba. Damy radę?
„Konkurs na drabble” to nasz kolejny post, jaki pojawił się na katalogu. Opublikowała go M. i przedstawiła w nim dwa bardzo ciekawe tematy do zrealizowania. Wraz z dziewczynami stwierdziłyśmy, że to idealna okazja, by pomyśleć o święcie zakochanych oraz o szaleństwu, jakie towarzyszy każdemu podczas sesji. Uważamy, że tematy są dobre i mamy nadzieję, że uda Wam się coś naskrobać na któryś z tematów. Kto wie, może ktoś dostanie tak ogromnej weny, że napisze na oba tematy? Czekamy na Wasze prace! Macie czas do 24 lutego, więc życzymy powodzenia! Mamy nadzieję, że dużo prac napłynie do naszej skrzynki pocztowej. Jak na razie nie pojawiła się jeszcze ani jedna, ale nie tracimy nadziei — czekamy dalej i zachęcamy do udziału w konkursie.
Ostatni post, jaki pojawił się na blogu to „Wyzwanie potterowskie – luty” od kochanej Arcanum! W tym wyzwaniu macie za zadanie napisać, do którego momentu w książkach lub w filmach chcielibyście się przenieść. Oczywiście chodzi tutaj o sagę Harry’ego Pottera. Odpowiedzi możecie pisać do początku marca, także również zapraszamy do wzięcia udziału w tym wyzwaniu! Jesteśmy naprawdę bardzo ciekawe Waszych odpowiedzi! Chociaż nie powiem odpowiedź na to wyzwanie może się nieźle rozwinąć, gdy pomyśli się o wszystkich ulubionych scenach w Harrym, haha.
Po krótkich podsumowaniach każdego postu przejdźmy może trochę do numerologii… Uwaga! Od ostatniej tablicy ogłoszeń opublikowałyśmy aż dziewięć postów! To niezwykła liczba, nie uważacie? Mamy nadzieję, że jeszcze więcej uda nam się ich opublikować, haha. Wszystko leży w Waszych czarodziejskich dłoniach. Był to dla nas niezwykle pracowity czas, nie tylko tutaj na katalogu, ale również w prywatnym życiu. Cieszymy się, że mimo wszystko, mimo różnych przeciwności losu, udało nam się w miarę wszystko razem pogodzić. Nie powiem, zależało to od naszego samozaparcia, ale również wzajemne wspieranie się doprowadziło nas do tego wszystkiego... Na naszym katalogu wybiło aż… 605 895 wyświetleń! Udało nam się przebić 600 tysięcy wyświetleń za co po raz kolejny serdecznie dziękujemy! Z tego, co zauważyłam, najwięcej wyświetleń ma lutowe Wyzwanie potterowskie od Arcanum. Mam nadzieję, że jeśli jest tak ogromne zainteresowanie, to dostaniemy od Was masę odpowiedzi na to wyzwanie. Liczę na Was, pamiętajcie! Mamy również 117 obserwatorów bloga, których serdecznie pozdrawiamy!

OTWARTY NABÓR
Katalog Euforia — KLIK
Katalog Fanfiction— KLIK
Katalog Szuflada — KLIK

No! I to tyle na dzisiaj! Mam nadzieję, że tablica się Wam spodobała. Liczę na to, że napiszecie mi pod tym postem, co takiego się u Was teraz dzieje. Jestem bardzo ciekawa, a nie ukrywam, daaawno mnie tu nie było. Zaskoczcie mnie.
Do zobaczenia niebawem!

Buziaki,
Ana Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz