Ariana dla WS | Blogger | X X

1 maj 2019

Wyzwanie potterowskie — maj


Witajcie!
Nadszedł maj, więc jest nadzieja, że będzie coraz cieplej i promienie słoneczne będą nieustannie nas ogrzewać i tym samym poprawiać nastrój. Nie wiem czy to urok tego miesiąca, ale wczoraj nieustannie padał deszcz, a dzisiaj od rana świeci słońce. Bardzo się z tego powodu cieszę.


Zapewne zastanawialiście się, dlaczego na Katalogu Granger nie pojawiają się posty. Cóż, tak jak napisała Ana kilka dni temu, każda z nas miała masę obowiązków i po prostu nie było czasu. Bardzo za to przepraszamy. Możecie liczyć na to, że wracamy do regularnego publikowania. Dzisiaj pora na wyzwanie potterowskie, dlatego bez zbędnego przedłużania, oddaję głos Dolores.

Dekret 256

Niniejszym oświadczam, iż w miesiącu maju
czytelnicy Katalogu Granger są zobowiązani napisać,
u której magicznej rodziny chcieliby mieszkać.
Swą odpowiedź mogą uzasadnić, chociaż nie jest to konieczne.
Na udzielenie odpowiedzi mają czas do 31 maja.
Najaktywniejsze osoby dostaną zaszczytne miejsce w Brygadzie Inkwizycyjnej.

Wielki Inkwizytor Hogwartu
Dolores Umbridge

Tyle ode mnie. Lecę dokończyć sezon serialu, życząc Wam słonecznej i udanej majówki!

Arcanum Felis

2 komentarze:

  1. O Merlinie, jak ja się stęskniłam za tym wyzwaniem!
    W której rodzinie chciałabym mieszkać...?
    Ummm, jeśli o poczucie bezpieczeństwa i bycia kochaną przez rodzinę to zdecydowanie wybrałabym rodzinę Weasleyów albo rodzinę Albusa Dumbledore'a. Wydaje mi się, że druga rodzina była tak samo opiekuńcza wobec swoich członków jak Weasleyowie. Niemniej nie odczuliśmy tego, bo zaserwowano nam same smutne momenty z życia młodego Dumbledore'a:(
    Z kolei, jakbym chciała być bogata, próżna i tchórzliwa to wybrałabym Malfoyów, ewentualnie Blacków. Chociaż u tych drugich można bez trudu znaleźć kilka wyjątków - Regulus, Syriusz i Alphard. Co do odwagi Bellatriks mam mieszane uczucia, bo dla swoich wrogów była bezwzględna, ale samego Voldemorta już się bała...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że ktoś czekał! Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
      Ja chyba wybrałabym dom Syriusza, tam Harry czuł się najlepiej i chyba zdecydowanie to moje miejsce :)
      Pozdrawiam
      Arcanum

      Usuń