Ariana dla WS | Blogger | X X

22 maj 2019

Podsumowanie pierwszego miesiąca piątej edycji „Magicznych Smakołyków”


Witajcie!
Wiosna nastała pełną parą i aż się chce wychodzić z domu! Słoneczko świeci od rana, a na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Uwielbiam takie dni, a najbardziej gdy jest wręcz gorąco. Tak, jestem stworzona do tropików, więc może ktoś chce jechać? Samej to mi się nie chce, a z kimś zawsze raźniej. Żarty żartami, ale niestety muszę jeszcze trochę poczekać na urlop. U mnie ostatnio wiele się dzieje: praca, ćwiczenia i to co lubię najbardziej — tłumaczenia. Jestem z siebie taka dumna, bo zrealizowałam zamierzony cel! A jak jest u Was z wiosennymi zamierzeniami? Dajecie radę?
Zanim przejdę do meritum tego posta, muszę przypomnieć o konkursie na drabble. Do 11 czerwca czekamy na Wasze zgłoszenia, więc mamy jeszcze sporo czasu. Do dzieła!

Okej, pora przejść do podsumowania pierwszego miesiąca piątej edycji „Magicznych Smakołyków”. Dotychczas w „Karmelkowych Muszkach” otrzymałyśmy 2 zgłoszenia od 2 osób, z czego 1 zgłoszenie zostało już skomentowane. Pod postem ze zgłoszeniami napisano 7 komentarzy, wyświetlono go 142 razy.
Wiem, że te liczby nie powalają, ale to dopiero pierwszy miesiąc, więc może się rozruszacie. Przynajmniej mamy taką nadzieję. Oczywiście przypominam, że w tej edycji nie ma limitów czasowych, więc… może spróbujecie? Byłoby nam bardzo miło.
Tyle ode mnie. Niedługo zbieram się do pracy, więc miłego i słonecznego tygodnia!

Arcanum

6 komentarzy:

  1. Już nadrabiam braki, więc będą na pewno dwa skomentowane blogi! :D Nie wierzę, że w blogosferze nie ma czytelników. Może jednak ktoś się zgłosi, co? :>
    Trzymam kciuki za powodzenie akcji :D I lecę nadrabiać pozostałe posty ;)
    Pozdrowienia!
    Farfocel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że bliżej wakacji coś się ruszy. Oby tak było!
      Arcanum

      Usuń
    2. Też liczę na więcej zgłoszeń. Chciałabym dorwać do przeczytania jakieś ciekawe opowiadanko! :)

      Usuń
  2. W sumie mogę zaprosić do siebie, zaczynam z sevmione :)
    Pozdrawiam

    https://proces-fanfic.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak nie działa. Jeśli chcesz zgłosić się do akcji, umieść komentarz w odpowiedniej zakładce i zapoznaj się z regulaminem akcji.

      Usuń
  3. Nadal nie dostałeś wyczekiwanego listu z Hogwartu? Wirtualna szkoła magii http://argomagic.pl czeka na Twoje zgłoszenie! Po zdaniu dwóch klas, możesz zaliczyć magiczny staż i zostać nauczycielem! Nie zwlekaj i zapisz się już dziś. Rozpoczęcie roku szkolnego już za tydzień (15 września).

    PS: Super post!

    OdpowiedzUsuń