Ariana dla WS | Blogger | X X

22 lip 2018

Wyniki Świeżaków — część 4!

Cześć!
Nie mogę uwierzyć, że jeszcze kilka dni i skończy się lipiec. Czy tylko mi tak szybko mija czas? Miałam tyle planów na ten miesiąc, a tak naprawdę nie zrealizowałam nawet połowy z nich. Moim głównym zadaniem na ten miesiąc było napisanie pierwszego rozdziału pracy licencjackiej, ale niestety praca sześć dni w tygodniu po dwanaście godzin skutecznie mi to uniemożliwiła. Mój promotor raczej nie będzie zachwycony. Już się nie mogę doczekać, aż go zobaczę w październiku, haha! I to tyle jeśli chodzi o to, co u mnie. Całe dnie spędzam w pracy, wracam wykończona i od razu idę spać. Może i lepiej, szybciej mija czas, nie myślę o kwestiach, o których nie powinnam myśleć, a które i tak wkradają mi się do umysłu. :D
A co u Was słychać, moi drodzy? Mam nadzieję, że dobrze spędzacie czas! Po tych strasznych ulewach wreszcie wróciło słońce i można chociaż wyjść z domu. Opowiadajcie, czy szykują się u Was jakieś wyjazdy, a może już gdzieś byliście? Ja na początku lipca byłam kilka dni nad morzem, zdecydowanie potrzebowałam odcięcia się od świata i całkowitego resetu!

Jeśli chodzi o konkurs na miniaturkę miesiąca — post z głosowaniem zaplanowany jest dokładnie na 26 lipca, w godzinach popołudniowych, więc jeśli nie zdążyliście jeszcze napisać pracy — nadal macie czas! Możecie przesłać nam swoje prace jeszcze w czwartek rano, dlatego zachęcamy do zmotywowania się i napisania czegoś. Do wygrania nagroda książkowa! :)

Niestety jesteśmy zawiedzione Waszą aktywnością, moi drodzy, w Świeżakach. Po raz kolejny w głosowaniu wzięła udział tylko garstka osób. Jesteśmy oczywiście bardzo wdzięczne, że te kilka osób postanowiło zagłosować; wiemy jednak, że jest Was o wiele, wiele więcej. Liczyłyśmy, że wakacje będą dla katalogu lepszym czasem, ale chyba niestety się przeliczyłyśmy. Wydaje mi się, że akcja Świeżaków to coś naprawdę fajnego; działam w blogosferze całkiem długi czas i nie przypominam sobie, żeby kiedyś pojawiło się coś podobnego; a jednak nie chcecie nam pomóc. Nie mam pojęcia, czy odbędzie się kolejna część głosowania, bo nie wiem, czy będzie ono w ogóle miało sens. No nic, to tyle jeśli chodzi o moje marudzenie — czas przejść do milszej części posta, a dokładniej — wyników!

W tej edycji brały udział dwa opowiadania autorstwa Vixen. Przed Wami małe przypomnienie, jakie opowiadania mogliście oceniać.
Opis:
Po ośmiu latach związku, w tym dwóch latach powoli wyniszczającego ich małżeństwa, Hermiona i Draco decydują się na rozwód. Nie spodziewają się jednak, że los spłata im po drodze takiego figla. Chcąc uratować miłość, która wciąż się w nich tli, dostają od życia coś niespodziewanego. Czy odnajdą się w nowej roli i mimo trudnych chwil, które na nich czyhają, pozwolą sobie na drugą szansę?
 
Opis:
— Pamiętasz przepowiednię, Harry? — zapytała zachrypniętym głosem, który powiedział mu, że przepłakała kilka godzin. Jedno, zwykłe słowo, a przeszedł go dreszcz niepokoju.
— Nawet z alzheimerem bym jej nie zapomniał — odpowiedział, próbując zdobyć się na cień humoru, co, jak sądząc po małym parsknięciu przez łzy, mu się udało.
— I jeden z nich musi zginąć z ręki drugiego… — szepnęła.
— … bo żaden nie może żyć, gdy drugi przeżyje… Wiem, Hermiono.
[...]
— Co chcesz przez to powiedzieć?
— Miałeś zginąć z Voldemortem, Harry.
Czwartą część głosowania w akcji „Promujemy Świeżaki” wygrywa...
....................
............
.....
..
.

Opowiadanie „Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki”! Zdecydowaliście, że to właśnie to opowiadanie jest lepszą, początkującą historią i, jak widać po głosowaniu, zapowiada się wspaniale.

Gratulujemy, Vixen! Wygrane opowiadanie będzie promowane na katalogu przez najbliższy miesiąc. No i oczywiście czekamy na kolejne rozdziały Twoich historii!

Na dzisiaj to tyle. Uciekam dalej oglądać serial, póki jeszcze mam wolne, a od jutra... znowu praca. Zaczynam chyba tęsknić za studiami (teraz już bredzę ze zmęczenia :D).

PS. Jak się podoba nowy szablon? My jesteśmy naprawdę zadowolone! Dziękujemy pięknie Netce za wykonanie. <3

Do zobaczenia wkrótce!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz