Ariana dla WS | Blogger | X X

14 wrz 2017

Konkurs na miniaturkę miesiąca #12!

Dzieeeeeń dobry!
Witam się z Wami już po raz drugi w tym tygodniu. Ostatnio pojawiłam się z tablicą ogłoszeń, a dzisiaj przybywam z… dwunastą edycją konkursu na miniaturkę miesiąca! Nie organizowałyśmy tego konkursu od listopada, dlatego postanowiłyśmy, że czas w końcu zorganizować kolejną edycję. Tym razem mamy dla Was nagrodę książkową — spośród czterech propozycji autor wygranej pracy może wybrać, którą chciałby wygrać, ale to napiszemy dokładniej później.
Ale najpierw… Co u Was słychać? Opowiadajcie, jak minęły Wam pierwsze dwa tygodnie w szkole, a osoby, które dopiero zaczynają od października — jak upływają Wam ostatnie dni wakacji? Mam nadzieję, że jesteście gotowi na kolejny rok nauki! Dla mnie ten tydzień zaczął się niezbyt dobrze, ale teraz może być już tylko lepiej. No i jestem zdecydowanie podekscytowana tym weekendem, bo wyjeżdżam z przyjaciółkami do Krakowa! Naprawdę uwielbiam to miasto, więc nie mogę doczekać się tego wyjazdu. A wy jakie macie plany na ten weekend? Piszcie! Po powrocie od razu odpiszę na wszystkie komentarze. :) Gdybyście byli ciekawi co się u mnie dzieje, to pewnie pokażę co nieco na naszym snapie, więc zapraszam do dodania nas (nasz snapchat: kataloggranger).


Przypominam Wam również o trwających na naszym katalogu akcjach (a są aż trzy!) i zachęcam do brania w nich udziału. Bez Was naprawdę same niewiele zdziałamy, nie organizujemy ich po to, żebyśmy same brały z nich udział. :) Osobom, które się udzielają, bardzo, bardzo dziękujemy, bo tak naprawdę to Wy wciąż nas tu trzymacie! Nie zapominajcie też o konkursie na najlepsze opowiadanie — dostałyśmy dopiero jedno zgłoszenie, w związku z czym jest nam strasznie przykro. To ostatni tydzień wysyłania zgłoszeń, więc mamy nadzieję, że jeszcze kilka ich napłynie.
Ach, miałam tyle nie gadać, a znowu okropnie się rozpisałam. Musicie mi to wybaczyć, obym tylko Was nie zanudziła. Już przechodzę do właściwej części tego posta!
Postanowiłyśmy zorganizować konkurs na miniaturkę miesiąca, patrząc na to, że poprzednia edycja była organizowana w listopadzie, na święta Bożego Narodzenia. Zapraszam Was, kochani, do zapoznania się z tematami dwunastej edycji konkursu!

TEMATY KONKURSOWE
1. Uniwersytet... bez magii! — czyli Hermiona Granger zaczyna naukę na mugolskim uniwersytecie. Jak tam się znalazła i, przede wszystkim, czy odnajdzie się w mugolskiej, studenckiej rzeczywistości? To od Was zależy jak potoczy się historia Hermiony, dumnej studentki pierwszego roku. Co takiego wydarzy się na uniwersytecie, co może mieć wpływ na jej przyszłość? Może jest tam tylko po to, by kogoś szpiegować? A może zdecydowała odciąć się od świata magii? Twórzcie! :)

2. Zwariowany zakupowy tydzień — czyli... nieco problematyczne zakupy na Pokątnej. Z jakimi problemami zmierzy się Hermiona przed pierwszym września; czy zdarzy się coś, co odmieni jej życie? Miniaturki związane z tym tematem powinny być humorystyczne, więc nie bójcie się wpleść zabawnych sytuacji. Dodatkowym warunkiem tej pracy jest użycie w niej podanych zdań: „Jesteś pewny, że tak wygląda kociołek?” i „pasta do zębów”.

3. Interpretacja piosenki — prace, napisane w tym temacie, powinny być bardziej smutne, niż humorystyczne. To jedyny warunek tekstu do tego tematu. Liczymy na Waszą wyobraźnię! Link do piosenki, na podstawie której ma zostać napisana miniaturka: tekst, piosenka.

4. Jako że już za pięć dni będziemy obchodzić urodziny Hermiony Granger, trzeci temat koniecznie musi być z tym związany. A więc... urodzinowa bomba — czyli szykowanie niespodzianki z perspektywy przyjaciół Hermiony Granger. Stanie się coś strasznego, zabawnego, a może smutnego? Jak Hermiona spędzi ten wyjątkowy dla niej dzień?

Trochę się rozpisałyśmy, ale chciałyśmy dać Wam chociaż minimalną inspirację. Mamy nadzieję, że pomysły już kwitną w Waszych głowach!
W tej edycji postanowiłyśmy również zadbać o nagrodę rzeczową dla autora zwycięskiej pracy. Co jest do wygrania? Jedna z czterech poniżej przedstawionych książek. Stwierdziłyśmy, że skoro nasz katalog jest związany z Hermioną Granger, czyli z historią Harry’ego, nagroda również powinna być z tym związana.


Zanim jednak zaczniecie pisać swoje teksty, muszę przypomnieć regulamin. Zapoznajcie się z nim! :)
REGULAMIN KONKURSU
1. Organizatorami konkursu są administratorzy Katalogu Granger,
2. Tekst, który wysyłają uczestnicy konkursu, musi zawierać następujące warunki:
— tekst nie może przekraczać sześciu stron, (napisanych czcionką Georgia, rozmiar 11), a minimalna ilość stron to dwie,
— marginesy powinny zawierać z każdej strony (lewa, prawa, góra, dół) po 2,5 centymetry (czyli marginesy normalne),
— jednym z głównych bohaterów musi być Hermiona Granger,
3. Miniaturkę należy wysłać na email Katalogu (jest podany w zakładce kontakt). Prosimy o wysyłanie tekstów w formie zapisanego pliku. Posiadamy takie programy jak Word i OpenOffice, oczywiście notatnik; jeśli ktoś nie miałby któregoś z tych programów, można ewentualnie przesłać miniaturkę w formie tekstu w mailu,
4. TYTUŁ MAILA MA ZAWIERAĆ:
— Nick autorki,
— Temat, w jakim została napisana praca (może być sam numer danego tematu),
— tytuł miniaturki.
Prosimy o przestrzeganie tego podpunktu, ponieważ czasem trudno jest odnaleźć pracę, jeśli ktoś wpisze w tytule coś innego, także proszę o dokładność. Nie wpisujcie tutaj „konkurs na miniaturkę”, tylko trzymajcie się regulaminu, tak jak jest napisane powyżej. W treści maila prosimy o podanie również adresu swojego bloga!
5. Osoby, które piszą pracę związaną z tematem drugim, są zobowiązane podkreślić/pogrubić obowiązkowe zdanie.
6. Jedna osoba może przesłać maksymalnie jedną pracę.
7. Udział w konkursie mogą brać osoby spoza Katalogu.
8. Nagrodę wysyłamy pocztą, tylko na terenie Polski!

Prace konkursowe możecie przesyłać do 18 października, do godziny 23.59 (jest to ostateczny termin). Następnego dnia na katalogu pojawi się głosowanie — o ile zostanie przesłana minimalna ilość prac (a więc trzy :)).
 Jeśli natomiast nie podpasowały Wam tematy czy nie macie pomysłu na tekst, to zapraszamy do zgłoszenia się do oceniania prac! Dzięki temu autorki miałyby niespodziankę, która z nich zwycięży. Jeśli nikt się nie zgłosi, pozostanie tradycyjna forma oceniania — przez ankietę — ale mimo to wolałybyśmy dodać do tego również oceny jury. Zgłoszenia, aby ocenić  prace, można przesyłać do 8 października. Pomożecie nam, możemy na Was liczyć? Jeśli chcielibyście zgłosić się do oceniania, prosimy o wysłanie do nas maila, w którym będą zawarte następujące informacje:
— wiek;
— nick, którym posługujecie się w blogosferze.

Mam nadzieję, że zarówno kilka osób zdecyduje się napisać tekst, jak i ktoś zgłosi się do oceniania prac — bez tego nasz konkurs się nie odbędzie. :) Naprawdę intensywnie myślałyśmy nad tematami, więc oby się Wam spodobały! Jeśli macie do nas jakieś pytania, śmiało je zadawajcie, a my postaramy się na wszystko dokładnie odpowiedzieć. Pytajcie w komentarzach, na mailu, chacie, gdziekolwiek! Tylko pokazujcie, że jeszcze jesteście z nami.
Miłego weekendu, kochani!
Znajdujemy się także tutaj:
Snapchat: kataloggranger
Ask: ask.fm/kataloggranger
Fanpage: www.facebook.com/kataloggranger/

M.

11 komentarzy:

  1. Cześć! :)

    Nie wiem, w kogo mam rzucić w Avadę: w siebie za to, że się przypałętałam na katalog, który organizuje ciekawe konkursy, w których z reguły nie mogę brać udziału, czy w Was, załogo KG, za organizację takich ciekawych konkursów niedostępnych dla mnieXD Pomóżcie mi, proszę, zdecydować!

    *czyta regulamin* Ooh, w końcu coś dla mnie! Bo ja, jako skrzat domowy spoza KG, mogę wziąć udział, nie? Czy znowu nie mogę?XD

    Meh, zresztą, nawet jak będę mogła, to nie dość, że nie wygram, to jeszcze zrobię z siebie publiczne pośmiewisko z moim brakiem talentu :((( Ale te książki tak kuszą, no!
    Dobra, może poza Przeklętym Dzieckiem, tą książkę mam przeczytaną na półce i nie należy ona do moich faworytów mimo tego, że za jej pojawieniem stała Rowling :/

    O Merlinie, się rozpisałam nie na tematXDD Cała ja... Plany na weekend? Zmiana szablonu na blogu, pisanie i zakupowe szaleństwo z rodzinką, ale to przez moją przeprowadzkę do Wrocławia, a nie dla przyjemności :3 Yrm, nie wiem, czy jest jakikolwiek sens w pisaniu "Udanego weekendu w Krakowie!", skoro odpiszesz dopiero po nim? XDD Tak czy siak, udanego weekendu w Krakowie, pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź w sprawie miniaturki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjazd dopiero jutro, więc jeszcze dzisiaj odpowiem na Wasze komentarze, póki jestem w domu! :)
      O nie, o nie, tylko nie w nas! Ale w siebie też nie! Najlepiej znaleźć jakiś środek haha. :D
      Jasne, że możesz, dokładnie tak, jak jest napisane w regulaminie. Mam nadzieję, że już w Twojej głowie kiełkuje pomysł na pracę! Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że będzie udane, a Tobie również życzymy świetnie spędzonego czasu z rodzinką. :)

      M.

      Usuń
  2. Trafiłyście w dziesiątkę. Miniaturka na podstawie piosenki, której słucham nałogowo od dawna! Chyba w końcu zmuszę się do roboty!

    Edge

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne tematy! Konkurs strasznie kusi, jedynym problemem może być moja nieumiejętność organizowania sobie czasu :/ Kurczę, te książki kuszą jeszcze bardziej (szczególnie mi zależy na "Baśniach Barda Beedle'a" <3).
    Możecie być pewne, że nawet jeśli nie napiszę miniaturki to z chęcią zgłoszę się do jury :)

    Za rok matura, więc pracy w szkole już mam w brud. Materiałów tyle, że na samą myśl robi mi się niedobrze. A jeszcze od nowego roku będę prawdopodobnie robiła kurs na prawko, więc czasu będzie tym mniej.
    Na razie trzeba myśleć pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymamy kciuki, żeby udało wygospodarować się choć trochę wolnego czasu, by napisać miniaturkę! :)
      Och, maturka! Jakie wybierasz przedmioty na rozszerzeniu? I jeszcze do tego prawko, więc tym bardziej życzę powodzenia! :)

      M.

      Usuń
    2. O to mi się rozchodzi. Dopiero teraz mam czas i "wenę", żeby odpisać na komentarz :/
      Przygotowuję się do rozszerzenia historii, polskiego i angielskiego, ale nie jestem jeszcze pewna, co chcę dalej w życiu robić i idę trochę na oślep.
      Prawko to jest moje absolutne "must have", bo już powoli kręćka dostaje z tą wiecznie spóźniającą się albo przyjeżdżającą za wcześnie komunikacją miejską (i zawsze będę mogła rodzinę odwiedzać, nie będąc zdana na PKS-y).

      Udało mi się napisać pięć zdań do miniaturki (JEJ!). Nastawiłam się, że napiszę ją w terminie i jeśli dalej będzie mi tak to szło, to będę musiała zarywać noce co i tak już robię, żeby mieć jakąś przyjemność z życia (czytaj: oglądanie seriali). Pomysł mam już doszlifowany do perfekcji, pozostaje mi już tylko jakoś zgrabnie przelać go na papier.
      To może się udać :)

      Usuń
  4. Osoby z wattpada też mogą brać udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak, każdy kto chce, może wziąć udział! :)


      M.

      Usuń
  5. Hej! Takie pytanie dla jasności: miniaturka nie może być wcześniej opublikowana zapewne (to tylko mój domysł, poprawcie mnie, jeśli się mylę), ale czy później, po ogłoszeniu wyników, można ją opublikować na swoim koncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miniaturka nie może być ani wcześniej publikowana, ani w trakcie głosowania, dopiero po ogłoszeniu wyników. :)

      M.

      Usuń