11.04.2017

Ciekawostki #17

Witajcie!
Co tam u Was? Pogoda dopisuje? Jak przygotowania do świąt? Ruszyły pełną parą? U mnie od soboty trwa wielkie sprzątanie całego mieszkania. Nie przypuszczałam, że przy okazji znajdę moją kolekcję porcelanowych zwierzaków! Kiedyś miałam hopla na ich punkcie, potrafiłam godzinami się nimi bawić. A teraz błądzę po Internecie w poszukiwaniu wymarzonego prezentu urodzinowego. Jednak, jak to ze mną bywa, jestem dość niezdecydowana i wszystko wskazuje na to, że paczka nie dojdzie na czas. Oprócz tego realizuję swoją listę zadań na kwiecień i powiem Wam, że jak na razie jestem zdyscyplinowana. Aż mnie ciekawi, jak długo wytrwam.
Jednak nie piszę tego posta, aby opowiadać o sobie. Dzisiaj chciałam przedstawić Wam kolejną porcję ciekawostek, dotyczących jednej z bohaterek sagi „Harry Potter”. O kim mowa? 

O Evannie Lynch, słynnej Lunie Lovegood, która jednych fascynuje, a drugich… przeraża. Do której grupy się zaliczacie? Ja jestem wielką fanką Evanny, a Luna to moja druga ulubiona postać kobieca w sadze (pierwsze miejsce od początku było zarezerwowane dla Hermiony Granger). Pozostaje mi tylko życzyć wszystkim miłej lektury!


EVANNA LYNCH           

1. Jej pełne imię i nazwisko brzmi Evanna Patricia Lynch. Skrót to Evy.


2. Urodziła się 16 sierpnia 1991 w Termonfeckin, Irlandia. 

3. Ma dwie starsze siostry: Emily i Máiréad oraz młodszego brata Patricka.

4. Chodziła do katolickiej szkoły żeńskiej. 

5. Jest wegetarianką.

6. Jej naturalny kolor włosów to ciemny brąz — musiała je przefarbować by móc zagrać Lunę. 

7. Ma 158 cm wzrostu.

8. W wieku 11/12 miała anoreksję, jednak pokonała chorobę. Głównie dzięki J.K. Rowling. Evanna w dniu premiery książki Harry Potter i Zakon Feniksa przebywała w szpitalu. Wiedząc, że jest wielką fanką serii, lekarze dali jej kilkugodzinną przepustkę, aby mogła pójść do księgarni i odebrać książkę podpisaną przez J.K. Rowling, co zorganizował personel szpitala. Dziewczyna pojawiła się z wizerunkiem Harry’ego Pottera i paznokciami pomalowanymi na niebiesko, ozdobionymi wzorkami (żółty napis „Harry Potter” i Złoty Znicz). Dodatkowo na twarzy namalowała sobie okulary Harry’ego, a na przedramionach umieściła napis: „Kocham Harry’ego Pottera”. J.K. Rowling powiedziała Evannie, że jeśli uda jej się pokonać anoreksję, zostanie zaproszona na przesłuchanie do roli Luny. Ostatecznie dziewczyna wygrała casting i zagrała Lunę Lovegood.


9. Zaprojektowała kolczyki, które Luna nosiła w Zakonie Feniksa. Robienie biżuterii to jedno z jej hobby.

10. Jej ulubiony cytat Luny brzmi „Jesteś tak samo normalny jak ja”.

11. Ma konto na Pottermore i MuggleNet. 

12. Pierwszym pełnometrażowym filmem, w którym zagrała (nie licząc HP) było G.B.F. 


13.  Miała kolczyk w nosie. 


14.  Ma obsesję na punkcie kotów. Jeden z jej kotów to Lil Puff. Miała również Krzywołapa, Dumbledore'a i Lunę. 

15. Ma niebieskie oczy.

16. Nie potrafi pływać.

17. Jest wielką fanką Micheala Jacksona. 

18. Potrafi grać na gitarze.

19. Umie śpiewać.

20. Jesteście ciekawi w jaki sposób Evanna zapoznawała się z aktorami, grającymi w Harrym Potterze? Cóż, to brzmiało mniej więcej tak

Aktor: Hej, jestem…

Evanna: MATT LEWIS, WIEM KIM JESTEŚ, WIEM KIM SĄ TWOI RODZICE I DZIADKOWIE. WIEM O TOBIE WSZYSTKO!



Te kilka ciekawostek utwierdziło mnie w przekonaniu, że Evanna to naprawdę fajna i ciekawa osoba. Mimo tego, że czasem bywa przerażająca (patrz pkt. 20), jestem pewna, że wszystkie osoby z planu darzyły ją wielką sympatią.
A jak jest z Wami? Piszcie w komentarzach, chętnie zapoznamy się z Waszymi opiniami o niej.
Pozdrawiam
Arcanum

4 komentarze:

  1. Ostatnia ciekawostka chyba wygrała xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Evanna! :D świetnie odegrała Lunę, chociaż była to jedna z moich ulubionych postaci jeszcze przed powstaniem filmu. Do tego podziwiam ją za wygraną walkę z anoreksja - bo czasem wydaje się to wręcz niewykonalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Evanna jest świetna w szczególności ze wygrała z anoreksja dzięki Harremu oraz J.K.Rowling

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, to ogarnięcie się troszku mi zajęło, ale przybyłam i zostawię parę komentarzy - zacznę od ciekawostek tutaj, bo, no proszę Was, to Luna! ❤

    Ja w sumie nie wyobrażam sobie innej aktorki na miejscu Luny - Evanna wygląda dokładnie jak Luna, brzmi jak Luna i w ogóle jest taka lunowata. Ale chyba nie zaskoczy nikogo, jeżeli napiszę, że ostatnia ciekawostka wygrywa wszystko - to jest takie... może i szalone, i niepokojące, ale też wydaje się przez to taka normalna? (Jeżeli ktokolwiek ogarnie, co miałam na myśli, to bardzo się cieszę, bo sama chyba nie do końca wiem.)

    OdpowiedzUsuń

szablon wykonany przez oreuis