Ariana dla WS | Blogger | X X

10 wrz 2016

Krótkie podsumowanie!

Witam w ten ciepły, wrześniowy wieczór! Kto już od ponad tygodnia chodzi do szkoły? Ja w tym roku rozpoczęłam technikum i... jestem strasznie nie wyspana! :( Trzy razy mam na siódmą, a że mieszkam tak jakby poza miastem to i z dojazdem jest trochę problemów, co oznacza naprawdę wczesne wstawanie. :( A co u Was, podzielcie się wrażeniami ze szkoły! A może macie jeszcze wakacje, bo studiujecie? Albo już pracujecie? Podzielcie się tym z nami i innymi katalogowiczami! Dajcie jakiś znak!

Dziś wybiło nam dokładnie 559 dni, czyli rok, sześć miesięcy i dziewięć dni! W tej sytuacji chciałybyśmy przedstawić Wam małe podsumowanie działalności katalogu. :)

Dokładnie dziś, 10 września 2016 roku, o 20:03 wybiło nam 285 272 wyświetleń! Do tej pory na Katalogu Granger pojawiło się 136 postów, a w tym 23 odsłony nowych rozdziałów, 13 edycji ciekawostek, 1 konkurs na drabble, 7 konkursów na blog miesiąca, 10 konkursów na miniaturki miesiąca oraz wiele, wiele innych! Prac na konkurs na miniaturkę miesiąca dostaliśmy dokładnie 70, a na drabble, bo to dopiero pierwsza edycja, 9.

Osobny akapit chciałyśmy poświęcić blogom. Jest ich już 224! W nich jest 150 aktualnych, 23 zakończonych i 51 zawieszonych. Najwięcej, co chyba jest do przewidzenia, znajduje się tu Dramione. Nie wątpimy, to najbardziej popularny pairing na naszym katalogu, lecz nie mało jest tu także innych kategorii!  Cieszymy się, że jest już Was tak dużo! Sevmione, Romione, opowieści o Hermionie... Co jakiś czas piszecie do Nas o dodanie nowej kategorii, a one się pojawiają. :) Cieszymy się, że z nami jesteście, że piszecie i chcecie się tym dzielić, bo bez Was katalog nie będzie istniał. Ale o tym będzie niżej. :) Na Katalogu Granger, jak wspomniałam wyżej, króluje Dramione. Jednak spośród pojedynczych blogów w niektórych kategoriach wysuwają się na prowadzenie także inne kategorie. Poniżej prezentujemy cjakby trzy pierwsze miejsca jeśli chodzi o liczebność blogów i miniaturek w paringach.
Przez ten cały czas trwania katalogu obserwowałyśmy Waszą aktywność w konkursach. Bywało różnie, w konkursach raz było dziesięć prac, kiedy indziej nie było nawet dwóch i musiałyśmy przedłużać poszczególne edycje, ale jakoś dalej działałyśmy. Szczególny spadek aktywności zauważyłyśmy w te wakacje: z czasem zaczęło pojawiać się coraz mniej komentarzy, aż w końcu przy niektórych postach nie znajdował się nawet jeden. W konkursach również nie było zbyt kolorowo, ale ostatecznie jakoś udało się wszystko zorganizować. Teraz trwa głosowanie na miniaturkę miesiąca #10 – i obecnie pojawiły się tylko dwie oceny, chociaż głosowanie kończy się już we wtorek. To bardzo mało, takiej sytuacji w ciągu tych dziesięciu edycji naprawdę nie było. Możemy więc zrobić tylko jedno: przedłużyć głosowanie. ;) Więcej na ten temat dowiecie się we wtorek, w poście z przedłużeniem głosowania, na który, oczywiście, zapraszam.
Ale podsumowując: Wasza aktywność na katalogu jest dla nas, nawet może sami nie zdajecie sobie z tego sprawy, bardzo ważna. To dzięki nowym komentarzom mamy ochotę pisać nowe posty, organizować kolejne edycje konkursów, po prostu być tu i działać – a bez tego, bez Waszych komentarzy, maili, rozmów na chacie – co tu dużo mówić, tracimy zapał. Mamy nadzieję, że to przez wakacje, wyjazdy, było Was na katalogu mniej, ale jesteśmy pełne nadziei, że wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, wszystko wróci do normy. Pamiętajcie, że do prowadzenia katalogu, organizowania konkursów, akcji, jesteście nam potrzebni! Bez Was same nie damy sobie rady.

Na koniec dodamy, że chciałybyśmy, aby takich podsumowań, świąt czy rocznic było u nas na katalogu wiele, ale nic nie odbędzie się bez Waszego zaangażowania, Waszej pomocy i Waszego udzielania się. Jesteśmy tu dla Was, a nie odwrotnie. Dlatego liczymy na Waszą aktywność. 
~M. & E. 

5 komentarzy:

  1. Dziewczyny, podziwiam Was za wszystko, co robicie! Mimo że jestem tu od niedawna i raczej nie komentuję (ale w najbliższym czasie to zmienię :D) to zawsze czytam każdy post, gdy tylko zostanie dodany :) Serio, pokłony dla Was, że chce się Wam wymyślać dla nas te wszystkie konkursowe tematy i prowadzić KG. Mam nadzieję, że po wakacjach aktywność się poprawi i będziecie mieć więcej rocznic (sama ostatnio miałam pierwszą i doskonale wiem, jak bardzo cieszy).
    No i oczywiście w najbliższum czasie mam zamiar (w końcu!) wysłać do Was moje zgłoszenia, bo zabieram się za to od dłuższego czasu ;)
    A w szkole? Ehh, szkoda gadać. Piszę tan komentarz w przerwie nauki chemii, ponieważ moja pani nie wyrobiła się z materiałem i zapowiedziała sprawdzian z soli, które musimy opracować samodzielnie :( więc ślęczę ze starym zeszytem siostry próbuję coś ogarnąć xd
    Pozdrawiam! Johanna Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cassie melduje się! Sama muszę przyznać, że ostatnio nie byłam zbyt aktywna tutaj, ale mam niemałe zamieszanie teraz - liceum wzywa! - i po prostu czasu brak. Ale obiecuję poprawę! :D

    W każdym razie gratuluję Wam, droga Załogo, i wierzę, że ten brak aktywności jest tylko chwilowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trzecia gimnazjum ;) Straszą egzaminem, a ja i tak nie traktuję go poważnie. Ups. Trochę tu osób jest, ale nie wszystko da się komentować…

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż ma się ochotę napisać jakiś mniej popularny pairing. :D

    Co u mnie? Mimo wakacji muszę się uczyć, bo zbliża mi się egzamin teoretyczny na prawko. :<<

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic, tylko pogratulować, po raz kolejny, wytrwałości <3 Ocen też już się pojawiło trochę więcej, wszystko wraca do żywych B-)

    OdpowiedzUsuń