Ariana dla WS | Blogger | X X

19 mar 2016

Ciekawostki #8

Cześć!
Dzisiaj przedstawiamy Wam ciekawostki o Emmie Watson – muszę przyznać, że szukanie ich było naprawdę interesujące, bo dowiedziałam się o niej naprawdę wielu rzeczy! Te, które przedstawiamy Wam niżej, są tymi, które uznałam za najbardziej interesujące. :) Koniecznie piszcie w komentarzach czy podobają się Wam takie posty i czy mamy je robić z innymi aktorami z „Harry’ego…”?
Tymczasem życzę Wam miłego czytania i do zobaczenia wkrótce!
E. i M.
EMMA WATSON 
Jaka urocza! 
a właściwie Emma Charlotte Duerre Watson. Urodziła się 15 kwietnia 1990 roku w Paryżu, obecnie ma (jeszcze) 25 lat.

1. W czasie kręcenia filmu "Harry Potter i Komnata Tajemnic" złamała nadgarstek. W scenie z Eliksirem Wielosokowym można zauważyć gips na jej ręce.

2. Z powodu prac na planie filmu "Harry Potter i Zakon Feniksa", Emma Watson nie mogła przyjąć zaproponowanej jej roli Kee w filmie "Ludzkie dzieci".

3. Ma młodszego brata Alexandra i pięcioro przyrodniego rodzeństwa: brata Toby'ego, siostry bliźniaczki - Ninę i Lucy (ze strony ojca) oraz dwóch braci (ze strony matki).
Emma z rodzicami! ;)

4. Wystąpiła w następujących reklamach:
– 2001 r. – płatki śniadaniowe Cheerios firmy Nestle (tej niestety nie udało nam się znaleźć),
– 2009 r. – sklepy Burberry; odzież firmy People Tree,
– 2011 r. –  kosmetyki i perfumy marki Lancôme (jest po koreańsku, ale nie śmiejcie się – naprawdę nie mogłyśmy znaleźć normalnej wersji :().

5. Jej ulubione sceny z HP to; scena z Trollem, Lockhartem oraz z Malfoyem, kiedy Hermiona w trzeciej części uderza go w twarz. Nie lubi za to sceny końcowej w Kamieniu Filozoficznym. 

6. Jako dziecko Emma stwierdziła w pewnym wywiadzie, że naprawdę nie chciałaby całować Ruperta lub Daniela – „Nie! Nie ma tego w kontrakcie!”. Jak dobrze wiemy (i widzimy) skończyło się to inaczej.
Przyznać się - kto lubi ten pairing? :D
7. Daniel i Rupert nazywali ją także „jednorazowa Watson”, ponieważ Emma zawsze chciała nagrać scenę perfekcyjnie za pierwszym razem i bardzo nie lubiła powtórek. Przez to o mało nie pokłóciła się z reżyserem. 

8. Emma Watson tak naprawdę jest blondynką. Na potrzeby filmu HP przyciemniano jej włosy. 

9. Wystąpiła w teledysku grupy One Night Only pt. „Say You Don’t Want It” – pierwszy raz pojawia się w trzydziestej pierwszej sekundzie.

10. Kochała się kiedyś w Tomie Feltonie. 

11. Kiedy Hermiona uderza Draco w twarz – Emma nie wiedziała, czy ma to zrobić „na niby”. Na początku uderzyła Toma naprawdę.
A tu przypomnienie tej uroczej chwili!
12. Lubi swoje oczy i piegi, jednak wcześniej miała bardzo niskie poczucie wartości twierdząc, że jej wygląd zawsze jej przeszkadzał i często wyglądała jak wiewiórka bądź tamias.

13. Uważa, że jednym z jej ulubionych form wypoczynku jest czytanie książek, zwłaszcza o historii Francji.

14. Pierwsze pięć lat swojego życia spędziła w Paryżu wraz z babcią, dokładniej w miejscowości Marais.

15. Lubi „poczuć się normalnie”. Poza planem, jak sama stwierdziła z grupą przyjaciółek, robi to, co normalne dziewczyny w jej wieku. 
Emma z bratem.

16. Emma ma brata Alexa, który zna język polski.

17. Przyjaciele i rodzice mówili na nią Em, Emms, „szefunio”.

18. Lubi czekoladę, sałatkę McCoy, czipsy Malt Vinegar, zupę pomidorową Heinz, ser, tosty i jedzenie włoskie. Przepada za truskawkami z kremem czekoladowym, nie cierpi za to warzyw.

19. Jej ulubionymi aktorami/aktorkami byli: Brad Pitt, Julia Roberts, Emma Thompson, Goldie Hawn, John Cleese oraz Sandra Bullock.

20. Serwis muzyczny opublikował listę jej 20 ulubionych utworów, które sama wybrała i udostępniła na Twitterze. Znajdziecie je tu; klik!

5 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej na tak, jeśli chodzi o kolejne części. Zwłaszcza że tę odsłonę (o aktorach) czytałam z przyjemnością (może nawet większą, bo niektóre z książek już znałam, natomiast tutaj - pustka). ;)
    Pozostało życzyć owocnego szukania!
    PS Tak poza tym nie mogę się doczekać kolejnego konkursu na miniaturkę miesiąca, dzięki czemu moja wena drgnie chociaż odrobinę (tzn. mam taką nadzieję). :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawostki, jak zawsze zresztą, czytało się bardzo przyjemnie i naprawdę szkoda, że nie było ich więcej, bo nawet nie zauważyłam, kiedy dotarłam do końca posta.
    Miło, że dołączyłyście linki do reklam, w których występowała Emma (czy tylko mi jeden z nich nie działa?), i do jej playlisty. Jakoś tak cieplej mi się zrobiło, jak zobaczyłam tam parę moich ukochanych piosenek. :D
    Jestem zdecydowanie za kolejnymi ciekawostkami i myślę, że chętnie przeczytałabym je nie tylko o Emmie, Danielu i Rupercie, ale również o aktorach grających postacie drugoplanowe, np. o Alanie Rickmanie, Matthew Lewisie czy Tomie Feltonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 - a kto nie? ^^
    11 - ciekawe, czy jest gdzieś ta scena z uderzeniem naprawdę B-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O.O Emma jest tylko o 15 dni ode mnie starsza :D
    Fajnie, że publikujecie ciekawostki o aktorach ;) Uwielbiam Emmę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że to najlepsze ciekawostki, jakie do tej pory dodałycie ❤ Najmniej rzeczy wiedziałam (na przykład o tych reklamach, czy o teledysku zielonego pojęcia nie miałam...)
    Z chęcią dowiedziałabym się podobych rzeczy o innych aktorach HP ❤
    Pozdrawiam!
    Feltson

    OdpowiedzUsuń