Ariana dla WS | Blogger | X X

16 wrz 2015

Przedłużenie konkursu!!

    Cześć!
   Mam nadzieję, że emocje po ogłoszeniu wyników konkursu na miniaturkę miesiąca #5 nieco już opadły i przygotowujecie się do kolejnego konkursu na miniaturkę, który za kilka dni już zawita na Katalogu! Część tematów już wymyślona i, uwaga, tym razem postanowiłyśmy, że nie będzie żadnego limitu co do pairingów - a co! Raz zaszaleć można. 
Ale nie o tym chciałam mówić, jak zwykle rozgadałam się nie na temat. Do moich kolejnych wad mogę dołączyć ciągłe nawijanie na tematy nie związane z danym postem. :D 
  Więc jak pewnie już zauważyliście, postanowiłyśmy przedłużyć konkurs na blog miesiąca. Zostało przesłanych dopiero cztery zgłoszenia, no i szczerze mówiąc, jest to dość mała liczba, jak na tyle osób, które należą do Katalogu - ta liczba ciągle rośnie, z czego jesteśmy niezmiernie zadowolone! To tylko pokazuje jak rozwija się Katalog, a nam rosną serca, gdy widzimy kolejne wyświetlenia, nowe komentarze... Znowu się rozgadałam! 

   Tak więc przedłużamy wysyłanie zgłoszeń do piątku (18.09), oczywiście, jak mamy w zwyczaju, do 23.59. Bardzo zachęcamy do wysyłania zgłoszeń, w końcu jestem więcej niż pewna, że każdy ma swojego ulubionego bloga! Także klawiatury w dłonie i do dzieła! Bardzo nie chciałybyśmy musieć przerywać tych konkursów z powodu braku zgłoszeń. Mam nadzieję, że nas nie zawiedziecie - pamiętajcie, że katalog działa w dwie strony, nie jedną - jedną częścią jesteśmy my, administatorki, a drugą częścią jesteście wy - nasi czytelnicy. Dlatego tak bardzo potrzebujemy, abyście brali udział w konkursach, inaczej to nie ma sensu. :)
   Do dzieła! Czekamy na Wasze zgłoszenia ulubionych blogów - tutaj macie link co i dokładnie jak powinniście przesłać. Dużo nie trzeba, to jedynie chwila, poświęćcie pięć minut swojego czasu. Tymczasem ja uciekam dalej robić zadania z matematyki, chemii i fizyki - matura coraz bliżej! Kto podziela mój los? ;)

Ale bym obejrzała 5 część Harry'ego. :(

PS. Dziękujemy za 80 tysięcy wyświetleń!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz