Ariana dla WS | Blogger | X X

5 wrz 2015

Konkurs na blog miesiąca #2

Dzień dobry!
Jak minęły Wam pierwsze dni w szkole? Już od początku macie wycisk, czy jak na razie same zapoznania się z PSO? Razem z zespołem Katalogu Granger życzymy samych sukcesów i, przede wszystkim, jak najmniej wycisku od nauczycieli! Niech nam trochę odpuszczą na początek! Co prawda mój wypoczynek daje wiele do życzenia, gdyż za cztery miesiące mam egzaminy zawodowe, no ale cóż… praca rwie i może po egzaminach nieco nerwy się ostudzą, a ja trochę odpocznę.
Dzisiejszy post, jak sama nazwa wskazuje, jest na temat głosowania na blog miesiąca! Ciekawi mnie, czy macie już swoich ulubieńców, na których chętnie zagłosujecie. Mam nadzieję, że poświęcicie nam parę chwil podczas roku szkolnego, by oddać swój jakże ważny w tej sprawie głos!

A oto regulamin:
1. Organizatorami są administratorzy Katalogu Granger.
2. Zgłaszane blogi, które są aktualnie prowadzone, muszą mieć co najmniej opublikowane trzy rozdziały. Jest także możliwość zgłoszenia blogów zakończonych.
3. Blog, który chcemy aby pojawił się we wrześniowej edycji konkursu na blog miesiąca, zgłaszamy, wysyłając maila na adres katalog.granger@gmail.com
Aby blog został przyjęty, prosimy o uzupełnienie poniższych informacji:

- adres zgłaszanego bloga,
- pseudonim autorki, piszącej opowiadanie,
- i odpowiedź na pytanie: dlaczego wybieram tego, a nie innego bloga? Wypowiedź powinna być długa i dokładnie uzasadniona, więc najmniej słów, ile można użyć to 100. Lub oczywiście więcej.
W wysyłanym mailu, w temacie, prosimy także o wpisanie "Blog miesiąca - wrzesień"

4. Osoba, która zgłasza dany blog, pozostaje anonimowa.
5. Każda osoba może zgłosić tylko jednego bloga, więc prosimy o dokładne przemyślenie tej decyzji i nie wybieranie poszczególnego bloga ze względu na sympatię do autora lecz sposób napisania opowiadania.
6. Zgłaszany blog NIE MUSI należeć do Katalogu Granger - ale nadal jednym z głównych bohaterów ma być Hermiona Granger.
7. Zgłaszający nie może zgłosić swojego bloga!

8. W konkursie nie może po raz drugi brać udział blog, który zwyciężył w poprzednim konkursie na blog miesiąca (chcemy dać szansę każdemu ;)).

Blogi prosimy zgłaszać do szesnastego września. Macie czas do godziny 23:59.
Już następnego dnia na katalogu będzie opublikowana sonda, w której będziecie mogli ostatecznie zagłosować na swojego ulubieńca. Głosować na bloga będzie można do 30 września dokładnie do godziny 23.59. Wyniki konkursu zostaną opublikowane pierwszego października!

Mam nadzieję, że wszystko jest dla Was zrozumiałe. W razie jakichkolwiek pytań – piszcie w komentarzach, a razem z załogą na pewno postaramy się ze wszystkich sił odpowiedzieć! 

Na koniec ogłoszenia życzę wszystkim owocnej nauki, a pierwszoklasistom w szkołach ponadgimnazjalnych, czy liceach, powodzenia w nowym otoczeniu! Zleci zanim zdążycie się obejrzeć, mówię Wam. Mi tak szybko zleciały dwa lata w technikum, że nawet tego nie zauważyłam! Dopiero teraz zaczęłam na ten temat dumać. :D Człowiek się nie obejrzy, a już na półmetku…
Korzystajcie również z pogody póki jeszcze możecie!
No i przede wszystkim życzymy miłego weekendu!


~ Ana Bella


1 komentarz:

  1. Tia... wchodzę w Urodziny, chcę się dopisać i takie "what? how?!" widzę, że jestem wpisana xD zapomniałam, że już to zrobiłam :D

    Co do zgłoszeń na bloga miesiąca muszą ładnie się zastanowić i pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń