Ariana dla WS | Blogger | X X

25 lut 2017

Informacja na temat konkursu walentynkowego i… nowej playlisty!

Przypominam o konkursie na bloga miesiąca! Więcej informacji TUTAJ

Witajcie!
Jak nastroje w ten prawie wiosenny weekend? Na kalendarzu wciąż widnieje luty, ale za oknem widać i czuć zbliżający się marzec! Uwielbiam wiosnę i już nie mogę się doczekać długich spacerów i świeżego powietrza. Wszystko powoli budzi się do życia i moja wena postanowiła im zawtórować. Ostatnie kilka dni intensywnie pracuję nad nowymi rozdziałami swoich opowiadań, spędzam wiele czasu na katalogu i jeszcze udzielam się w jednej gazetce. Wydawać by się mogło, że to dużo, ale, o dziwo, ja to wszystko ogarniam i jeszcze mam czas na emocjonowanie się skokami narciarskimi! Z każdą godziną emocje sięgają zenitu i aż się boję tego, co wydarzy się za dwie lub trzy godziny ;) Oczywiście jestem dobrej myśli, zresztą jak zawsze.
O ile mi wiadomo już kończą się ferie w szkołach, a na uczelniach startują drugie semestry. Jak nastroje? Jesteście bojowo nastawieni? Mam nadzieję, że te kilka miesięcy przyniesie Wam mnóstwo sukcesów i wiele przyjemnych chwil. Trzymam kciuki żeby tak było!
Jakiś czas temu M. i Ana opublikowały post walentynkowy, w którym przedstawiły cytaty o tym dniu znajdujące się w serii „Harry Potter” i konkurs na najlepszą walentynkę do Hermiony Granger. Szczerze mówiąc, miałyśmy nadzieję, że dzisiaj będę publikować post z głosowaniem na tę najlepszą spośród podesłanych. Niestety otrzymałyśmy tylko jedną walentynkę. Oczywiście cieszymy się, że autorka poświęciła czas na napisanie jej, ale musicie przyznać, że jedno zgłoszenie to dość słaby wynik. Może kolejne konkursy będą się cieszyły większym zainteresowaniem? Oby tak było.
Długo zastanawiałyśmy się w jaki sposób wyróżnić autorkę walentynki. Stwierdziłyśmy, że po prostu opublikujemy jej pracę, abyście mogli zapoznać się z jej treścią. Tak więc, zapraszam do lektury walentynki autorstwa Izabeli (blog: http://potterowskie-jednopartowki.blogspot.com/):

„Moja walentynka”

Hermiono Granger, Gryfonko ma droga,
Nie bądź dla siebie, aż taka sroga!
Twoje włosy są strasznie roztrzepane,
Ale wiedz, że uważam je za wspaniałe!
Choć wzrostem przypominasz skrzata domowego,
To przysięgam, że nie widziałem nic słodszego!
Oczy twe piękne, wielkie, brązowe i bajeczne,
Odwracają wzrok od dużych zębów bardzo skutecznie!
Śmiejesz się dźwięcznie, aż w uszach rechocze,
A  ja uważam to za bardzo urocze!
Gdy krzycząc czerwienisz się pod kolor pomidora,
Wiedz, że absolutnie nie mam Cię za potwora!
Choć większość wróży ci staropanieństwo,
To nie traktujesz tego jak przekleństwo!
Przyznam się szczerze, padając na kolana,
Myślę o Tobie od samego rana!
Nowa miotła, quidditch, a nawet czekolada,
Tyś najważniejsza, stąd ta ballada!
Bądź więc teraz grzeczną dziewczynką,
I zgódź się zostać MOJĄ WALENTYNKĄ!

Bardzo serdecznie dziękujemy autorce walentynki za to, że ją napisała. Domyślam się, że napisanie wiersza nie jest prostą sprawą, więc tym bardziej należą jej się brawa! Zapewne będzie jej bardzo miło, jeśli pod tym postem napiszecie kilka słów o jej pracy.

Wyświetlanie Bez nazwy-3.png 
A oto mała pamiątka, wykonana przez niezastąpione LOG!

Zima się kończy i wypadałoby trochę odświeżyć naszą playlistę. Świąteczny klimat dawno minął i podejrzewam, że już jej tak chętnie nie słuchacie. Dlatego prosimy Was o wysłanie swoich ulubionych utworów kojarzących się z wiosną, która cichutko puka do naszych drzwi. Może energetyczne i pełne pozytywnej energii piosenki sprawią, że pojawi się szybciej?
Mamy tylko prośbę, aby piosenki nie miały w sobie zbyt dużo wulgaryzmów. Jesteście w różnym przedziale wiekowym, poza tym chcemy, żeby na katalogu panowała przyjazna atmosfera. :)
Niech poniesie Was fantazja. Oczywiście utwory nie muszą się kojarzyć z fanfiction. Wybierzcie swoich ulubieńców!
Prosimy o przesłanie maksymalnie 5 utworów. Postaramy się większość dodać do naszej playlisty. ;)

Tytuł i autora piosenki/piosenek przesyłajcie nam do 10 marca na maila katalog.granger@gmail.com lub na gg: 39388615.

Czekamy na Wasze pomysły!
Pozdrawiam serdecznie,
Arcanum

2 komentarze:

  1. Ooo, ta Walentynka była słodka! ❤ I naprawdę podziwiam, że odważyłaś się i ją napisałaś - ja z wielkim postanowieniem weszłam w link do konkursu, chcąc spróbować swoich sił, ale kiedy zobaczyłam, co takiego musiałabym napisać... Poległam z kretesem! xD Więc gratuluję Tobie, Autorko, i trzymam kciuki, żebyś spróbowała w kolejnym konkursie (mój ulubiony fragment to o wzroście skrzata domowego - w ogóle jestem pod wrażeniem, że udało Ci się tak fajnie połączyć te porównania z samą ideą Walentynki).

    A co do ferii - mi się właśnie skończyły te dwa cudowne tygodnie, ale jestem bojowo nastawiona! A co się będę chowała przed jakąś tam nauką! Dam radę! *tylko czekać na moje pierwsze załamanie, które będzie jutro wieczorkiem, kiedy będę musiała włączyć budzik*

    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajnie napisane, jak się chce, to nawet zęby mogą być romantyczne :D
    Fakt, mi też z wiosną wracają chęci - może niekoniecznie do wszystkiego, do czego bym chciała, ale kreatywność powraca na pewno ^^

    OdpowiedzUsuń