Ariana dla WS | Blogger | X X

13 kwi 2018

Opowiadania z Wattpada #3


Witajcie!
Wreszcie można powiedzieć, że nadszedł weekend. Nie powiem, że nie czekałam na niego z utęsknieniem, bo to byłoby wielkie kłamstwo. Ostatnio jestem strasznie zmęczona i taki dwudniowy relaks dobrze mi zrobi. A jak tam u Was, kochani? Na dworze coraz cieplej, więc pewnie spędzacie czas na świeżym powietrzu wraz z przyjaciółmi. Szczerze mówiąc, kocham wiosnę, a szczególnie rośliny budzące się do życia i ptaki śpiewające za oknem. Też tak macie?
Dzisiejszy post nie będzie zbyt długi, dlatego na wstępie przypomnę o niedługo kończącej się trzeciej edycji „MagicznychSmakołyków”. Macie czas do 25 kwietnia, więc do dzieła! Tym, którzy wzięli udział bardzo dziękujemy za aktywność.
Nie przedłużając, zapraszam na skromny post z opowiadaniami z Wattpada. 

Miłego weekendu!
Arcanum
 
Kategoria: Dramione
Autor: Lirveni-A.W
Opis:
 "Człowiek nie jest panem, nawet nad własnym życiem" – Hermiona Granger, doskonale się o tym przekonała.
Kategoria: Dramione
Autor:  xoxoAyakaxoxo
Opis:
Zupełnie inna historia o miłości między bezwzględnym śmierciożercą, a zwykłą szlamą.
Uwielbiać można oczami, które są zwierciadłem naszej duszy; pokochać myślami, które w tych czasach są jedynym bezpiecznym miejscem, gdzie można się wypowiedzieć.
Nie było pięknie, nie było łatwo. Los nigdy nie ma być dla nas przyjazny. 
Jest to historia opowiedziana oczami śmierciożercy. MOIMI oczami. Jestem Draco Malfoy i opowiem Wam moją historię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz