Ariana dla WS | Blogger | X X

21 kwi 2018

Ogłoszenie wyników w konkursie na blog miesiąca #11

Witam Wszystkich serdecznie!
Czy widzicie tę pogodę za oknem? Merlinie! Jak ja się cieszę, że w reszcie, idąc na pociąg, nie muszę brać ze sobą dodatkowej kurtki! Kto by się spodziewał, że przed szóstą rano będzie tak ciepło, że wystarczy tylko bomberka, albo jakaś bluza? Dla mnie to wspaniała wiadomość, ponieważ, gdy wracam do domu, nie muszę mieć nic dodatkowego do noszenia.
Wczoraj również było cudownie. Popołudniu poszłam sobie na trampolinę i czytałam książkę. Cudownie było móc odprężyć się w taki sposób, zwłaszcza, że dzisiaj i jutro jadę do pracy. Nie tęskniłam za nią, szczerze mówiąc, haha! Weekend to jedyny czas wolny, jaki mam, a w nim pracuję… To aż boli czasem. Przez to właśnie zastanawiam się, czy od nowego semestru na studiach nie wybrać się na studia dualne (tydzień studiujesz i tydzień pracujesz). Byłabym na umowie na pół etatu, dostawałabym za to pieniądze, wystarczającą ilość, by zaspokoić swoje potrzeby i zrezygnować z pracy weekendowej. Coraz częściej kusi mnie te rozwiązanie.
A jak u Was? W jaki sposób spędzacie czas, podczas tak pięknej pogody? Jak przygotowania do matury? Jesteście zdenerwowani? W końcu już większymi krokami są te dni! Mam nadzieję, że wszystkim uda się pomyślnie zdać! Uwierzcie mi, docenicie te wakacje, przed studiami. Toż to prawie 5 miesięcy!
Przejdźmy jednak do postu! Dziś chciałabym ogłosić dla Was wyniki konkursu na blog miesiąca!
OTÓŻ
……………………………………………
……....................................
………………………..
………………..
…………..
……..
….
..
.
Z PRZYJEMNOŚCIĄ MOGĘ OGŁOSIĆ, ŻE
……………………………………………
……....................................
………………………..
………………..
…………..
……..
….
..
.

KONKURS NA BLOG MIESIĄCA #11
……………………………………………
……....................................
………………………..
………………..
…………..
……..
….
..
.
WYGRYWA
……………………………………………
……....................................
………………………..
………………..
…………..
……..
….
..
.



Blog Dramione o nazwie Zagadki Ciemnej Miłości autorstwa Realistki! Serdecznie gratulujemy wygranej w konkursie! Mamy nadzieję, że się cieszysz! Pozostałym dziewczynom również gratulujemy chociażby dostania się na ten konkurs, bo to już samo w sobie wspaniałe wyróżnienie! Żyjemy w nadziei, że spróbujecie swych sił znów!
Nagroda dla zwyciężczyni zostanie opublikowana niebawem, gdy skontaktujemy się  szabloniarnią. :)
A naszych kochanych czytelników prosimy o wysyłanie pytań na nasz adres, na których odpowiedzi chcielibyście usłyszeć!

1. Pytania do zwycięzcy prosimy przesyłać na: katalog.granger@gmail.com.
2. Przesłanych pytań może być maksymalnie cztery!
3. Prosimy także o zatytułowanie emaila: „pytania”, by nic się nie pogubiło.
4. Na Wasze pytania czekamy do 30 kwietnia!

Czekamy ze zniecierpliwieniem na Wasze pytania!
Na dzisiaj to tyle z mojej strony! Życzę Wam wspaniałego weekendu, mam nadzieję, że spędzicie go w dobrej atmosferze, nie denerwując się niczym szczególnym!
Pozdrawiam serdecznie, pędząc do pracy!

Ana Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz