Ariana dla WS | Blogger | X X

13 lut 2018

Konkurs na drabble #4!

Witajcie!
Jak się miewacie? Jak nastroje? Ja niedawno wróciłam z pracy po kolejnym męczącym dniu. Praca w Warszawie ma swoje plusy i minusy, ale w sumie i tak się cieszę, że ją mam. Żałuję tylko, że mój wolny czas jest baaardzo ograniczony i nie mogę robić tego, co lubię najbardziej — pisać i tłumaczyć. No cóż, dorosłość to nie przelewki.
Studenci, już po sesji? Opowiadajcie jak poszło! Uczniowie pochwalcie się, gdzie spędziliście ferie zimowe. Ja w ten weekend jadę do domu, więc można powiedzieć, że też troszkę odpocznę.


Podejrzewam, że wiele z Was nie spodziewało się takiego posta. Dawno nie organizowałyśmy konkursu na drabble, więc stwierdziłyśmy, że pora dać Wam szansę się wykazać. Tym bardziej, że Waszym zadaniem będzie napisanie serii trzech drabble na zadany temat. Nie będę przedłużać i od razu przejdę do meritum. Trzymamy kciuki!
                                        
TEMATY:
1. „Walentynki Hermiony” — ten temat daje Wam duże pole do popisu, ponieważ może być smutno i wesoło. Wszystko zależy od Waszej inwencji twórczej.
2. „Zimowe szaleństwa” — trwa luty, więc to czas zimowych zabaw na śniegu. Ten temat dedykujemy wesołym tekstom. Wy także możecie trochę poszaleć!
3. „Całuśny Piątek” — to pierwszy piątek nadchodzący tuż po Środzie Popielcowej. Stary zwyczaj mówił, że jest to dzień, w którym młodzi chłopcy mogli całować dziewczęta, nie bojąc się odrzucenia ani kary. Mogli całować do woli tyle dziewcząt i tyle razy, ile tylko zechcieli. Może ktoś skradnie Hermionie całusa? Wszystko zależy od Was!

A OTO REGULAMIN:
1. Organizatorami konkursu są administratorzy Katalogu Granger,
2. Tekst, który wysyłają uczestnicy konkursu, powinien posiadać następujące warunki:
 — tekst musi zawierać równe trzysta słów (trzy drabble po sto słów), liczone bez tytułu (oraz bez spacji),
 — jednym z głównych bohaterów musi być Hermiona Granger.
3. Drabble należy wysłać na email Katalogu (jest podany w zakładce „kontakt”). Prosimy o wysyłanie tekstów w formie pliku, w formacie doc. lub docx. Posiadamy takie programy jak Word i OpenOffice, oczywiście notatnik; jeśli ktoś nie miałby któregoś z tych programów, można ewentualnie przesłać drabble w formie tekstu w mailu,
4. TYTUŁ MAILA MA ZAWIERAĆ:
 — nick autorki,
 — temat, w jakim została napisana praca,
 — tytuł serii drabble (lub każdego z osobna),
— i w treści maila link do ewentualnego bloga,
Prosimy o przestrzeganie tego podpunktu, ponieważ czasami trudno jest nam odnaleźć pracę, jeśli ktoś wpisze w tytule coś innego. Prosimy o dokładność. Nie wpisujcie „konkurs na drabble #4”, tylko trzymajcie się regulaminu, tak jak jest napisane powyżej.
5. Jedna osoba może przesłać maksymalnie jedną pracę.
6. Udział w konkursie mogą brać osoby spoza Katalogu.
7. Nagrodę wysyłamy tylko na terenie Polski!

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 7 marca do 23:59. Dwa dni później zostanie opublikowany post z głosowaniem na najlepsze spośród przesłanych.

Aby trochę urozmaicić konkurs dla zwycięzcy przewidziałyśmy nagrodę rzeczową. Co jest do wygrania? Jedna z czterech poniżej przedstawionych książek. Stwierdziłyśmy, że skoro nasz katalog jest związany z Hermioną Granger, czyli z historią Harry’ego, nagroda również powinna być z tym związana.


Gdybyście mieli jakieś pytania odnośnie konkursu, śmiało ślijcie je na naszego maila. Życzymy wszystkim weny i ciekawych pomysłów!

Pozdrawiam
Arcanum

4 komentarze:

  1. Kusi, kusi... chyba polubiłam rywalizację i ten rodzaj zabawy (nie wspominając o tym, że tęsknie do Dramione...) ;P Najgorsze, że już nawet wpadłam na pomysł związany z "całuśnym piątkiem". Litości nie macie dla zapracowanego człowieka xD i to nic, że pisać drabble nie umiem ;)

    Pożyjemy, zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tydzień przerwy posesyjnej, milion opowiadań do nadrobienia, a Wy jeszcze śmiecie mnie kusić konkursem na drabble (których pisać nie umiem, ale to taki drobny szczegółxD)? Oj nieładnie, nieładnie... Co ja mam zrobić? Jak spróbuję, to świat mi się raczej nie zawali, nie?
    Muszę się z tym przespać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram moje przedmówczynie. Nieczyste zagranie, dziewczęta. :P Ciągle jestem w tyle z akcją komentatorską (choć powoli zbliżam się do końca, ale przeczytanie prawie 40 rozdziałów bywa czasochłonne), zalegam też z wyzwaniem na luty, a tutaj organizujecie jeszcze konkurs. I to nie byle jaki, tylko na drabble! Uwielbiam te małe szkraby. :)

    Dobra, nie obiecuję, raczej ostrzegam - zobaczę, co da się w tej kwestii zrobić. I czy pomysł przyjdzie. XD

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, nigdy nie pisałam drabble. Ale kusi mnie ten konkurs :D

    OdpowiedzUsuń