Ariana dla WS | Blogger | X X

19 lut 2018

Konkurs na blog miesiąca #11

Witajcie! 
Ach! Ten luty. Nie dość, że Święto Zakochanych to jeszcze miesiąc, w którym niektórzy z Was mieli, albo dopiero zaczęli ferie zimowe! Ja mam jeszcze tydzień, na szczęście jest on już spokojniejszy niż te poprzednie. W tamtych albo jeździłam pociągiem na uczelnie na sesje, albo autem do pracy! Nie ukrywam, że nie pamiętam kiedy ostatnio byłam aż tak zalatana! Przez to wszystko aż zapomniałam o publikacji i o samym napisaniu postu na katalog (tylko mnie nie linczujcie)! Na szczęście ten czas się normuje, a stres powoli ze mnie spływa. Po czasie spędzonym na uczeniu się i egzaminach stwierdziłam, że nigdy w życiu już nie zostawiam niczego do szkoły na ostatnią chwilę. Niestety, ale po prawie półrocznym urlopie po technikum, a przed studiami, trochę się rozleniwiłam, co jest bardzo złe podczas sesji! Pamiętajcie, jeśli kiedykolwiek będę narzekać na uczelnie, to rzućcie na mnie Upiorogacka!  

Po moim zapominalstwie stwierdziłam również, że na wszelki wypadek będę zapisywała albo w kalendarzu albo na osobnej kartce terminy moich postów na katalog.... Tak dla pewności! W tym ostatnim tygodniu wolności przed nowym semestrem postanowiłam posprzątać dogłębnie w szafie. Tyle ciuchów tam się wala, a ponad połowy nawet nie noszę... Ach... te kobiece problemy... W każdym razie mam zorganizowane na razie chociaż 2 dni, więc na pewno nie będę się nudziła. A jak u Was? Jak spędziliście ferie, albo jak zamierzacie je spędzić? Macie w planach jakieś wyjazdy, wycieczki? Koniecznie o nich opowiedzcie! Może i mnie zainspirujecie do jeszcze lepszego spędzania czasu! 
Dzisiaj natomiast chciałabym Wam przedstawić konkurs na blog miesiąca! Jest to już nasza jedenasta edycja! Szybko przeleciała ta pierwsza dziesiątka.
Oto przed Wami regulamin konkursu! 
REGULAMIN:
1. Organizatorami są administratorzy Katalogu Granger.
2. Zgłaszane blogi, które są aktualnie prowadzone, muszą mieć opublikowane co najmniej trzy rozdziały. Jest także możliwość zgłoszenia blogów zakończonych.
3. Blog, który chcemy, aby pojawił się w lutowej edycji konkursu na blog miesiąca, zgłaszamy, wysyłając maila na adres katalog.granger@gmail.com

Aby blog został przyjęty, prosimy o uzupełnienie poniższych informacji:
— adres zgłaszanego bloga,
— pseudonim autorki piszącej opowiadanie,
— i odpowiedź na pytanie: dlaczego wybieram tego, a nie innego bloga? Wypowiedź powinna być długa i dokładnie uzasadniona, więc minimalna liczba słów to 70. Lub oczywiście więcej.
W tytule maila prosimy o wpisanie: „Blog miesiąca — luty”
4. Osoba zgłaszająca blog pozostaje anonimowa.
5. Każda osoba może zgłosić dwa blogi, więc prosimy o dokładne przemyślenie tej decyzji i nie wybieranie poszczególnych blogów ze względu na sympatię do autora, lecz sposób napisania opowiadania.
6. Zgłaszany blog nie musi należeć do Katalogu Granger — ale nadal jednym z głównych bohaterów ma być Hermiona Granger.
7. Zgłaszający nie może zgłosić swojego bloga!
8. Autorzy swoich blogów mogą reklamować i zachęcać do głosowania jedynie na swoim blogu. Zareklamowanie bloga na fanpage’u, asku czy innych stronach jest zabronione.

Blogi można zgłaszać do 14 marca! Liczymy na Was bardzo serdecznie! To okazja do pokazania nam opowiadań, do których czujecie wyjątkową sympatię i przywiązanie, więc mamy nadzieję, że wykażecie się zaangażowaniem i podeślecie nam swoje ulubione perełki! Życzę Wam łatwych i udanych decyzji w związku z wyborem!
Pozdrawiam i życzę przyjemnego powrotu do szkoły/pracy lub przyjemnego wolnego!


Ana Bella

1 komentarz:

  1. "Blog, który chcemy, aby pojawił się w październikowej edycji konkursu na blog miesiąca, zgłaszamy, wysyłając maila na adres katalog.granger@gmail.com" - chyba lutowej :)
    Pozdrawiam,
    Re(Beca)

    OdpowiedzUsuń