Ariana dla WS | Blogger | X X

3 gru 2017

Zaproszenie

Harry Potter czytał uważnie Proroka Codziennego w Wielkiej Sali. Popijając swój ulubiony sok dyniowy nawet nie zauważył, że stoi przy nim jego przyjaciółka, Hermiona Granger. Dopiero mocne odchrząknięcie sprowadziło chłopaka na ziemię. 
— Harry mam do ciebie list. — Dziewczyna podała zdezorientowanemu chłopakowi starą kopertę. — Dostałam taką samą, więc zapewne domyślasz się, co to takiego. 
Chłopak zmarszczył brwi. Mimo że poranna gazeta go mocno zainteresowała, to nie ukrywał faktu, że wciąż, gdzieś w odmętach swoich myśli, marzył o powrocie do wygodnego łóżka swojej gryfońskiej komnaty. 
— Szczerze mówiąc to nie mam nawet pojęcia, co to może być — odparł, wpatrując się w tajemniczą kopertę. 
Hermiona zachichotała. 
— Nie dziwi mnie to, widząc te malutkie zaspane oczka zza twoich okrągłych okularów — zaśmiała się po raz kolejny. — Otwórz po prostu. Ja już swoją dawno przeczytałam. 
Harry westchnął. Nie pozostawało mu nic innego, jak otworzyć korespondencję. 


Chciałbym zaprosić bardzo serdecznie
swojego ulubionego ucznia
Harry'ego Pottera
na

PRZYJĘCIE BOŻONARODZENIOWE!

Bardzo chcę, by przyszło jak najwięcej osób, dlatego...
ogłaszam, że można przyprowadzić ze sobą osobę towarzyszącą!
Strój oficjalny obowiązkowy! Będzie fotograf, który zechce łaskawie
zrobić parę zdjęć pamiątkowych!
Przed przerwą świąteczną chciałem, Harry żebyś ostatnie chwile w szkole
spędził w miłym towarzystwie.
Poza tym dzięki temu przyjęciu już będziesz mógł powoli wczuwać się w
świąteczną atmosferę!
Nie ukrywam, że chciałbym, byś zaszczycił mnie swoją obecnością.
Co jak co, ale moje przyjęcia są powszechnie znane ze swojej świetności.
Moje uroczystości nawet są w Proroku Codziennym!

Dlatego zapraszam serdecznie!

Horacy Slughorn

Grafika wykonana przez cursedpsychopath
Spotkanie odbędzie się w wybraną przez Was sobotę! Ankieta z datami Przyjęcia Bożonarodzeniowego u Slughorna będzie tradycyjnie po prawej stronie katalogu. Spotkanie odbędzie się o godzinie 20:00, natomiast można przyjść już o 19:30.
Liczymy na Waszą obecność!
P.S. – Nie zapomnijcie o osobie towarzyszącej!
Świąteczna Ana Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz