Ariana dla WS | Blogger | X X

4 lis 2017

Nowy kamrat na pokładzie!

Listopad to taki miesiąc, który kojarzy mi się z dobrą książką, kocem i herbatą w ulubionym kubku. Czasem tą ciekawą lekturą może być jedna z historii, publikowana tutaj w blogosferze. Przedstawianie ich jest właśnie naszym zdaniem.


Właśnie dla tej wyjątkowej atmosfery panującej tutaj, postanowiłam dołączyć do zespołu Katalogu Granger. Iluvia Storm, do usług.

Nigdy nie lubiłam mówić, ani pisać o sobie. Dlatego wybaczcie mi, że będzie tak krótko.
Swoją przygodę z blogosferą zaczęłam kilka lat temu, jeszcze będąc w gimnazjum. Zaczytywałam się wtedy w historii Hermiony i Draco. I do dziś jest to mój ulubiony niekanoniczny pairing z tego uniwersum, do tego stopnia, że postanowiłam sama napisać ich alternatywną historię.
Książki zawsze stanowiły moją ulubioną formę rozrywki. To dzięki nim mogłam przeżywać wiele historii, poznawać nowe miejsca. Dlatego moją definicją udanego wieczoru, to właśnie spędzenie go na czytaniu losów kolejnych bohaterów.

Wiecie już, co lubię robić i jak trafiłam do blogosfery, teraz czas na kilka słów o mnie.
Urodziłam się w 1989 r., po obradach Okrągłego Stołu. Zodiakalny Baran i podobno tak samo uparta, jak mój astrologiczny odpowiednik. Imię: Anna, pochodzenia hebrajskiego, oznaczające „łaskę”. Oczy: koloru nieba przed burzą. Cechy charakterystyczne: brak.

Co będzie należało do moich obowiązków, związanych z Katalogiem Granger? Przede wszystkim będę odpowiedzialna za social media, czyli reklamowanie blogu na różnych grupach oraz prowadzenie fanpage. Będę Was informowała na bieżąco o aktualnościach, konkursach i innych akcjach, przeprowadzanych na Katalogu. Przy okazji – zagłosowaliście już na cytat miesiąca? I czy zapoznaliście się z pracami konkursowymi na miniaturkę miesiąca #12? Cztery wyjątkowe prace czekają na Waszą ocenę! Dlatego już Was nie zatrzymuję i zachęcam do oddania głosów!



Iluvia Storm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz