Ariana dla WS | Blogger | X X

12 paź 2017

Ciekawostki #21

Witajcie!
Jak się miewacie w te deszczowe i zimne dni? Jesteście zdrowi, czy może dopadło Was jakieś choróbsko? Ja na szczęście mam się całkiem nieźle i w sumie dobrze, bo od poniedziałku zaczęłam pracę. Oczywiście się denerwuję i troszkę stresuję, ale taka moja uroda. Wszyscy mi powtarzają, że będzie dobrze, jednak jakoś to do mnie nie dociera. Chyba muszę bardziej uwierzyć w siebie.
Jestem ciekawa, co tam u Was. Studenci, jak początek roku? Dajecie radę? Mam nadzieję, że tak. Uczniowie, Wy także pochwalcie się swoimi wynikami.
Ja tymczasem przejdę do właściwej części posta, a mianowicie do ciekawostek. Od dłuższego czasu myślałyśmy o opublikowaniu kilku faktów dotyczących tej aktorki. Poza tym w szeregi czytelników Katalogu Granger dołączyła pewna młoda dama, którą wszystkie uwielbiamy. Przede wszystkim za długaśne komentarze, spontaniczne zdania i energię, którą w nas wyzwala. Domyślacie się, o kogo chodzi? Mam nadzieję, że sama zainteresowana czuje się wyróżniona, ponieważ to właśnie ona zasugerowała, żeby na Katalogu Granger pojawiły się ciekawostki o aktorce grającej rudowłosą pannę Weasley. Zapraszam wszystkich do zapoznania się z kilkoma faktami i ciekawostkami dotyczącymi…


BONNIE WRIGHT


1. Tak naprawdę nazywa się Bonnie Francesca Wright. 


2. Urodziła się 17 lutego 1991 roku w Londynie w Wielkiej Brytanii jako drugie dziecko Gary'ego i Sheili Teague Wright, właścicieli Wright & Teague Jewellery

3. Przygodę z aktorstwem rozpoczęła w wieku 9 lat, wybierając się na casting do filmu reżyserowanego przez Chrisa Columubsa.


4. Odtwórczyni roli Ginny Weasley w filmach o Harrym Potterze. Grała również dwie małe role w filmach Wyspa Robinsonów, gdzie zagrała młodą Sarę i Agatha Christie: Życie w Obrazach jako młoda Agatha.

5. Do wzięcia udziału w castingu do roli Ginny namówił ją starszy brat, Lewis. Według niego Bonnie bardzo przypominała młodą czarownicę. Bonnie była bardzo zdeterminowana, by dostać wspomnianą rolę. Informację o swoim pierwszym sukcesie otrzymała podczas powrotu samochodem do domu na południowym wybrzeżu. Przekazali jej ją oczywiście rodzice. Widać było, że chcą coś powiedzieć. A jednak milczeli całą drogę. Wydawało się, że zaraz nam zakomunikują o swoim rozwodzie... Jak to z siebie wyrzucili, krzyczałam z zachwytu przez całą drogę — wspomina Bonnie. Tego samego dnia zaczęła czytać książkę, której wcześniej nie znała. 

6. Bonnie pojawiała się w każdej części sagi, ale najbardziej lubi pierwszą część, a tekst „Powodzenia!”, który wypowiada jej postać na dworcu King’s Cross jest jej ulubioną kwestią.

7. Ulubionym rekwizytem aktorki z filmów o Harrym Potterze jest dziennik Toma Riddle’a ze względu na to, jak ważny był dla odgrywanej przez nią Ginny.


8.  Stwierdziła, że podczas odgrywania roli panny Weasley, najtrudniejsze były dla niej pocałunki z Danielem Radcliffem.

9. Młoda aktorka przyznała, że gdyby fabuła zależała od niej, Ginny towarzyszyłaby głównemu bohaterowi w jego misji przeciw Voldemortowi. 


10. Aktorka wraz z Matthew Lewisem pojawiła się w Krakowie na polskiej premierze „Księcia Półkrwi, gdzie udzieliła kilku wywiadów.

11. Udział w tak wielkim przedsięwzięciu jak Harry Potter otworzył Bonnie drzwi do show biznesu. Jednak zamiast sprzedawać swoją prywatność, aktorka postanowiła szlifować umiejętności. Właśnie dlatego studiowała na kierunku Television and Film w London's University of the Arts.

12. W 2011 roku Bonnie rozpoczęła pisanie scenariusza do swojego pierwszego filmu. Chociaż wielu tym pomysłem wydawało się zdziwionych, niczego innego po kierunku film i telewizja, który Bonnie studiowała, spodziewać się nie można. W 2012 roku na festiwalu w Cannes odbyła się premiera krótkometrażowego dzieła Wright Separate We Come, Separate We Go. (W filmie pojawił się znany nam z planu Pottera odtwórca roli Remusa Lipina — David Thewlis). Pisząc scenariusz wzorowała się na takich osobach jak Pedro Almodóvar, głównie ze względu na dialogi, czy też Jane Campion, doceniając nastrój filmów The Piano i Bright Star

13. Bonnie od zawsze związana była z modą. W 2011 roku dostała nagrodę na Rodial Beautiful Award w kategorii Most Edgy Look. Tego samego roku pozowała w wyjątkowej sesji dla magazynu How to spend it, która odbyła się w muzeum Victorii w Londynie na tle obrazów Dante Rossetti. W podobnym czasie Bonnie wzięła udział w pokazie Katie Eary (kolekcja jesień/zima) podczas London Fashion Week. Poza tym wielokrotnie brała udział w profesjonalnych sesjach dla takich magazynów jak Entertainment Weekly, Luxx, InStyle, Nylon, Vanity Fair czy Dirty Glam. Jeżeli jesteście ciekawi, możecie zerknąć na sesje zdjęciowe Bonnie: GraziaNo.Daily MailLuxxDirrty GlamVanity FairASOSDRAMAHaute MuseInterviewThe HunerEmpireHow to spend it oraz pokaz Katie Eary

14. Bonnie jest fanką następujących marek: Vans, Acne, Brora, Prada.

15. Jej ulubionymi kolorami są pomarańczowy i granatowy.

16. Udziela się w organizacji Made-by, której celem jest promowanie ekologicznych metod produkcji ubrań. Charytatywnie możemy także zaznaczyć jej udział w Prince's Trust (jej celem jest motywowanie i zapewnienie pomocy w edukacji młodych ludzi) oraz Oxfam (zajmuje się walką z głodem na świecie i szerzy pomoc w krajach rozwijających się).


17. Bonnie uwielbia podróżować. Odwiedziła już USA, Indie, Hiszpanie, Włochy, Francję, Finlandię, Niemcy, Meksyk, Polskę, Danię oraz Australię, gdzie mieszkają jej krewni. 


18. Potrafi śpiewać, grać na pianinie, flecie i saksofonie. Jej hobby to także piłka nożna czy surfowanie na desce. Ćwiczy balet, taniec nowoczesny.



19. Bonnie zawsze była bardzo związana z rodziną. Uwielbia odwiedzać sklepy z biżuterią swoich rodziców, a o trzy lata starszy brat Lewis często towarzyszy jej na premierach czy pokazach.

20. Przyjaźni się z całą obsadą Harry'ego Pottera, ale jej najlepszymi przyjaciółkami są Emma Watson (Hermiona Granger), Katie Leung (Cho Chang), Evanna Lynch (Luna Lovegood) i Afshan Azad (Padma Patil). 

21. Była zaręczona z Jamiem Campbellem Bowerem.

            I jak wrażenia? Szczerze mówiąc, ja nie jestem fanką Bonnie, ale po wyszukaniu tych ciekawostek zaczynam się do niej przekonywać. Jak to wygląda u Was? Piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam
Arcanum

3 komentarze:

  1. O mnie... Chodzi o mnie! O mnie!!! <3
    Chciałam poczekać z komentarzem, bo byłam ciekawa, czy ktoś oprócz Was rozszyfrowałby Waszą zagadkę, jednak z drugiej strony musiałam, po prostu musiałam, Wam podziękować! Nawet nie wiecie, jaką radochę mi sprawiłyście! <3 <3 Ja treść tej zagadki sobie wydrukuję i powieszę na ścianie normalnie! Chociaż naprawdę mnie dziwi, czemu lubicie moje komentarze, skoro one nóg i rąk nie mają? xDD Ale też nie jesteście jedynymi, które stwierdziły, iż wyzwalam pozytywną energię... Coś w tym musi byćxDD
    W ogóle to nie jestem "młodą damą", bo mam prawie tyle lat, ile jest ciekawostek o Bonnie :) Aczkolwiek rozumiem czemu dla Was "młodą damą" (Ah ten wiecznie młody wygląd :D)... Osobiście znam większość ciekawostek (dwudziesta mnie śmieszy - nie ma to jak przyjaźnić się z filmową rywalką o serce filmowego chłopca, z kolei z dziewiątka się nie zgadzam - Ginny jakoś mi nie pasuje na poszukiwaczkę horkruksów).
    Wracając jeszcze do ciekawostek, to one są dla mnie jakąś nagrodą czy coś? Pytam tylko z ciekawości! *podnosi ręce w geście obronnym*
    Na pewno będzie dobrze! Musi być dobrze! A jak nie będzie, to napisz na chacie, to pogadam z Voldemortem, żeby zrobił co trzeba z przełożonym/ną lub przełożonymi ;)
    Na razie nie mam żadnych ocen, tylko same zadania domowe. I w przyszłym tygodniu idę na zapoznawcze spotkanie ze swoim towarzyszami niedoli...
    JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJĘ ZA NIESPODZIANKĘ!!!
    Czekam niecierpliwie na kolejny post!
    Pozdrawiam gorąco i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że sprawiłyśmy Ci radość! Twoje komentarze zawsze dodają nam pozytywnej energii i aż się chce publikować kolejne posty (przynajmniej ja tak mam)
      Młody wygląd ma swoje zalety. Coś o tym wiem :)
      Ja nie znałam kilku z przedstawionych tu ciekawostek, ale też uważam, że Ginny i poszukiwanie horkruksów to niezbyt dobre połączenie.
      Chciałyśmy Ciebie jakoś wyróżnić, bo w sumie Ci się to należało. Choćby za to, że komentujesz nasze posty i z nami jesteś!
      A jeśli chodzi o pracę to jest super, bardzo mi się podoba i cieszę się, że ją wybrałam :) Hah dzięki za wsparcie <3
      Powodzenia z pracami domowymi i udanego spotkania!
      Pozdrawiam
      Arcanum

      Usuń
  2. O Merlinie, przepraszam za ten podwojony komentarz :( Internet mi na chwilkę zwariował...
    Ale może to dobrze, bo zapomniałam napisać, co myślę o Bonnie. Dla mnie jest neutralna; ani jej nie lubię ani też nie podziwiam :)
    Pozdrawiam i przepraszam jeszcze raz ^^''

    OdpowiedzUsuń