Ariana dla WS | Blogger | X X

25 maj 2017

Podsumowanie miesiąca akcji „Magiczne Smakołyki”

Witajcie!
Co u Was słychać? Jak nastroje przed weekendem? U mnie ostatnio pada deszcz i zrobiło się bardzo ponuro, ale pocieszam się tym, że zapowiadają poprawę pogody już w ten weekend! Mam nadzieję, że moje plany wypalą, ale czas pokaże jak będzie. Nie wiem, czy wiecie, ale zostało już tak niewiele dni do wakacji (niecały miesiąc)! Zazdroszczę Wam tego beztroskiego leniuchowania, bo ja niestety nie mogę sobie na to pozwolić. Ale nie piszę tego posta, aby opowiadać o sobie.
Dokładnie miesiąc temu rozpoczęła się akcja komentatorska „Magiczne Smakołyki”. Szczerze mówiąc, obawiałam się tego, jak ją przyjmiecie, ale to, co się wydarzyło przez te kilka tygodni, przerosło moje oczekiwania! Nie dość, że chętnie braliście w niej udział, to niektórzy z Was kilkakrotnie zgłaszali swoje blogi. Cieszę się, że nasza akcja została przyjęta z takim entuzjazmem. Wygląda na to, że muszę zacząć planować kolejne edycje. ;)
Podsumowania wszystkim kojarzą się z cyferkami i podziękowaniami. Zacznę od liczb, a do reszty przejdę w dalszej części.

Podczas miesiąca akcji otrzymałyśmy 18 zgłoszeń od 12 osób (6 osób dwa razy zgłaszało opowiadania/miniaturki ze swoich blogów), z czego 14 zgłoszeń zostało już skomentowanych. Pod postem ze zgłoszeniami dotychczas napisano 55 komentarzy, wyświetlano go 637 razy.

A teraz czas na podziękowania. Z całego serca dziękujemy osobom, które aktywnie włączyły się do akcji: Rzan., Acrimonia, Ew, Vixen, Bloody Rose, agatte, Alathea, Koneko, Cassie McKinley, BellatriX, Charlotte Petrova i Martina — bez Waszego zaangażowania ta akcja nie odniosłaby takiego sukcesu, jesteście niesamowite!

Wielkie podziękowania należą się także cursedpsychopath, która jest wspaniałą graficzką i zrobiła dla nas banner informujący o akcji!


            Mam wielką nadzieję, że kolejny miesiąc akcji upłynie w równie dobrej atmosferze, a przede wszystkim napłynie wiele zgłoszeń, które możecie umieszczać w przeznaczonym do tego poście (klik). Życzę wszystkim wielu pozytywnych komentarzy i dobrej zabawy!
Pozdrawiam
Arcanum

4 komentarze:

  1. O nie! To już koniec tej edycji? Miałam małą niedyspozycję w necie przez kilka dni i całkiem zapomniałam o skomentowaniu drugiego przydziału! :O Mogę to jeszcze nadrobić czy już przepadło? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, przepraszam. Spanikowałam, ale sprawdziłam jeszcze raz daty i wszystko gra. Olejcie mój powyższy komentarz. Troszkę się zagubiłam. XD

      Usuń
  2. Świetna akcja, na pewno wezmę udział w kolejnych edycjach. Zgłosiłabym się jeszcze raz do tej trwającej, ale brak czasu skutecznie mi to uniemożliwia. Chociaż... obrona może poczekać. :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała przyjemność po mojej stronie. <3

    OdpowiedzUsuń