16.01.2017

Ogłoszenie wyników konkursu świątecznego!

Czy u Was też jest śnieg? U mnie od ponad dwóch tygodni pada bez przerwy i tym samym doprowadza wszystkich do białej gorączki. Ja w zasadzie nie lubię zimy, ale muszę przyznać, że ta aura ma swój klimat. Dzień jest już dłuższy, a ja mogę jeszcze całe dwa tygodnie wylegiwać się w domu (to jedyny atut mojej pracy).
O ile dobrze pamiętam, styczeń to miesiąc ciągłych zaliczeń i sprawdzianów, dlatego życzę uczniom powodzenia, a studentom udanej sesji. Ja te emocje mam już za sobą, ale przyznam, że chciałabym wrócić na studia i na nowo wszystko przeżywać. Dorosłość nie jest zbyt fajna, a szukanie pracy to istny koszmar. W piątek miałam rozmowę o pracę. Tak, w piątek 13-stego. Fajnie, prawda? Może to dobry omen? Cóż, okaże się pod koniec miesiąca. Także, jeśli chcecie, możecie trzymać kciuki. :)
Jednak nie publikuję tego postu żeby opowiadać o sobie, tylko przedstawić wyniki konkursu świątecznego! Cóż, miałyśmy nadzieję, że będzie się cieszył większym zainteresowaniem, ale najważniejsze jest to, że w ogóle się odbył, prawda?
Najpierw przedstawię tematy konkursowe, a potem ogłoszę wyniki.

Tematy:
1. Święta Hermiony Granger w Hogwarcie! Jedynym wymaganiem w tym temacie było to, żeby zawrzeć motyw widoczny na obrazku.
2. Drugi temat to święta Hermiony u Weasleyów, a dokładnie pierwsze święta po wojnie. Nie można więc było zapomnieć o smutku, związanej ze stratą bliskich Hermiony w wojnie.

3. Przedświąteczny szał zakupów! Akcja tej pracy miała toczyć się w dorosłym życiu Hermiony. Jedyny warunek: zawarcie w pracy pewnego zdania: „Odwal się, (dowolny bohater), to moja choinka!”

Cieszy nas to, że dostałyśmy prace z każdego tematu, oto one tak dla przypomnienia.
1. „Umrzeć i wciąż być żywym” — temat drugi,
2. „Magia świąt” — temat trzeci,
3. „Kolęda dla nieobecnych” — temat pierwszy,
4. „Jedyne takie święta” — temat drugi.


Cóż, pora przejść do meritum. Zanim poznamy zwycięzcę konkursu świątecznego, wyłonimy zwycięzcę publiczności!


Napięcie rośnie z każdą sekundą, a mnie aż się trzęsą ręce, kiedy piszę ten tekst na klawiaturze. Jesteście ciekawi, kto wygrał? Nagrodę publiczności otrzymuje:
……………………..
………………
…………
…….
….
..

„Kolęda dla nieobecnych” autorstwa ENDORY! Twoja praca zdobyła 13 punktów od komentujących! Oczywiście gratulujemy! A to Twoja nagroda, przygotowana przez LOG!
A teraz wiadomość, na którą wszyscy czekamy. 
Zaraz poznamy zwycięzcę konkursu świątecznego!

UWAGA! Napięcie rośnie...
……………………….
………………..
………….
…….
..
.

PIERWSZE MIEJSCE w konkursie świątecznym zajmuje miniaturka „Magia świąt” autorstwa PADME! Twoja praca najbardziej spodobała się czytelnikom i wygrała nasz konkurs. Serdecznie gratulujemy! 
W nagrodę otrzymujesz sygnaturkę, wykonaną przez LOG!
Autorkę wygranej pracy prosimy o odezwanie się na maila, jeśli byłaby oczywiście chętna, abyśmy przeprowadziły z nią mały wywiad!

Jeszcze raz gratulujemy zwycięzcom i wszystkim uczestniczkom konkursu. Cieszymy się, że mimo świątecznej gorączki napisałyście miniaturki i nasz konkurs się odbył. Życzymy wszystkim dalszych sukcesów! Piszcie, piszcie i piszcie. Jesteśmy przekonane, że jeszcze nie raz weźmiecie udział w jakimś konkursie. 
Kto wie, może w organizowanym przez nasz katalog? :)

Korzystając z okazji, chciałam poinformować, że od jutra tj. 17 stycznia do 31 stycznia cała załoga Katalogu Granger ma urlop. Chcemy trochę odetchnąć i wrócić do Was z nowymi pomysłami (a mamy ich wiele ;)) i może większą aktywnością z waszej strony? 
Jeszcze raz życzę wszystkim udanych ferii, a studentom zdanej sesji!

Pozdrawiam,
Arcanum

2 komentarze:

  1. Gratulacje dla dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluje.
    Chociaż nie przepadam za Sevmione to miniaturka mi się podobała.
    Chyba sama zacznę pisać ich więcej jakoś nigdy nie miałam zapału! Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń

szablon wykonany przez oreuis