Ariana dla WS | Blogger | X X

11 gru 2016

Stażystka melduje się na pokładzie!

(Konkurs świąteczny klik! — zapraszamy do brania udziału!)

Stażystka melduje się na pokładzie!

Witajcie :)
Z tej strony Arcanum Felis — nowa stażystka Katalogu Granger. Zaskoczeni? Domyślam się, że tak, a przynajmniej na to liczę. Pewnie zastanawiacie się, co ja tu robię? Cóż, zapewne większość z Was wie, że prowadzę inne stowarzyszenie (Stowarzyszenie Dramione), ale jakiś czas temu postanowiłam coś zmienić w swoim życiu i wysłałam zgłoszenie do Katalogu Granger. Dziewczyny dały mi szansę i w taki oto sposób się tutaj pojawiłam.
Jestem tłumaczką i autorką opowieści dotyczących pairingu Dramione, a w blogowym świecie posługuję się nickiem Arcanum Felis. Tak naprawdę mam na imię Weronika i liczę sobie 26 lat. Prawie trzy lata temu skończyłam studia z ochrony środowiska i obecnie poszukuję pracy w wyuczonym zawodzie, co niestety nie jest zbyt proste. W przerwach między poszukiwaniami piszę i tłumaczę.
W blogowym świecie istnieję od ponad roku. Mam na swoim koncie kilka tłumaczeń: Ogień i Lód, Ciemność i Światło, Simply Irresistible i Live Again, a także dwa opowiadania: Muzyczna misja i Last Minute Love.
Moja wakacyjna historia niedawno wygrała konkurs na bloga miesiąca, a nagrodą był wywiad ze mną. Jeśli chcecie dowiedzieć się trochę o mojej osobie, to zapraszam do lektury. Możecie go przeczytać TUTAJ.
W jaki sposób chciałabym działać na katalogu? Cóż, myślałam o tym bardzo długo i stwierdziłam, że mogłabym pomóc dziewczynom okiełznać bloggera, który nie zawsze chce z nami współpracować. W mojej głowie jest kilka pomysłów, które może w najbliższym czasie ujrzą światło dzienne. Mam nadzieję, że administratorki będą zadowolone z mojej działalności.
Tyle ode mnie. A co tam u Was? Czy Wy także odliczacie do świąt? Ja już nie mogę się doczekać ubierania choinki i przygotowywania aromatycznych potraw. <3 Już nawet świąteczna playlista zawładnęła moim laptopem. Być może to pomoże mi dokończyć pisanie kolejnego rozdziału LML. Co za ironia, piszę wakacyjną historię, słuchając All I want for Christmas is you. :D

Pozdrawiam serdecznie
Arcanum Felis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz