Ariana dla WS | Blogger | X X

4 lis 2016

Nabór

Cześć, kochani!
Zaczął się listopad, wieczory jakoś od razu stały się jeszcze chłodniejsze, a ja najchętniej siedziałabym tylko w domu, opatulona kocem pod sam nos, z kubkiem herbaty w ręku. Ostatnio byłam w supermarkecie i nawet nie wiecie jakiego doznałam szoku, kiedy zobaczyłam już sztuczne choinki i bombki... Ale w końcu do świąt zostały niecałe dwa miesiące, trzeba już zacząć robić zapasy! ;)
Nabór. Ostatnio na katalogu zaczęło się robić monotonnie, przez co chyba Wasza aktywność trochę spadła. Od długiego czasu nie pojawiła się żadna nowość, a my, widząc małe zainteresowanie obecnymi konkursami, same straciłyśmy trochę chęci. Uznałam więc, że to ten czas, żeby otworzyć nabór i żeby do naszego zespołu dołączyła kolejna osoba, która może zmotywuje nas do dalszego działania.

Więc, (zerkając na post z naborem sprzed roku) kogo szukamy?
Przede wszystkim osoby, która jest dokładna i nie robi niczego po prostu byle było, a starannie, dbając o szczegóły. Osoby punktualnej, pozytywnej, z motywacją i zapałem. Nie chciałabym też, żeby było tak, że kogoś przyjmiemy do naszego grona, a ta osoba po miesiącu się rozmyśli. Wbrew pozorom prowadzenie katalogu zajmuje trochę czasu. :) Szukamy osoby, która nie będzie unikała robienia czegoś na blogu, czy to pisania postów, czy uzupełniania zakładek.

Jeśli jest osoba, która chciałaby zostać administratorem Katalogu, proszę o wysłanie emaila na katalog.granger@gmail.com i zawrzeć w nim następujące informacje:
swój wiek,
nick, którym posługujecie się w blogosferze,
numer gg (bo to właśnie na tym komunikatorze porozumiewamy się z dziewczynami),
przykładowe pomysły na konkursy/posty, które chcielibyście wcielić w życie katalogu,
kilka słów o sobie, jakie macie zalety, wady, czy macie dużo czasu wolnego, a jeśli macie go mało — czy potraficie go dobrze rozdysponować.
czy prowadzicie inny katalog/spis/stowarzyszenie. czy piszecie własne opowiadania.

Zgłoszenia przyjmuję do 11 listopada, do godziny 23.59. Przyjmiemy jedną osobę (nie wiem tylko czy będzie na początku to krótki „staż”; jeśli o to chodzi, muszę tą kwestię przemyśleć ;)). Jeśli macie jakieś pytania, śmiało możecie wysyłać do nas maile czy nawet możecie pytać mnie na gg (47525122).

Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi. W każdym razie — czekam!

Korzystając z okazji, chciałam też przypomnieć o konkursie na blog miesiąca (zgłoszenia można wysyłać tylko do 6 listopada!) i konkursie na drabble. Mam nadzieję, że oba konkursy się odbędą, chociaż jeśli chodzi o ten drugi, nie pojawiła się jeszcze żadna praca.

Na razie to tyle. Życzę Wam miłego weekendu i... do zobaczenia!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz