Ariana dla WS | Blogger | X X

26 paź 2016

Konkurs na drabble #2!


Dzień dobry wieczór!
Druga edycja konkursu na drabble — konkurs, który stał się moim (i nie tylko moim!) ulubieńcem. Chociaż muszę się Wam przyznać, że nie jestem podekscytowana nową edycją tak, jak powinnam...
Harry Potter i Przeklęte Dziecko! Tylko o tym mogę teraz myśleć. Ten scenariusz spędza mi sen z powiek. Mam mieszane uczucia, trudno się przestawić. Z opowiadania na dramat, bez opisów (chociaż czasami zdarzają się satysfakcjonujące didaskalia); i, co ważniejsze, bez pewności co do wkładu pani Rowling. A wy — przeczytaliście już? Co sądzicie o tym kolejnym zastrzyku magicznego świata?
Wracajmy jednak do tego, po co się tutaj zebraliśmy. Przedstawiam Wam tematy prac, mając nadzieję, że natchną Was do stworzenia krótkometrażowego dzieła. Trzymam za Was kciuki!

Tematy prac:
1. Noc Duchów w Hogwarcie.
2. Wszystkich świętych — wspomnienia Hermiony po wojnie.

A OTO REGULAMIN:
1. Organizatorami konkursu są administratorzy Katalogu Granger,
2. Tekst, który wysyłają uczestnicy konkursu, powinien posiadać następujące warunki:
— tekst musi zawierać równe sto słów, liczone bez tytułu (oraz bez spacji)
— jednym z głównych bohaterów musi być Hermiona Granger.
3. Drabble należy wysłać na email Katalogu (jest podany w zakładce "kontakt"). Prosimy o wysyłanie tekstów w formie zapisanego pliku. Posiadamy takie programy jak Word i OpenOffice, oczywiście notatnik; jeśli ktoś nie miałby któregoś z tych programów, można ewentualnie przesłać miniaturkę w formie tekstu w mailu,
4. TYTUŁ MAILA MA ZAWIERAĆ:
— Nick autorki,
— Temat, w jakim została napisana praca,
— tytuł drabble,
— link do ewentualnego bloga,
Prosimy o przestrzeganie tego podpunktu, ponieważ czasami trudno jest nam odnaleźć pracę, jeśli ktoś wpisze w tytule coś innego. Prosimy o dokładność. Nie wpisujcie "konkurs na drabble #2", tylko trzymajcie się regulaminu, tak jak jest napisane powyżej.
5. Jedna osoba może przesłać maksymalnie jedną pracę.
6. Udział w konkursie mogą brać osoby spoza Katalogu.

Czekamy na wasze prace do 14 listopada, do 23:59.

Gdybyście mieli jakiekolwiek pytania co do konkursu, chętnie odpowiemy na każde z nich. Piszcie w komentarzach lub na emailu swoje pytania bądź sugestie, opinie. Chętnie poznamy Wasze zdanie.
Ja tymczasem wracam do nauki oraz szukania weny. Swoje lenistwo mogłabym podpiąć pod jesienne zmęczenie, ale to chyba jest niezależne od pory roku, niedobrze... ale Wam życzę miłej środy, jesieni... życia!

Salvio

2 komentarze:

  1. Ja już "Przeklęte dziecko" przeczytałam i ciężko mi to ocenić. Średnio podoba mi się ten sposób ze sztuką. Sama fabuła na moje jest jakaś taka naciągana, a to skakanie w czasie to już w ogóle porażka. Jednak mimo to wciągnęłam się w tę opowieść. Pewnie dlatego, że to wciąż "Harry Potter" :)
    Myślę, że postaram się spróbować sił w konkursie na drabble, co tam mi szkodzi ;)
    Pozdrowienia dla wszystkich adminek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymamy mocno kciuki, żeby udało się napisać pracę konkursową! :)
      Ja też przeczytałam już "Przekręte dziecko" i mam podobe odczucia jak Ty. Trochę rzeczy mi nie pasowało, a podczas czytania często miałam takie myśli "cooo, to przecież niemożliwe, jak to, nie nie". :D
      I pozdrowienia dla Ciebie!

      M.

      Usuń