Ariana dla WS | Blogger | X X

15 mar 2019

Co nowego u Granger?


            Witam, witam i o zdrowie pytam!
            Uśmiech pojawia się na mojej twarzy, gdy widzę, jak słońce nieśmiało wychodzi zza chmur. Cudownie, że wiosna małymi krokami do nas nadchodzi. Powiem Wam szczerze, że ta zima już trochę mnie męczyła i sprawiła, że się rozleniwiłam. A nie chciałabym spędzić połowy swojego życia na leżeniu na kanapie i oglądaniu filmów i seriali. Powoli wracam znów do swoich zainteresowań, z czego bardzo się cieszę. Aktualnie na uczelnie nie chodzę, ponieważ mam praktyki. W wolnych chwilach chodzę do pracy, by móc trochę grosza zarobić. Czyli prawie nic się u mnie nie zmieniło, haha. W przyszłym tygodniu w weekend moja mama organizuje urodziny, na które przyjeżdża też mój chłopak, z czego bardzo się cieszę. Chciałabym, żeby była już impreza, chętnie bym się znów pobawiła, jak za starych dobrych czasów, haha. Zauważyłam, że z wiekiem straciłam zapał do jakichkolwiek zabaw i imprez, ale to też pewnie przez to, że najzwyczajniej w świecie nie ma już na to czasu, co wcześnie. U Was też tak jest, czy wręcz przeciwnie?

            Dzisiaj opowiem Wam, „Co nowego u Granger”! Zainteresowanych zapraszam serdecznie do dalszej lektury!
            Tutaj mamy do czynienia z Dramione. Jeśli lubicie wakacyjne romanse, to ten blog może Wam się spodobać. W prologu można przeczytać o poukładanym życiu Panny Hermiony Granger, o tym, że Draco Malfoy dostał drugą szansę od losu, że nie istnieją już dla niego żadne podziały. Została również wspomniana Ginny, która zgodziła się wyjść za… tego możecie dowiedzieć się tylko i wyłącznie po przeczytaniu pierwszego wpisu od autorki!
            Dla ciekawych pozostawię jeszcze tutaj krótki opis bloga:
„Co jeśli nasze idealne życie w jednej chwili zostanie zburzone jak domek z kart? Czym tak naprawdę jest miłość? Czy wystarczy tylko tydzień by pokochać kogoś bezgranicznie? Jakie mogą być konsekwencje przelotnego wakacyjnego romansu? Jak z całą nową sytuacją poradzi sobie Hermiona? I czy dwoje zakochanych w sobie ludzi da radę sprostać porywom serca?”

            Tutaj mamy coś od naszej kochanej Arcanum! Podjęła się tłumaczenia miniaturki, która również jest pokroju Dramione. Krótki opis mówi, o tym, jak Hermiona postanowiła wybrać się na randkę z facetem, którego poznała na wszystkim nam znanym Tinderze. Dziewczyna jednak nie wie, kim on do końca jest. Zaciekawiłam Was? Jeśli tak to serdecznie zapraszam do przeczytania i skomentowania tłumaczenia, którego podjęła się Arcanum. Jest w tym naprawdę dobra, dlatego śmiało zajrzyjcie!

Mam nadzieję, że zaciekawiłam Was tymi nowymi perełkami i chętnie do nich zajrzycie i zostawicie coś po sobie. Autorki na pewno na to liczą! Z mojej strony zachęcam Was również do ponownego zajrzenia do naszego postu urodzinowego

Życzę Wam miłego weekendu!

Pozdrawiam
Ana Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz