Ariana dla WS | Blogger | X X

30 paź 2018

Głosowanie w konkursie na miniaturkę miesiąca #14!


Cześć!
Jeszcze chwila, a nadejdzie listopad. Na mojej głowie coraz więcej obowiązków związanych zarówno ze studiami, jak i z pracą, a oprócz tego wymyśliłam sobie, że zacznę kurs, na który będę musiała poświęcać większość weekendów przez następne kilka miesięcy. Ciężko mi znaleźć na to wszystko czas, a tak czy inaczej sama dokładam sobie więcej zadań! Super, świetnie. :D Oprócz tego przez ostatnie dni była koszmarna pogoda! Cały czas mgła, deszcz, wiatr... brr, okropnie! Ale jest jeden plus takiej pogody na zewnątrz — mogę wreszcie wskoczyć w moje ukochane swetry i bluzy, no i ciepłe, wełniane skarpety! Nie wiem jak wy, ale ja mam bzika na punkcie takich zimowych ubrań i mam ich całą szafę. A Wy jak się trzymacie w te chłodniejsze dni? Opowiadajcie co u Was słychać, chętnie o tym poczytam!

Zanim przejdziemy do głosowania w konkursie, chciałam wrócić do ostatniego wpisu z apelem. Bardzo dziękujemy za wszelkie komentarze, a nawet wiadomości mailowe. Potrzeba takiego kopa, żeby tworzyć dalej i te wiadomości bardzo nam się przydały! Postanowiłyśmy, że jeszcze trochę warto powalczyć o to miejsce — zabieramy się więc do pracy. Mam nadzieję, że będziecie pojawiać się pod postami, żeby nas motywować do dalszego tworzenia!
Rozpisałam się, ale już przechodzę do głównego tematu tego posta — a więc do głosowania! Zanim przypomnę Wam tematy i przedstawię miniaturki, które zostały nadesłane, chciałam najpierw bardzo podziękować autorkom, że poświęciły trochę swojego czasu, by coś napisać i wysłać na nasz konkurs! Do ostatniego dnia obawiałyśmy się, że głosowanie nie dojdzie do skutku, ale ostatecznie na mailu pojawiły się trzy prace, więc konkurs jak najbardziej może się odbyć.

Tematy, do których mogliście napisać teksty: 
1. Interpretacja piosenki — 12,
2. Halloween po mugolsku — ten temat dedykowałyśmy wesołym tekstom, w których bohaterowie będą przebierać się w różne wymyślne stroje, albo chodzić od domu do domu i zbierać cukierki.
3. Upamiętnienie poległych — listopad — miesiąc zadumy i wspomnień zmarłych osób. 

Mam niezwykłą przyjemność przedstawić Wam prace, które wezmą udział w czternastej edycji konkursu na miniaturkę!
1. „Zdrajca” — praca z tematu trzeciego,
2. „Deszcz, który śpiewał głośniej niż piorun”  — praca z tematu pierwszego (interpretacja piosenki numer 1),
3. „Nieplanowana lekcja życia” — praca z tematu pierwszego (interpretacja piosenki numer 1). 

Niestety dostałyśmy jednie trzy prace — to bardzo niewiele, ale tak czy inaczej cieszymy się, że głosowanie może się odbyć. Jeszcze raz dziękujemy autorkom prac za zaangażowanie! 
Oczywiście autorki miniaturek są zobowiązane do niepublikowania swoich prac, dopóki konkurs się nie skończy. Po ogłoszeniu wyników oczywiście możecie to zrobić. Prosimy też autorów o dyskrecję na czas głosowania, która praca jest czyja, żeby uniknąć nieporozumień. 

Głosowanie przebiegnie tak jak zazwyczaj — udało nam się zebrać kilka osób, które były chętne do ocenienia prac, za co bardzo, ale to bardzo dziękujemy! Zwycięzca otrzyma nagrodę książkową i dodatkowy upominek od naszej załogi.
Ale, ale! Wy także macie szansę wybrać swojego faworyta i przyznać nagrodę publiczności. Wystarczy, że w komentarzach ocenicie miniaturki w skali od 1 do 3 (gdzie 1 — najsłabsza praca i 3 — najlepsza praca). Mile widziane uzasadnienie, dlaczego daliście taką, a nie inną notę. Zapewne ucieszy to autorki prac. 

Głosowanie trwa do 16 listopada, do 23:59. Dwa dni później zostanie opublikowany post z wynikami. Czemu tylko dwa tygodnie na głosowanie? Ano dlatego, że dostałyśmy tylko trzy prace i uważam, że tyle czasu zdecydowanie wystarczy. Mam nadzieję, że pojawi się dużo komentarzy z ocenami; liczą na to nie tylko autorki, ale również my. Od Waszej aktywności zależy również, czy w niedalekiej przyszłości pojawi się jeszcze jakiś podobny konkurs. 

Gdybyście mieli jakieś pytania odnośnie głosowania, proszę je kierować na maila, ewentualnie pisać w komentarzach. Na wszystkie oczywiście odpowiemy!
Chyba to wszystko. Idę spać, bo jutro od rana czeka mnie ciężki dzień. Nawet nie wiecie jak strasznie się cieszę, że przede mną długi weekend. A jeśli jutro ktoś wieczorem będzie się nudził — zapraszamy na event halloweenowy, organizowany przez Katalogowo

 Następny post na katalogu pojawi się w sobotę po południu. Zapraszamy! 
Buziaki, 
M.

1 komentarz:

  1. Superancko, że udało się zorganizować konkurs :D Mam nadzieję, że przyjdzie dużo głosów od czytelników, bo moja miniaturka też tu jest :D
    Dzięki, dzieczywy, że jesteście, bez Was blogosfera byłaby uboższa :) Buziaki,
    Farfocel ;)

    OdpowiedzUsuń