Ariana dla WS | Blogger | X X

7 maj 2018

Mały powrót i... wiosenna playlista!

Cześć!
Kurczę, dawno mnie tu nie było — miałam prawie półtora miesięczną przerwę od blogowania. Kwiecień zdecydowanie nie był dla mnie sprzyjający, spadło na mnie dużo przykrych sytuacji i wydarzeń, co niestety przełożyło się na wszystkie inne sprawy. Musiałam sobie wszystko ułożyć i potrzebowałam przerwy. Dziewczyny radziły sobie jednak beze mnie świetnie i jestem im bardzo wdzięczna za wsparcie! Mam nadzieję, że u Was jest trochę lepiej. Opowiadajcie, jak minęły Wam ostatnie tygodnie, bo jestem naprawdę ciekawa, co się u Was pozmieniało. :) Piszcie jak w szkole, na studiach, generalnie w życiu — chcę wiedzieć absolutnie wszystko! Muszę w końcu nadrobić zaległości.
Dzisiaj pojawiam się tutaj w związku z nową playlistą! Już kilka razy miałyśmy w planach się za to zabrać, ale zawsze było coś ważniejszego; a to post z wynikami, a to wywiad, a to inne istotne sprawy, które miałyśmy Wam do przekazania. Ale teraz, już w maju, mamy wystarczająco czasu, żeby się tym zająć. I tu potrzebujemy Waszej pomocy, kochani!

Będziemy Wam bardzo, bardzo wdzięczne za przesłanie na naszego maila (katalog.granger@gmail.com) Waszych ulubionych utworów; takich, których słuchacie, kiedy macie świetny nastrój, ale też wręcz przeciwnie. Jedna osoba może przesłać, powiedzmy, 5-6 utworów. Postaramy się jak najwięcej z nich umieścić w nowej playliście. Mamy tylko jedną prośbę: żeby w przesłanych piosenkach nie było zbyt dużo wulgaryzmów. Na katalogu mamy naprawdę różny przedział wiekowy i nie chcemy, żeby ktoś czuł się niekomfortowo. :)
Bardzo na Was liczymy, nie zawiedźcie nas!
Muszę przyznać, że dopiero teraz, kiedy napisałam posta, poczułam, że naprawdę za tym tęskniłam! Niby tylko miesiąc przerwy, ale to jednak całkiem sporo czasu. Odzywajcie się w komentarzach, na chacie, piszcie! Tylko żebyśmy wiedziały, że ktoś jeszcze z nami jest.

Na dzisiaj to tyle — życzę Wam miłego tygodnia i… do zobaczenia już wkrótce.

Buziaki,
stęskniona M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz