Ariana dla WS | Blogger | X X

3 sie 2016

Przedłużenie konkursu na miniaturkę miesiąca!

Witajcie!
Bez zbędnego przedłużania pragniemy Was poinformować, że, tak jak głosi tytuł, konkurs na miniaturkę miesiąca #10 zostaje przedłużony. Dostałyśmy dwie prace, a do jury zgłosiły się cztery osoby - brakuje więc jeszcze tylko dwóch osób - i mam ogromną nadzieję, że te osoby się znajdą! :) Czy ktoś z Was jeszcze pisze lub ma zamiar napisać jakąś miniaturkę? Napiszcie w komentarzach czy na chacie. A jeśli ktoś ma trochę wolnego czasu i chęci, może niech zgłosi się do jury? W każdym razie konkurs zostaje przedłużony do 25 sierpnia. Mamy nadzieję, że teraz daliśmy Wam wystarczająco dużo czasu! :) 

Mamy nadzieję, że zachęcimy kogoś jeszcze do udziału w konkursie, bo bez Was się niestety nie odbędzie. Liczymy na Waszą aktywność!

Dla ułatwienia podajemy tutaj:
link do postu z konkursem (KLIKNIJ TU
e-mail katalogu: katalog.granger@gmail.com
Pozdrawiam,
E.

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że konkurs został przeniesiony. Niestety, z braku wolnego czasu nie zdołałam dokończyć mojej pracy, ale teraz już na pewno to zrobię ;) tak więc na moją miniaturkę możecie liczyć :D
    Pozdrawiam! Johanna Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę pisać :) Mam nadzieję, że w końcu się uda (dobra, zmotywuję się i napiszę).

    Zapraszam do Jury! Polecam ;) To tak jak komentowanie opowiadań, tylko macie punkty w kategoriach :) A jak będzie mało osób, to może autorki katalogu by oceniły?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho, jestem ciekawa tych prac! :D
    Udanego urlopu dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę próbować coś napisać xD Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, jak będą ogłaszane wyniki to będę na wakacjach... Łojej xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak jeszcze zdążę to napisze😂

    OdpowiedzUsuń