Ariana dla WS | Blogger | X X

7 lis 2018

Co nowego u Granger?

Witajcie!
Mamy listopad, a wraz z nim długie weekendy. Czy Wy także poświęcacie je na sen? Ja ostatnio cierpię z powodu jego braku i jak tlenu potrzebuję pospać tak do ósmej… Ach, może mi się to uda w poniedziałek, chociaż pewnie i tak obudzę się wcześniej. No ale nie ma co narzekać, bo za oknem piękna złota jesień. Teraz tylko czekać do Bożego Narodzenia. Widzieliście już jakąś świąteczną reklamę?


Zapewne tytuł tego posta troszkę Was zdziwił. Może się on kojarzyć ze spisem tego, co działo się na naszym katalogu, jednak od tego mamy Tablicę ogłoszeń. „Co nowego u Granger?” to nasza nowa katalogowa akcja. O co w niej chodzi? Będziemy dzięki niej promować blogi, na które w niedługim czasie dodano nowe rozdziały/opowiadania. Jednym słowem chcemy wyróżnić autorki publikujące regularnie i dbające o swoich czytelników. Brzmi fajnie? Zapewne tak, ale tutaj także jest wielkie zadanie bojowe dla Was. Będzie nam bardzo miło, jeśli znajdziecie chwilę na zapoznanie się z zaprezentowanymi przez nas blogami, a gdyby ktoś z Was miał chęć naskrobać jakiś komentarz, to śmiało! Autorki z pewnością to ucieszy, a przede wszystkim będziecie mieli szansę poznać coś nowego. To jak, wchodzicie w to?
Na pierwszą odsłonę mamy cztery blogi i korzystając z okazji, chciałabym Wam je pokrótce przedstawić.

Z pewnością wiele z Was zna Ew. Miałyśmy przyjemność przeprowadzać z nią wywiad, gdy wygrała konkurs na najlepsze opowiadanie. Ew. ostatnio zaktualizowała swoje opowiadanie Zamaskowana, które jest ff z uniwersum One Direction, jednak znajdziecie u niej także wiele opowiadań z uniwersum Harry’ego Pottera — między innymi Najważniejszy obowiązek wobec dzieci to dać im szczęście lub Odwracając czas. Bardzo polecamy te opowiadania.

Pairing dramione jest uwielbiany przez dużą część naszych czytelników (i wszystkie administratorki Katalogu Granger), dlatego z ciekawością sięgamy po nowe opowiadania, nie mogąc się doczekać, w jaki sposób autorka postanowiła go przedstawić. W tej historii mamy motyw mordercy grasującego po Hogwarcie podczas siódmego roku nauki Hermiony. Jeżeli lubicie zagadki i zwroty akcji, to opowiadanie powinno się znaleźć w Waszej biblioteczce.

http://wschod-slonca-dramione.blogspot.com/ autorstwa Charlotte Petrovy
Opowiadanie Wschód słońca wielokrotnie było wspominane na naszym katalogu. Przewijało się w edycjach „Magicznych Smakołyków”, swego czasu autorka często udzielała się tutaj, jednak ostatnio sytuacja wygląda zupełnie inaczej i mamy wielką nadzieję, że dzięki tej akcji los się odwróci i już niedługo będziemy mogli emocjonować się losami naszych ulubionych bohaterów. Więc jeśli jeszcze nie sięgnęliście po Wschód słońca, to z całego serca polecamy!

Tak wiem, miało nie być autoreklam, jednak otrzymałam na nią zgodę od całej administracji katalogu. Dlaczego akurat mój blog? Cóż, jak pewnie wiecie, publikuję tam głównie tłumaczenia z czasów szkolnych Hogwartu. Właśnie jestem w trakcie tłumaczenia długiej historii Live Again. Do końca pozostały cztery rozdziały i szczerze mówiąc, już nie mogę się doczekać końcówki. Zapraszam wszystkich do wyrażenia swojej opinii o już opublikowanych 36 rozdziałach (!). Kto wie, może ta wojenna historia Wam się spodoba? Najwyższy czas się o tym przekonać, a jeśli najdzie Was chęć na zostawienie po sobie komentarza, możecie liczyć na moją wielką wdzięczność!

Tak o to prezentują się przedstawione przeze mnie ostatnio aktualizowane blogi. Co o tym myślicie? Czy „Co nowego u Granger?” ma zostać z nami na dłużej? Wyraźcie swoją opinię w komentarzach.

Tyle ode mnie. Lecę oglądać serial. Miłej końcówki tygodnia!

Arcanum

4 komentarze:

  1. Ale super!
    Jutro planuję nudny dzień w pracy, więc będę sukcesywnie odwiedzać te blogi :D Jak mam sama zabrać się za szukanie czegoś dobrego do poczytania, to odpuszczam i idę po książkę, ale jak mi tu polecacie, to ja chętnie przejrzę :D Także spodziewajcie się komentarzy, drodzy autorzy! :D
    Pozdrawiam,
    Farfocel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Super, że nasza nowa akcja Ci się spodobała. Mam wielką nadzieję, że opowiadania, które przedstawiłam również okażą się strzałem w dziesiątkę! Więc czekamy na komentarze! :)
      Pozdrawiam
      Arcanum

      Usuń
  2. Cześć! Chciałabym Wam bardzo podziękować, dziewczyny, za to (poniekąd :P) wyróżnienie. Ostatnio nie publikuję tak często, jakbym chciała, oraz nie odzywam się na blogach, też jakbym chciała, ale nadchodzą teraz zimne, deszczowe dnionoce, więc może nie wszystko stracone? :P

    Buziaki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Ależ nie ma za co :D Dla nas przyznawanie takich wyróżnień to sama przyjemność. Powiem, że jakieś trzy-cztery tygodnie temu miałam wielki kryzys, nie chciało mi się nic tłumaczyć i publikować, ale nadszedł listopad miesiąc pisarski i ogarnęłam, że rok temu sobie założyłam, iż skończę to tłumaczenie w 2018 roku... Cóż może i tak będzie! :)
      Trzymam kciuki, żeby i Tobie się udało zrealizować swoje pisarskie cele!
      Pozdrawiam
      Arcanum

      Usuń