Ariana dla WS | Blogger | X X

11 wrz 2018

Powracamy po urlopie!


Witajcie!
Jak tam nastroje na początku września? Jesteście zmotywowani na wiele miesięcy nauki czy wręcz przeciwnie? Mam wielką nadzieję, że ten rok będzie należał do Was. Studenci zapewne jeszcze leniuchują i ładują akumulatory przed wytężoną pracą.  Opowiadajcie, co tam u Was słychać. My wracamy naładowane pozytywną energią i chęcią do działania. Tego samego oczekujemy od Was — naszych czytelników. Być może wydaje się Wam, że komentowanie postów zajmuje sporo czasu, jednak nas ucieszy nawet jedno zdanie. Komentarz jest dla nas znakiem, że jesteście i śledzicie nasz katalog.
Zapraszamy do brania udziału w czwartej edycji akcji komentatorskiej „Magiczne Smakołyki”. Do tej pory zgłosiły się tylko trzy osoby. To dość mało, więc do roboty! Wiem, że rozpoczął się rok szkolny, ale czy to nie idealny moment na nadrabianie zaległości ulubionych blogów? Merlinie i inni wybaczcie, że zachęcam do złego, ale… cóż mogę innego poradzić, skoro aktywność spada w zastraszającym tempie? Wracając, zachęcam wszystkich do brania udziału w tej edycji. Wszelkie informacje znajdziecie TUTAJ.
Byłoby miło, gdybyście zostawili po sobie także ślad pod wywiadem z Empatią. Ucieszy to nie tylko nas, ale także zwyciężczynię konkursu na miniaturkę. Dziewczyny baaaardzo się przy nim napracowały, więc może naskrobiecie kilka zdań? Serio, zachęcam do tego, ponieważ ten wywiad jest naprawdę cudowny! Dla leniuchów podrzucam link do wywiadu (klik!).
To tyle jeśli chodzi o żalenie się. Tradycyjnie po urlopie wracamy do Was z nowościami, które, mam nadzieję, Was zaskoczą. Szczegóły już wkrótce, więc bądźcie w gotowości.

Miłego tygodnia!
Arcanum

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że wracacie! Wasze akcje, konkursy i aktywność to dla mnie inspiracja i motywacja do pracy! Jesteście niesamowite!
    Farfadeta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracamy, nie możemy obejść się bez pisania postów dla Was, a tym bardziej nie możemy pozwolić sobie na zbyt dużo wolnego, bo się jeszcze rozleniwimy!
      Mamy nadzieje, że dacie nam duuuzo pracy.
      Pozdrawiam,
      A.

      Usuń
  2. Jakie leniuchują te studenty? ;p Sesja poprawkowa mi się skończyła dopiero w poniedziałek, ale dzięki Bogu już po wszystkim, mieszkanie znalezione, więc jestem spełniona <3

    I super, że już wracacie, ja przez ostatni rok byłam trochę bardziej wyłączona z internetów, ale mam nadzieję, że teraz się lepiej zorganizuje.

    Ściskam,
    Acrimonia.

    OdpowiedzUsuń