02.04.2017

Nowy początek?

Wczoraj w tym miejscu pojawił się pewien post. Dużo osób myślało, że to prima aprilis, ale wyprowadzałyśmy z błędu, że jednak nie, to wcale nie żart. Wtedy pojawiło się dużo komentarzy, dłuższych komentarzy (przez które nie mogłam w nocy spać, ale to dobrze), które mocno w nas ugodziły, były takim kubłem lodowatej wody. Przez marzec dużo planowałyśmy, chciałybyśmy, żeby wyszło jak najlepiej — ale gdy przyszedł ten ostateczny dzień, plany zawiodły. Dzięki tym kilku osobom zrozumiałyśmy, że jeśli Katalog Granger ma przestać istnieć, to tylko jako Katalog Granger, nic innego. Wiem, że pewnie będziecie źli, może posypią się niemiłe komentarze, ale jedyne co musicie wiedzieć to to, że miałyśmy (a raczej ja miałam) na celu tylko dobro KG.
Po nieprzespanej nocy, długich rozmowach z całym zespołem, z Jazzy, podjęłyśmy tą jedyną decyzję, która wydawała się nam w tym momencie najbardziej słuszna — wracamy na Katalog Granger, ja trochę skulona, dziewczyny niepewne. Zrozumiałyśmy swój błąd; może trochę za późno, ale chyba lepiej teraz, niż później, prawda? Mam nadzieję, że zostaniecie z nami i chociaż trochę zrozumiecie nasz punkt widzenia, to, co nami kierowało.  
Dokładnie w środę piątek pojawi się pierwszy post (a w sumie to kolejny — bo już 176). Wymyślamy nowe rzeczy, nowe konkursy. Wracamy po upadku, którego nigdy nie planowałyśmy.
Przypominam o wysyłaniu pytań, które już wkrótce zadamy Neli B. — zwyciężczyni konkursu na blog miesiąca #9! Na dziesiątą edycję planujemy coś świetnego, więc wyczekujcie. Przy okazji szukamy osób do małej pomocy, więc jeśli jesteście chętni… piszcie na maila i wytłumaczę dokładnie o co chodzi. Chcę, żeby KG zatętniło życiem! Chciałabym zmienić szablon, wprowadzić trochę wiosny, więcej nowości... I przez najbliższe dni razem z dziewczynami mam zamiar bardzo mocno do tego dążyć. Trzymajcie kciuki, bo tylko z Waszą pomocą nam się to uda.

M., Ana, E., Arcanum

3 komentarze:

  1. Jazzy napisala mi Pw, widzialam Twojego maila, ale jestem na szkoleniu calodniowym. Na szybko powiem, ze bardzo sie ciesze, dziekuje i ani przez chwile nie pomyslalam ze robicie to na szkode dla Kg, bylam pewna, ze patrzylyscoe tylko na dobro katalogow. Z checia pomoge - czy napisalabys do mnie? Odp w przerwie :) KG bedzie zyl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że jednak tutaj zostajecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak na szybko, bo zgonuje po pracy, głowa mi pęka... Ale też się cieszę, że jednak próbujecie dalej! :D No i czekam na Wasze pomysły, a i sama ofc mogę pomóc, jak będę miała jak (acrimonia.hunt@gmail.com w razie co).

    Do następnego posta!

    OdpowiedzUsuń

szablon wykonany przez oreuis