Ariana dla WS | Blogger | X X

14 wrz 2016

Przedłużenie głosowania w konkursie na miniaturkę miesiąca #10

Cześć, cześć! 
Dzisiejszego dnia miał pojawić się post z wynikami konkursu, nawet już zaczęłam go pisać  ale niestety wyszło tak jak wyszło i jesteśmy zmuszone przedłużyć głosowanie w tym konkursie. W komentarzach, na chwilę obecną, jest naprawdę mało ocen — chyba w żadnej edycji konkursu nie było ich tak mało, ale to już mniej ważne. Nie będę Was męczyć moim marudzeniem, więc po prostu, bez zbędnego przedłużania: głosowanie zostaje przedłużone do 24 września. To, jakby nie patrzeć, dziesięć dni na napisanie krótkich komentarzy, rozdzielenie ocen między prace, których nie ma zbyt wiele, bo jest ich pięć. Mam nadzieję, że poświęcicie na to chwilę swojego czasu. ;)
    Przypominam też o wysyłaniu pytań, które zadamy agatte — zwyciężyczni konkursu na najlepsze opowiadanie. Macie czas do, najpóźniej, jutra, więc nie zawiedźcie nas. :)

A więc, ogólnie mówiąc: głosowanie zostaje przedłużone do 24 września, do godziny 23.59. Dwa dni później na katalogu zostaną opublikowane wyniki. Liczymy na Was! 

Tymczasem zmykam do pracy. Mnie czekają, hm, ciekawe najbliższe dni. Niedługo zaczynam studia i jestem tym naprawdę strasznie zestresowana! Mam nadzieję, że nie będzie tak źle, jak już sobie wyobrażam. I, oczywiście, piszcie co u Was słychać. :)
Do zobaczenia!
M.

1 komentarz:

  1. Z jednej strony cieszę się, że głosowanie jest przedłużone, bo istnieje szansa, że będzie więcej ocen (a ja dopracuję swoje oceny), a z drugiej chciałoby się już poznać laureata konkursu eh jak żyć?
    Ja studia mam już za sobą, ale szczerze Ci zazdroszczę, że dopiero je rozpoczynasz, bo to najlepsze lata życia! Ile bym dała żeby znowu mieć 19 lat xDD
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń